Indendørs pool, udendørs pool, parasoller, liggestole

Anmeldelser af AQUA Hotel Onabrava & Spa

4.5 out of 5
AQUA Hotel Onabrava & Spa
Carrer Pla de la Torre, 12, Santa Susanna

Anmeldelser

8,8

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 419 af i alt 864 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 345 af i alt 864 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 83 af i alt 864 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 10 af i alt 864 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 7 af i alt 864 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

9,0/10

Service og personale

8,2/10

Faciliteter

9,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Mohamad-Ali Fabricius

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Comfy, nice and good
The best spa and hotel gym in the area! Super nice place and super friendly staff - especially Rodrigues from the bar. We love him - everybody please give him a pay-raise 😊💪
Overnattede 4 nætter i maj 2021
Svar fra Guest experience agent den 24. maj 2021
Dear client, Thank you very much for your lovely words and opinion about our hotel. Best regards and we hope to see you soon again.

10/10 Fremragende

Mohamad-Ali Fabricius

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Superb ! 5 out of 5!
De var super venlige, super spa, super faciliteter, super service og super venligt personale. Kan varmt anbefales!!
Overnattede 2 nætter i maj 2021
Svar fra Guest experience Agent den 24. maj 2021
Dear client, Thank you very much for your lovely words and opinion about our hotel. Best Regards and we hope to see you soon again.

10/10 Fremragende

Pernille

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super dejligt sted
Jeg følte mig meget hjemme. Min datter var hos det søde personale i børneklubben og de var så dygtige at tage sig af hende helt exceptionelt trods sprogbarriere. Fitness er helt i top og buffeten er altid lækker
Overnattede 10 nætter i juli 2019
Svar fra Guest Experience Agent den 26. jul. 2019
Dear client, Its nice to hear you have had a great holiday with us. Thank you very much for your positive opinion and we hope to see you soon again.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beliggenheden, gode senge, varieret buffet og venligt personale.
Overnattede 7 nætter i juli 2019
Svar fra Guest Experience Agent den 21. jul. 2019
Dear client, We are very happy to read yuo have had a good stay with us. Best Regards and we hope to see you soon again.

10/10 Fremragende

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i juli 2019
Svar fra Guest Experience Agent den 21. jul. 2019
Dear client, Thank you very much for your positive opinion about our hotel. Best Regards and we hope to see you soon again.

8/10 Udmærket

Dorthe

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Super morgen og aftensmad. Men meget lyt.
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra Guest Experience Agent den 13. jul. 2019
Dear client, Thank you for your positive opinin about our hotel. Best Regards and we hope to see you soon again.

8/10 Udmærket

Bjarke Steen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel til udflugter
Dejligt hotel med fine ny renoverede værelser og god balkon med havudsigt. Stort hyggeligt fælles område og gode børne-aktiviteter. En del store grupper kommer og går, fordi der er ca. 1/2 pris på hotellet i lavsæson (vinter). Morgenmad og aftenbuffet righoldigt udvalg, kvalitet ok men ikke prangende. En del støj og heftig aktivitet præger fællesspisningen. Området er typisk børne ungdoms familievenligt badeby miljø, præget at store hoteller, barer og forlystelser. Lej bil eller tag toget (stationen er 300 m væk) til Barcelona (ca 1 time - 5 Euro enkelt), Girona eller oplev nærliggende "rigtige små kystbyer"
Overnattede 6 nætter i februar 2019
Svar fra Guest Experience Agent den 28. feb. 2019
Dear client, Thank you for your opinion about out hotel. Best Regards and we hope to see you soon again at our hotel.

8/10 Udmærket

Martin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i oktober 2018
Svar fra Guest Experience Agent den 5. nov. 2018
Dear client, Thank you for your positive opinion about our hotel. Best Regards and hope to see you soon again .

