Jl. Cok Rai Pudak, Br. Yangloni, Peliata, Ubud, Bali, 80571
Hvad ligger i nærheden?
Goa Gajah - 3 min. kørsel - 2.9 km
Abeskoven i Ubud - 3 min. kørsel - 3.0 km
Ubud Marked for Traditionel Kunst - 4 min. kørsel - 4.0 km
Ubud Palads - 4 min. kørsel - 4.3 km
Campuhan Ridge Vandretur - 5 min. kørsel - 5.3 km
Sådan kommer du rundt
Denpasar (DPS-Ngurah Rai International) - 72 min. kørsel
Restauranter
Ubud Cinnamon - 2 min. kørsel
Bebek Joni Ubud - 20 min. gang
Bebek Tepi Sawah Restaurant Ubud - 14 min. gang
Mamu Cafe Ubud - 17 min. gang
Warung Mak Beng - 1 min. gang
Om overnatningsstedet
Collection O Ubud Near Central Ubud Formerly Hotel Suly
Resort i nærheden af Abeskoven i Ubud
En gratis reception hver dag, en have og vaskerifaciliteter er blot nogle af faciliteterne hos Collection O Ubud Near Central Ubud Formerly Hotel Suly. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på fællesarealer.
Du kan desuden drage fordel af følgende under dit ophold:
Gratis selvstændig parkering
Gratis transport i området, hurtig udtjekning og hurtig indtjekning
En døgnåben reception, hjælp med udflugter/billetter og bagageopbevaring
Værelsesfaciliteter
Alle 67 værelser byder på komfortable faciliteter såsom premium-sengetøj og aircondition samt faciliteter som separate siddeområder og gratis vand på flaske.
Ekstra faciliteter inkluderer:
Badeværelser med brusere og gratis toiletartikler
Garderobe eller klædeskab, separat siddeområde og ventilatorer
Gratis transport til områder i nærheden op til 1 km
Gratis selvstændig parkering på stedet
Begrænset parkering på stedet
Mad og drikke
Gratis reception med hotelbestyreren hver dag
Oplevelser
Yogahold
Familievenlige faciliteter
Gratis transport til områder i nærheden
Vaskeri
Bekvemmeligheder
Bagageopbevaring
Døgnåben reception
Vandbeholder
Vaskeri
Gæstefaciliteter
Hjælp med udflugter og billetter
Rengøring (dagligt)
Forretningstjenester
Computerstation
Udendørs
Have
Hjælp til personer med et handicap
Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
Adgang til øvre etager kun via trapper
Flisegulv på værelset
Registreringsskranke med adgang for kørestolsbrugere
Andet
2 bygninger
4 etager
Bygget i 1994
Receptionssal
Røgfrit overnatningssted
Værelsesfaciliteter
Soveværelse
Egyptiske bomuldslagner
Badeværelse
Bruser
Gratis toiletartikler
Håndklæder til rådighed
Privat badeværelse
Shampoo
Sæbe
Toiletpapir
Mad og drikke
Begrænset roomservice
Gratis vand på flaske
Andet
Aircondition
Separat siddeområde
Ventilator
Politikker
Indtjekning
Indtjekning fra kl. 14.30 til når som helst
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Huritg indtjekning er tilgængelig
Minimumsalder for indtjekning: 15 år
Udtjekning
Udtjekning inden: kl. 12.00
Mulighed for kontaktløs udtjekning
Sen udtjekning afhænger af tilgængelighed
Hurtig udtjekning er tilgængelig
Særlige indtjekningsinstruktioner
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Renoveringer og lukninger
Overnatningsstedet lukkes i august, september, oktober, november og december.
I overenstemmelse med lokal lovgivning, skal alle gæster forblive på overnatningsstedet under det hinduistiske nytår (Nyepi), som varer 24 timer med start kl. 06.00. Det hinduistiske nytår falder som regel i marts eller april. Indtjekning og udtjekning er ikke mulig denne dag. Ngurah Rai International Lufthavn er også lukket denne dag.
