Sauna, spabad, dampbad, massagebehandlinger

Anmeldelser af Griffen Spahotel

4 out of 5
Griffen Spahotel
Nordre Kystvej 34, Ronne

Anmeldelser

8,8

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 338 af i alt 643 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 242 af i alt 643 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 44 af i alt 643 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 15 af i alt 643 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 4 af i alt 643 anmeldelser" "

8,8/10

Rengøring

9,0/10

Service og personale

8,8/10

Faciliteter

8,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Uffe

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt ophold i hyggelig atmosfære
Kort business ophold var en stor fornøjelse Værelserne kan have lille terrasse og med udsigt over havet og Rønne. Dejligt enkelt indrettet værelse med ro, god komfort og muligheden for at lytte til havet Morgenmaden var i særklasse og alt ialt et dejligt hotel
Overnattede 1 nat i februar 2024

8/10 Udmærket

Anders

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2024

8/10 Udmærket

Johnny

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2024

8/10 Udmærket

Annette

Overnattede 1 nat i februar 2024

10/10 Fremragende

Torben

Overnattede 1 nat i december 2023

8/10 Udmærket

CBP. Morten

Overnattede 3 nætter i december 2023

6/10 Okay

Søren

Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Receptionen den 14. dec. 2023
Kære Søren, mange tak fordi du har givet dig tid til at vurdere dit ophold efter du har været her hos os. Jeg er selvfølgelig meget ked af at dette ikke har levet op til dine forventninger og du er selvfølgelig altid velkommen til at henvende dig hvis du ønsker at uddybe noget. Jeg vil ønske dig en god dag. Med venlig hilsen, Anne, Griffen Spahotel

8/10 Udmærket

Maria

Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Receptionen den 14. dec. 2023
Kære Maria, mange tak fordi at du har taget dig tid til at vurdere dit ophold hos os. Det betyder meget for os at du har haft en god oplevelse. Jeg håber at vi en anden gang må byde dig velkommen til vores hotel her på Bornholm. Du ønskes en rigtig god dag. Med venlig hilsen, Anne, Griffen Spahotel

6/10 Okay

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Receptionen den 7. dec. 2023
Kære Andreas, mange tak fordi du har valgt at give os en score efter endt ophold. Dette værdsætter vi altid, vi er interesseret i at vide hvordan vi kan gøre dit ophold bedre til næste gang. Du skal vide at du er velkommen til at skrive til os hvis du ønsker at uddybe noget. Jeg ønsker dig en god dag og vil takke dig for besøget. Med venlig hilsen, Anne, Griffen Spahotel

10/10 Fremragende

steen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i november 2023

10/10 Fremragende

Martin

Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Receptionen den 21. nov. 2023
Kære Martin, mange tak for at vurdere dit ophold hos os, dette sætter vi meget stor pris på. Det er fantastisk at se, at opholdet levede op til dine forventninger! Det gør os så glade. Vi håber meget at vi kan få lov at byde dig velkommen en gang i fremtiden. Jeg vil ønske dig en rigtig god dag. Med venlig hilsen Anne, Bornholm Hotels

8/10 Udmærket

Thomas

Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra Receptionen den 21. nov. 2023
Kære Thomas, mange tak for at vurdere dit ophold hos os, dette sætter vi meget stor pris på. Din mening er vigtig og vi vil altid gerne vide hvordan vi kan blive bedre. Vi håber meget at vi kan få lov at byde dig velkommen en gang i fremtiden. Jeg vil ønske dig en rigtig god dag. Med venlig hilsen Anne, Bornholm Hotels

8/10 Udmærket

Frank

Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra Receptionen den 21. nov. 2023
Kære Frank, mange tak for at vurdere dit ophold hos os, dette sætter vi meget stor pris på. Din mening er vigtig og vi vil altid gerne vide hvordan vi kan blive bedre. Vi håber meget at vi kan få lov at byde dig velkommen en gang i fremtiden. Jeg vil ønske dig en rigtig god dag. Med venlig hilsen Anne, Bornholm Hotels