8/10 Udmærket

Anh, Århus

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel og super beliggenhed og fin mad. Spa personale kunne være med behjælpelige i stedet for stædige. Vi købte adgang til indendørs pool og spa omrpde pga dårligt vejr. Fik at vide at poolens vand var 31 grader, og børn havde ikke adgang til andre spafaciliteter. Det var ok, da det kun var for at give vores dreng varmere vand end den udendørs pool. Dog var vandet i indendørs poolen koldt og altså ikke varmere end en anden indendørs pool ved siden af, som skulle være 24 grader. Det endte med vi var flere familier, der gik med vores børn over til de varmere bassiner, hvor børn ikke havde adgang. Efter 10 min. kom en dame fra spa-personalet og smed os ud. Vi og de andre spanske familier forklarede ovenstående og damen mærkede vandet efter og sagde, hun ville ringe efter teknikeren. Da vi 15 min. gik op, fordi vores søn ikke kunne klare det kolde vand mere, kom vi forbi spa-receptionen og damen kaldte på os og sagde vi tog fejl og vandet havde den rette temperatur på 31 grader! Hmmmm....
Overnattede 3 nætter i august 2018
Svar fra Guest Experience Agent den 18. sep. 2018
Dear client, Thank you for reporting your experience after your last stay at our hotel. Our apologies for the inconvenience you have had at the swimmingpool. We take into account your remarks in order to improve our service. Best regards and we hope to see you soon again.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt, dejligt og afslappende
Det er 4 gang vi er på hotellet, altid en god og behagelig oplevelse.
Overnattede 7 nætter i august 2018
Svar fra Guest Experience Agent den 16. aug. 2018
Dear client, Thank you very much for your nice comments. Best regards and we hope to see you soon again at our hotel.

10/10 Fremragende

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i juli 2018
Svar fra Guest Experience Agent den 11. aug. 2018
Dear client, Thank you for your positive valoration about our hotel. Best Regards and hope to see you soon again at the Aqua Hotel Onabrava & Spa.

8/10 Udmærket

Lars, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel tæt på stranden og togstationen
God afslappende stemning, lækre omgivelser. Værelserne er bedre længere oppe, og hjørneværelserne er bedst da de har mere plads og en større altan.
Overnattede 6 nætter i juli 2018
Svar fra Guest Experience Agent den 27. jul. 2018
Dear client, Thank you very much for your lovely words about our hotel. It is great to hear that you had a nice stay at the Aqua Hotel Onabrava and Spa. Best regards and hope to see you soon again.

10/10 Fremragende

Mette

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Absolut et besøg værd!
Flot hotel, super fint nyrenoveret værelse med en fantastisk udsigt. Fantastisk service af personalet over hele linjen, kæmpe morgenbuffet med mange lækre muligheder (også for allergiker), dejligt pool område og herlig tæt på stranden - kan kun anbefales!
Overnattede 3 nætter i juni 2018
Svar fra Aqua Hotel Onabrava & Spa den 28. jun. 2018
Dear client, Thank you for your positive opinion about our hotel. Best Regards and hope to see you soon again.

10/10 Fremragende

stina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super dejligt hotel :)
Dejligt hotel, lækkert Spa- og poolområde, og fin restaurant med god og varieret mad. Santa Susanna var ikke specielt interessant, og ikke noget for os.
Overnattede 6 nætter i oktober 2017

2/10 Forfærdeligt

Hans Sørensen, Danmark

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
beskidt og dårlig service
hotel med muligheder de ikke udnytter
Overnattede 8 nætter i september 2017

10/10 Fremragende

Camilla

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skøn beliggenhed
Virkelig skønt hotel, dejlig beliggenhed og super lækker morgenmad. Dejlige store værelser og et hyggeligt pool område. Personalet var søde og venlige! Vi kommer helt sikkert tilbage i 2018
Overnattede 5 nætter i juni 2017

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Familie ferie
Dejligt afslappende sted. Og noget for enhver smag på hotellet. Dog var sengene absolut ikke den bedste kvalitet. Dejligt med meget lokalbefolkning på stedet. Prisen var dog slet ikke den vi blev lovet i oversigten på hotel.com. Den var en hel del dyrere, selv om der var pris garanti. Og det var ikke kun den ene euro pr person pr overnatning, der gjorde forskellen. Vi afventer stadig svar på hvorfor, fra hotel.com

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Aircondition var virkelig dårlig og meget larmende. Sov ikke ordentlig i de 7dage. Personalet har alt for travlt med at få folk ud og rydde op efter maden. Poolen blev ikke gjort ren i den uge vi var der.