Adgangsmuligheder
Bemandet reception
Kæledyr
Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Ét barn op til 6 år kan overnatte gratis, hvis barnet benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den samlede pris for ophold den 31. december inkluderer et gebyr for en obligatorisk gallamiddag nytårsaften
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Byggearbejde er i gang ved en nabobygning, og der kan forekomme støj fra dette byggeriarbejde
Alkohol er ikke tilladt på dette overnatningssted
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Suly
Suly Resort
Suly Resort Ubud
Suly Ubud
Suly Hotel Gianyar
Suly Vegetarian Resort Ubud
Suly Vegetarian Resort
Suly Vegetarian Ubud
Suly Vegetarian
Suly Resort Spa
Suly Vegetarian Resort Spa
Capital O Suly Resort Ubud
Suly Vegetarian Resort Spa
Capital O 94332 Suly Resort Ubud
Capital O Suly Resort Ubud Near Monkey Forest
Collection O Suly Resort Ubud Near Monkey Forest
Collection O Ubud Near Central Ubud Formerly Hotel Suly Ubud
Collection O Ubud Near Central Ubud Formerly Hotel Suly Resort
Anmeldelser af Collection O Ubud Near Central Ubud Formerly Hotel Suly
Anmeldelser
7,4
Godt
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 80 af i alt 301 anmeldelser
10 - Fremragende
80
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 101 af i alt 301 anmeldelser
8 - Udmærket
101
Bedømmelse på 6 − Okay. 68 af i alt 301 anmeldelser
6 - Okay
68
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 39 af i alt 301 anmeldelser
4 - Dårligt
39
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 13 af i alt 301 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
13
7,2/10
Rengøring
8,2/10
Service og personale
5,4/10
Faciliteter
6,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
17. okt. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
De havde ikke de lovede faciliteter. Beskidt sengelinned.
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i oktober 2019
4/10 Dårligt
Nima
18. feb. 2018
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jeg valgte hotellet via deres super fine billeder, men stedet lignet noget der var løgn. Mit værelse havde ikke noget vand, hvilket jeg bemærket sent aften, da jeg havde barberet hovedet og skulle i bad. Efter i timer men mange snak i receptionen, spurgte jeg om jeg kunne tage et bad i et andet værelse. Morgen efter kunne mit toilet heller ikke skylle. Værelset var slet ikke det samme som på billedet. Billederne på nettet burde opdateres.
Nima
Overnattede 1 nat i februar 2018
4/10 Dårligt
Stine, Denmark
2. jan. 2015
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
One big mess!
One big mess from the begenning to the end. We did not get the room with the view we payed for, staff did not check us in even though the room was ready. Very far from the city but they have a shuttle (however don't expect a spot even if you book it in the reception in advance cause they have no control over it). We booked a traditional dinner as the first people but at the dinner we were served last, forgotten and ended up getting the leftovers that the other guest did not want. The service is very very poor. They apologize but do not do anything. Would never recommend to anyone!
Stine
10/10 Fremragende
June, Kbh
27. dec. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
June
6/10 Okay
marl, odense
21. jul. 2013
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
lækkert sted
virkelig utrolig smukke omgivelser! servicen var dårlig, de kunne ikke finde ud af særlig meget i receptionen, ringede 3 gange for at blive ved med at spørge om vi tjekkede ud i dag.
marl
6/10 Okay
Verificeret rejsende
22. feb. 2012
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Verificeret rejsende
2/10 Forfærdeligt
Frank og Dorte, Solbjerg
13. sep. 2011
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nedrivningsværdig hotel
Personalet var meget venlige og imødekommende-
Hotellets tilstand er det ringeste vi har mødt, som er tildelt 3 stjerner. Første værelse vi fik var så ilelugtende at vi fik et andet. Dette var mørkt, fugtigt og ikke veligeholdt. Efter to dage skulle vi tilbage til det første rum, hvor der var hængt en duft op, hvilket hjalp lidt på lugten. Vi havde to nætter tilbage og valgte ikke at pakke ud pga. værelsets dårlige tilstand, og det larmede fra vægge og loft, skadedyr formentlig rotter eller egeren. Vi var der i 4 nætter, og oplevede andre gæster flyttede rundt, og klagede over stedets tilstand. Stedets storhedstid er for længst over. Vi kan absolut ikke anbefale dette sted, det burde ikke være på hotel.com
Frank og Dorte
6/10 Okay
BODIL, KØBENHAVN
31. maj 2011
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SULY RESORT ER MERE SKOLE END HOTEL
DET ER ET FANTASTISK PROJEKT AT UNDERVISE UNDERPRIVILIGEREDE UNGE I SERVICEBRANCHEN SÅ DE KAN KLARE SIG SOM VOKSNE. DE ER ER UALMINDELIG SØDE OG ALT MULIGT. MEN DER BOR 150 UNGE OG DE HAR KLASSEUNDERVISNING PÅ STEDET. DESUDEN VAR DER OMBYGNING SÅ NÅR MAN SÅ BORT FRA TRAFIKSTØJ, VAR DER STØJ AF BYGGERI.