10/10 Fremragende

Torsten

Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Receptionen den 12. nov. 2023
Kære Torsten, du skal have mange tak fordi at du har valgt at bedømme dit ophold hos os. Dette er meget værdsat. Vi er så glade for at se, at denne oplevelse har levet op til dine forventninger. Det er skønt at du har nydt godt at det hele. Vi håber meget at måtte byde dig velkommen igen på et af vores 3 hoteller. Jeg ønsker dig en god dag og på gensyn. Med venlig hilsen, Anne, Grifen Spa Hotel

2/10 Forfærdeligt

Lill

Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Receptionen den 12. nov. 2023
Kære Lill, tak fordi du har valgt at bedømme din oplevelse hos os. Jeg er selvfølgelig ked af, at denne ikke har levet op til dine forventninger. Vi står altid klar til at tage imod feedback, så du er velkommen til at skrive til os hvis der er noget specifikt du vil uddybe. Jeg vil ønske dig alt det bedste herfra og en rigtig god dag. Med venlig hilsen, Anne, Griffen Spahotel

10/10 Fremragende

Maria

Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Receptionen den 12. nov. 2023
Kære Maria, du skal have mange tak fordi at du har valgt at bedømme dit ophold hos os. Dette er meget værdsat. Vi er så glade for at se, at denne oplevelse har levet op til dine forventninger. Det er skønt at du har nydt godt at det hele. Vi håber meget at måtte byde dig velkommen igen på et af vores 3 hoteller. Jeg ønsker dig en god dag og på gensyn. Med venlig hilsen, Anne, Grifen Spa Hotel

6/10 Okay

Marianne

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Optimer velkomst
Hotellet er virkelig dejligt. Værelserne meget skønne, udsigten strålende. Balkonerne ligger godt i læ og er pænt store. Udsmykningen af gangene fungerer, fine farver både der og på værelset. Men sengen, som var annonceret som Queen-size, bestod af to madrasser sat sammen, så der var en revne imellem. En dobbelt topmadras ville have gjort natten bedre. Morgenmaden var frisk og lækker, og meget varieret. Restauranten indbydende, ren og pæn. Tjeneren yderst høflig og behagelig. Når vi alligevel har en lidt underlig følelse, skyldes det receptionen. En modtagelse, der var som om vi var ligegyldige, og ingen vejledning omkring hotellets forskellige tilbud som fx den udsøgte spa. Heller ikke på værelset fandt vi nogen information eller velkomst. Ligeledes da vi forlod hotellet. Vi gik med en følelse af at vi lige så godt kunne have været tilfældige kunder i et anonymt stormagasin. Godt råd til hotellet: Lav en pjece eller et informations ark, der kan ligge på værelset. Oplysninger omkring Spaen. Skifter man på værelset, skifter man i Spaen, har man adgang til et lukket rum i Spaen, til ur og mobil, fx, hvilke tidspunkter lukker Spaen, hvornår åbner den igen; når man skal tjekke ud klokken 11, må man så gå ned og afslutte med et besøg i Spaen efter ud check? Hvordan med servering på værelset? Kan man få et par glas vin op? Minibaren var et tomt køleskab. Skriv om restaurant og bar, med link. Og stranden overfor: er der en badebro et sted? Ville man kunne gå i havet og bade?
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Reception den 16. okt. 2023
Kære Marianne, du skal have mange tak for dine kommentarer og besøget hos os på Griffen Spa Hotel. Din mening er vigtig og kun sådan kan vi forbedre os. Jeg er meget glad for at du har nydt godt at faciliteterne og især morgenmaden. Vi går meget op i service og af den grund er jeg selvfølgelig ked af at du ikke blev informeret ordenligt og følte dig set. Dette er en beklagelig oplevelse. Alle de forslag du beskriver har vi allerede skrevet ned som info til vores gæster, så det ligger klar på værelset. Men dette er i form af en QR kode, som man kan scanne og på den måde holde sig opdateret. Den er måske nem og overse, men ligger på værelset og det er vores ansvar at lade dig det vide ved check in. Al information er samlet der - også information om restaurant og spa tider m.m. Angående dine yderligere spørgsmål; om man må benytte sig af spaen efter endt ophold, er svaret ja. Dem står vi klar til at besvare døgnet rundt, da der altid er personale på i receptionen. Du er velkommen til at henvende dig en anden gang eller ringe på vores hovednummer, som også altid vil blive besvaret. Vi skriver på intet tidspunkt at vi har en minibar. Når man går ind på vores hjemmeside vil du se at vi har skrevet 'køleskab'. Jeg kan sagtens forstå at det havde været dejligt med én stor madras, dette er et forslag som jeg vil gå videre til ledelsen med. Mange tak igen og så håber jeg at vi må have lov at byde dig velkommen en anden gang på et af vores 3 hoteller. Du ønskes en dejlig dag. Med venlig hilsen, Anne, Bornholm Hotels