6/10 Okay

Lars, Silkeborg

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Feriekoloni
Feriekoloni på den ufede måde. Ingen internet selvom det loves. Så langsomt at det ikke er brugbar selv til emails.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Mads

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt familiehotel
Så godt både for par og familier

10/10 Fremragende

Charlotte, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejlig familie ferie
Rigtig dejlig hotel - god mad og toget går lige uden for døren, direkte til Barcelona

10/10 Fremragende

Mohammad Ali, Danmark, Brøndby

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk ophold
Efter 4 dage i Barcelona havde vi (2 v og 2 u b 16+14) bestilt 1 uge på det hotel og ventede med de sidste 3 dage. Men efter 3-4 dage her, var vi ikke i tvivl, at vi ville forlænge vores ophold med de 3 dage. Positive ting: Man kan tage toget fra Barcelona lufthavn og skifte i Saint og køre til Santa Susanna for 4.90 Euro, meget billigt og sikkert. Masser af gode aktiviteter for både små børn, stor børn og voksne. Du kan deltage i fodbold, skydning, bordtennis, vandpolo, dart og flere andre sport aktiviteter og underholdning. Rene værelser. God og varieret mad synes vi med god smag. Nu til den negative: Man skal regne med at skal betale for al drikke varer både til frokost, aftensmad og aftenens underholdning. Så med 4 personer skal man regne med ca. 15-30 Euro pr. dag efter som hvad man bestiller. Så bliver man ikke skuffet over det. Safe Box og internet koster for en uge ca. 12-15 Euro, tror jeg. Internettet var OK i den ene fløj mod Stationen, men mindre god i den anden fløj. Den gratis ved lobbyen er kun god til mail og små ting og tager længere tid. Spillerum for børn. Trænings faciliteter og indendørs svømmehal koster ekstra 25 Euro/uge. Stranden er noget urolig og hurtig dyb og noget beskidt vand/skrald i vandet. Så strand området er lidt minus synes jeg. Men hotellets svømme bassin rimelig stor og fantastisk. Helt fantastisk underholdnings team, de bedste vi har oplivet. Alt i alt kan vi kun anbefale stedet og vil selv komme her igen. Dejlig hotel og godt område.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Ole

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt badehotel
Skønt poolområde, søde værter og god sommerunderholdning. Maden er der masser af men den er lidt kedelig og wififorbindelsen er stort set ikke eksisterende.

10/10 Fremragende

Jens

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Niels Jørgen Bagger, Hillerød

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God pool og tæt på Barcelona
Hotellet levede op til vores forventninger. Personalet var meget imødekommende og serviceminded. Det var nemt at få liggestole ved poolen, og pladsen i poolen var ok. Vi havde valgt halvpension, og udbuddet var stort og ok. Kvaliteten af råvarerne kunne måske godt være en anelse højere, men maden var frisk og nytilberedt.. Et andet stort plus er beliggenheden meget tæt på togstationen, hvorfra der hver halve time kører tog til og fra Barcelona. Turen tager ca. 80 min. til centrum.

8/10 Udmærket

Elizaveta, 3460 Birkerød, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Dejligt hotel med fantastisk receptionist Monika. Meget rent og god mad. Vi boede i den venstre fløj – der var meget larm om aften (til kl. 23.30) – underholdning i nabohotel. Hvis vi købt aftensmad hos Expedia ville det koste billige end vi betalt på hotellet (79 DKK hos Expedia mod 135DKK på hotellet).