DER ER NETOP INDFØRT ØKOLOGISK MAD PÅ SULY OG DET ER LÆKKERT. STEDET ER SMUKT I SIN HELHED OMEND NOGET SLIDT, MEN EN SMUK HAVE DER ER VELPASSET. MEN DER MANGLER RO OG VELVÆRE SOM VEL ER DET I HVERT FALD JEG TOG TIL BALI FOR AT FINDE.
BODIL
6/10 Okay
Limberg, Færøerne
7. mar. 2011
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Billigt og OK hotel :)
Vi boede her i én nat. Værelset var fint men lidt specielt.
Da det regnede (kraftigt) var vores værelse næsten druknet :) De kom så ind og gjorte rent.
Venlige unge mennesjer til arbejde.
Limberg
10/10 Fremragende
Ethan
21. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring
Ethan
Overnattede 28 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Francesco
25. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Amazing staff
Francesco
Overnattede 4 nætter i marts 2025
2/10 Forfærdeligt
Stine
18. dec. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stine
Overnattede 3 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
12. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i februar 2020
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
30. apr. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Didn’t have room ready post check in time. Waited at green water pool while getting bitten by? Pool side toilet so broken a guy couldn’t lift the lid to take a sanitary pee. Got tired waiting for my room. Reception stated my credit card was declined and I’d have to pay cash (pre paid via Orbitz). Stated that they upgraded me from the view room I requested. Showed me a larger room overlooking the service entry. Asked them to cancel my booking. Stated they couldn’t. If a charge appears, someone other than me is paying for this inconvenience. I had to walk a mile to a “real” hotel.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i april 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner
23. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
L'équipe technique Leurs disponibilités
Leurs sourires et leurs attentions quotidiennes
Verificeret rejsende
Overnattede 10 nætter i april 2019
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
10. apr. 2019
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Not a good hotel
Not a great hotel. Was staying on the ground floor, the window didn't close and there was no safe in the room. The swimming pool looked as if it hasn't been used in years. My sheets on the bed felt damp
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i april 2019
8/10 Udmærket
Tobias
14. nov. 2018
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Trevlig personal. Billigt boende. Inte så fräscht
Det bästa med denna vistelse var den otroligt trevliga personalen. I övrigt får man vad man betalar för.
Tobias
Overnattede 3 nætter i november 2018
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
17. aug. 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Faulty Towers Revisited
A stay at Faulty Towers. The place 25 years past its prime. AC didn't work....tattered curtains, musty, the list is endless.
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i august 2018
8/10 Udmærket
david
14. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
okay
ok
david
Overnattede 1 nat i august 2018
2/10 Forfærdeligt
laurent, Grenoble
4. aug. 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
hôtel à éviter
accueil désastreux avec du personnel ne parlant pas anglais, cet hôtel a du être beau un jour mais c'est fini !
laurent
Overnattede 5 nætter i juli 2018
6/10 Okay
Verificeret rejsende
2. aug. 2018
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hyfsat billigt men inte bra
Smutsigt och nergånget. Kändes mer som ett två-stjärnigt hotell
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juli 2018
4/10 Dårligt
Lynda, brisbane
30. jul. 2018
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Old and crumbly and in need of some TLC. However great character, nice position and lovely attentive staff
Lynda
Overnattede 1 nat i juli 2018
8/10 Udmærket
Captain G , Malaysia
28. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
The most calm and peaceful in Ubud
I have stayed at Suly long term and short term since over the past several years and for the most part have been very pleased with the service and the setting. The property is located in a rice field and surrounded by and all natural setting. The two swimming pools make it very easy too relax before and after a long day of seeing all the sites in Ubud. I have traveled to and worked in over 176 countries around the world and I keep coming back to Suly because of the grounds, surroundings and the magic there. I have never found a more peaceful place to stay.
Captain G
Overnattede 3 nætter i februar 2018
10/10 Fremragende
Julius, Germany
14. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Beautiful Hotel and delicious food!
Can‘t complain about anything! All the different buildings of the Hotel look stunning, the location is very praceful and quiet due to the distance to the mainstreet, the staff is highly professional and polite and can help in every situation. Also they all speak english very well so communicating works out perfectly. It really has been a pleasure staying there
Julius
Overnattede 3 nætter i februar 2018
6/10 Okay
Ruchi
1. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good but for the price we paid. 12$ a night
The hotel is bit old and run down. Rooms are big with balcony. Bathroom could have been More cleaned. 2 pools but not maintained. Staff is good and helpful. 3km away from Ubud center. One local Cafe outside hotel which makes very good food. Just 200 mt outside hotel. Had lunch once in hotel, but was 3 times expensive and not that great taste. We got the room for cheap Price. With same price will come again but otherwise will give a skip.