6/10 Okay

Bjarne

Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Receptionen den 16. okt. 2023
Kære Bjarne, du skal have mange tak fordi du valgte at give os en score efter endt ophold. Dette betyder meget for os og du er altid velkommen til at skrive til os hvis du har forslag til forbedringer. Jeg håber meget at vi må have lov at byde dig velkommen igen på et af vores 3 hoteller. Du ønskes en dejlig dag og forhåbentlig på gensyn. Med venlig hilsen, Anne, Bornholm Hotels

10/10 Fremragende

Hanne

Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Receptionen den 21. sep. 2023
Kære Hanne, vi værdsætter din mening og takker dig fordi du har givet os en så høj score. Vi er glade for at du havde et godt ophold og vi håber meget at du vil besøge os igen i fremtiden. Jeg ønsker dig en dejlig dag og mange tak igen. Med venlig hilsen, Anne, Griffen Spa Hotel

8/10 Udmærket

Anders

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super.
Super dejligt hotel og tæt på centrum vand osv… vi kommer tilbage..
Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra Receptionen den 21. sep. 2023
Kære Anders, du du skal have tusinde tak fordi du har taget dig tid til at besvare og kommentere omkring dit ophold hos os. Din mening betyder meget og vi er så glade for at læse at du har haft det godt hos os. Mange tak igen og så vil jeg ønske dig en rigtig god dag. Med venlig hilsen, Anne, Griffen Spa Hotel

10/10 Fremragende

Jimmie

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super lækkert
Som altid super lækkert
Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra Chili Engel den 27. aug. 2023
Kære Jimmie Vi er glade for at vi igen har levet op til dine forventninger på Griffen Spahotel. Vi sætter stor pris på din anmeldelse, og håber at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

8/10 Udmærket

Bjarne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra Receptionen den 21. sep. 2023
Kære Bjarne, mange tak fordi at du tog dig tid til at give os feedback efter endt ophold. Tak fordi du giver os 8/10 i score, vi er glade for at du har haft det godt hos os. Du er altid velkommen til at skrive til os hvordan vi kan gøre netop dit ophold så godt som muligt. Jeg ønsker dig alt det bedste og tak endnu en gang. Med venlig hilsen Anne, Griffen Spa Hotel

10/10 Fremragende

Jan

Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Chili Engel den 27. aug. 2023
Kære Jan Tak for din flotte anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi er glade for at dit ophold levede op til dine forventninger. Vi takker for besøget og håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

10/10 Fremragende

Mette Blume

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Chili Engel den 30. jul. 2023
Kære MetteTak for at du har givet dig tid til at lave en anmeldelse af Griffen Spahotel, vi sætter stor pris på din feedback.Vi takker for besøget og håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

10/10 Fremragende

Rudi

Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Chili Engel den 30. jul. 2023
Kære Rudi Vi er glade for at dit ophold på Griffen Spahotel har levet op til dine forventninger. Vi håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

8/10 Udmærket

Camilla

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Fint hotel
Fine værelser. Dog vil jeg nok snart få skiftet elevator ud, lød til det var ofte den sad fast. Var selv i receptionen og spørge om de kunne hjælpe de stakkels mennesker der sad fast i den ene elevator.
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Chili Engel den 30. jul. 2023
Kære Camilla Tak fordi du har givet dig tid til at skrive en anmeldelse omkring dit ophold på Griffen Spahotel. Vi har efter dit ophold haft teknikere ude og fået kontrolleret vores elevatorer, så nu virker de igen upåklageligt. Vi håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

10/10 Fremragende

Bjarne

Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Chili Engel den 30. jul. 2023
Kære Bjarne Mange tak for du har taget dig tid til at lave en anmeldelse af Griffen Spahotel, det sætter vi stor pris på. Vi håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