8/10 Udmærket

Santos, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Beliggenhed
Vi brugte primært hotellet som udgangspunkt til at se Catalonien i bil og derfor valgte vi hotellet. Hotellet i sig selv er bygget op til at "beholde" gæsterne indenfor området, og med alle deres faciliteter synes det at lykkedes. Vi brugte selv poolen, minimarkedet, baren, massage, spillerummet og restauranterne udover vi også skulle ud og køre i dagtimerne. Kunne dog godt tænke mig at man kunne gøre noget ved os alle (gæsterne), en håndfast regel om reservering af ligestole med håndklæder. Det gælder nok alle hoteller som dette problem i højsæsonen. Kan dog godt forstå de gæster hvis de bliver på hotellet hele dagen lang, men er en lille irritation for os som kun vil bruge poolområdet et par timer og alle liggestole er optaget med håndklæder inden morgenmaden. Andre deltaljer som vi synes skulle inkludere i prisen: Safeboks, p-plads. Om prisen blev hævet en smule for at dække disse ekstra servicer, er det en service som ikke har uden betydning. En rigtig god ide er de info om man ønsker håndklæder og linned udskiftet af gæsten selv.

10/10 Fremragende

Jesper, Copenhagen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bedste hotel i Santa Susanna
Onabrava er klart det bedste hotel i dette udprægede turistområde. Selve byen Santa Susanna er intet værd. Men vi valgte hotellet som ren familieafslapning ved pool i nogle dage. 4 dage er rigeligt!. Vælg halvpension- morgen og aften - det er virkelig et godt og varieret køkken - med alt hvad man kan begære for både vegatarer, kødspisere og dessertfreaks.

8/10 Udmærket

Knud Knudsen, Aabybro

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed
Hotellet ligger 100 meter fra togstationen i Santa Susanna, så det er nemt og billigt at komme dertil fra Barcelona lufthavn (Renfe R1). Området er fyldt med turister og souvenirbutikker. Vi havde halvpension på hotellet og fandt maden ok (stor buffet). Hotellet havde god underholdning både om dagen ved poolen og om aftenen. Selve poolområdet var bedre end de billeder vi havde set på hotels.com. På den negative side: fitness og indendørs pool er ikke gratis. Koster 5 euro per person per dag. Derudover, skulle vi betale ekstra 2 euro per dag for at have adgang til minibaren og drikkevarer er ikke inkluderet i halvpensionen.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fremragende for familier med børn
Fremragende for familier med børn, gode værelser, dejlig morgen buffet, rigtig god swimmingpool med underholdning for børnene. God betjening med ok priser.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Jens, Svendborg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Familieferie
Dejligt hotel med højt serviceniveau.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Petersen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
12 dage sommeren 2012
Efter min vurdering det bedste hotel i Santa Susanna. Hotellet lever ifnt op til sine 4 stjerner+S. Vi havde et værelse med altan og udsigt til poolen. Altanen lå i skygge indtil kl. ca. 17.30. Maden på hotellet er fint og vi valgte halvpension fordi man ikke spiser så meget frokost når det er varmt. En af vores families bedste ferier rent afslapningsmæssigt. Det var annonceret at man skulle betale for ligestole ved poolen, men det viste sig ikke at være sandt og det samme med parkering på hotellets egen parkeringsdplads. Wi-Fi kunne være en anelse hurtigere og der kunne være lidt bedre fjernsynskanaler med engelsk. Havde eurosport på tysk og BBC news og CNN som valgmuligheder hvis vi skulle kunne forstå det.

10/10 Fremragende

Lise

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Ideelt til badeferie combi Barcelona
Vi havde et godt ophold. Morgenmaden var rigtig god med buffet, og meget flotte hvide duge på bordene, som bliver skiftet hver gang, der kommer en ny gæst til bordet.

10/10 Fremragende

Torben, Copenhagen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great stay, no complaints
Room was nice and clean. Food was great, but it help to know a little about some of the traditional Spanish dishes. Pool area was clean. We will probably come back.

10/10 Fremragende

flemming, viborg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Elvis

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gute Kunde Orientirung.Loob für Junge Man in Recepcion er hat uns andere zimmer gegeben .
Overnattede 4 nætter i maj 2024
Svar fra Guest Experience Agent. den 22. maj 2024
Dear client,Thank you very much for your lovely opinion about our hotel.Best Regards and we hope to see you soon again.

6/10 Okay

Kaylea

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
No AC even though the room got incredibly hot, had to leave window open all night and day but it was still very warm. Maids only came once in 6 days, took dirty towels and never brought clean ones back. Pool area was very nice, staff was friendly and overall a comfortable stay.
Overnattede 6 nætter i maj 2024
Svar fra Guest Experience Agent den 12. maj 2024
Dear client,Thank you very much for your opinion about our hotel. The AC we put for 2 days ago in working because the weather before was not so good . We are sorry for that inconvenience. We are cleaning the rooms every day and not once in 6 days even if you put the card in red on your door in the afternoon we can come to clean your room. And if not please advise reception so we can help you inmediately.If they dont bring clean towels you can always ask at the reception and we can tell it to the cleaning people. Best regards .

10/10 Fremragende

William, Garden Grove

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Large, clean, modern room.
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Guest Experience Agent den 21. apr. 2024
Dear client.Thank you very much for your lovely opinion about our hotel.Best Regards and we hope to see you soon again.

6/10 Okay

Russell

Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra Guest Experience Agent den 2. maj 2024
Dear client,Thank you very much for your positif opinion about our hotel.Best Regards and we hope to see you soon again.

6/10 Okay

Shawn, Ottawa

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Not sure why this is 4 star and not 3 star... Everything was fine but very average. No extras, food was adequate, not great, staff are nice but don't exactly go the extra mile. It was all fine but I'd probably try a different 4 star next time.
Overnattede 8 nætter i marts 2024
Svar fra Guest Experience Agent den 21. apr. 2024
Dear client,Thank you for your opinion about our hotel.We are sory that you was not satisfied with the food.We are working every day to improve our services and we hope you come to visit us again so you can have another opinion about our hotel.Best Regards

6/10 Okay

Juan

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It was really peacefull and all the workers a1, hospetable , friendly and very sociable. One little problem i wasn't able to connect my PC and no one was able from reception, other wise everything perfecto.
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Guest Experience Agent den 21. apr. 2024
Dear client,Thank you very much for your opion about our hotel.Best Regads and we hope to see you soon again.

8/10 Udmærket

Nadin, Auburn

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Okay for short offseason vacation. Too bad they don’t keep outdoors pool warm
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Guest Experience Agent den 21. apr. 2024
Dear client,Thank you very much for your positif opinion about our hotel.Best Regards and we hope to see you soon again.

8/10 Udmærket

Nadin, Auburn

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Faciliteter
We stayed in March which is obviously offseason. Not even third of hotels on Riviera are open. Credits to AQUA Hotels for being open. Our stay was pleasant. Room on the 4th floor was nice and had a balcony facing beach sideways. I imagine during months of July-August with all nearby hotels open - area gets busy. Not sure this would be my first choice during summer months. I guess it would depend on rate competitiveness. If you hate paying 8 Euros per day for hotel parking, you can park for free on the street between hotel and beach. We did not use train, but station near hotel makes it really easy to visit surrounding area (including Barcelona). Breakfast in hotel was very good. Did not have a chance to see any "entertainment program" in hotel. Star time of 22:00 (10 PM) is quite ridiculous in my opinion. And if I may suggest to management of hotel to somehow regulates noise in the pool area, after midnight. People hanging around have no awareness or sense that guests in rooms are sleeping.
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Guest Experience Agent den 21. apr. 2024
Dear client,Thank you very much for your opinion about our hotel.All your remarks we will pase on to the responsable of the department to improve our services.Best Regards and we hope to see you soon again.

10/10 Fremragende

Darlintina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beautiful hotel, breakfast was fantastic and dinner
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Guest Experience Agent den 21. apr. 2024
Dear client,Thank you very much for your lovely words about our beautiful hotel.Best Regards and we hope to see you soon again.