10/10 Fremragende

Tim

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Det kunne være godt med køling på værelser da der bliver mega varmt
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Receptionen den 18. jul. 2023
Kære Tim, mange tak fordi du brugte tid på at fortælle lidt om hvordan dit ophold hos os har været. Jeg kan sagtens forstå at der bliver varmt på værelset, og da vi ikke er et hotel med air condition, har vi faner klar i tilfælde af at vores gæster henvender sig. Du er altid velkommen til at kontakte receptionen på alle døgnets tider og fortælle os hvordan vi kan være behjælpelige. Jeg håber at vi får lov at byde dig velkommen endnu en gang på et af vores 3 hoteller. Jeg ønsker dig en rigtig god sommer! Med venlig hilsen, Anne, Bornholm Hotels

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Receptionen den 18. jul. 2023
Mange tak for din besvarelse af dit ophold, det værdsættes meget. Jeg er meget glad for at kunne se, at opholdet har levet op til dine forventninger. Det vil glæde os meget at byde dig velkommen igen på et af vores 3 hoteller. Jeg ønsker dig en rigtig god dag. Med venlig hilsen, Anne, Bornholm Hotels

10/10 Fremragende

Bo

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rigtig god service, super lækker morgenmad og en dejlig spa. Vi kommer meget gerne igen
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Receptionen den 18. jul. 2023
Kære Bo, tak for din besvarelse af dit ophold, det sætter vi stor pris på. Jeg er meget glad for at høre, at du syntes godt om både service, morgenmad og vores spa. Vi glæder os meget til at kunne byde jer velkomne på et af vores hoteller igen i fremtiden. Jeg ønsker dig en rigtig god dag. Med venlig hilsen Anne, Bornholm Hotels

10/10 Fremragende

Amanda

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Helt igennem tilfreds
Fantastisk sted at overnatte.
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Maja den 13. jun. 2023
Kære Amanda Tak for din flotte anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi er meget taknemmelige for, at du har brugt tid på at anmelde os. Vi håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

6/10 Okay

Flemming

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Maja den 18. maj 2023
Kære FlemmingVi er meget kede at vi ikke levede 100% op til dine forventninger. Vi arbejder hårdt for at give vores gæster den bedste oplevelse, og vi er derfor kede af, at du ikke har fået den bedste oplevelse på vores hotel. Endnu engang tak for besøget og vi ønsker dig en dejlig dag.Det vil glæde os se dig igen en anden gang.

8/10 Udmærket

Jan

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i maj 2023
Svar fra Maja den 17. maj 2023
Kære JanMange tak for din flotte anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi sætter stor pris på at du har taget dig tid til at anmelde hotellet og vores service. Vi håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Maja den 17. maj 2023
Kære Vi er meget kede at vi ikke levede 100% op til dine forventninger. Vi arbejder hårdt for at give vores gæster den bedste oplevelse, og vi er derfor kede af, at du ikke har fået den bedste oplevelse på vores hotel. Endnu engang tak for besøget og vi ønsker dig en dejlig dag.Det vil glæde os se dig igen en anden gang.

10/10 Fremragende

Mette

Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Maja den 15. apr. 2023
Kære MetteTak for din flotte anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi sætter stor pris på at du har givet dig tid til at anmelde hotellet. Vi håber vi kan byde dig velkommen en anden gang. Rigtig god dag.

10/10 Fremragende

Stine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i marts 2023
Svar fra Maja den 15. apr. 2023
Kære StineTak for din flotte anmeldelse af Griffen Spahotel.Vi er glade for du har haft et godt ophold og vi sætter stor pris på at du har givet dig tid til at anmelde hotellet.Vi håber at byde dig velkommen en anden gang.

10/10 Fremragende

Thomas

Overnattede 2 nætter i marts 2023
Svar fra Maja den 13. mar. 2023
Kære ThomasMange tak for din flotte anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi sætter stor pris på at du har taget dig tid til at anmelde hotellet. Vi håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang

8/10 Udmærket

Lisbeth

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Maja den 27. feb. 2023
Kære LisbethMange tak for din flotte anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi sætter stor pris på at du har taget dig tid til at anmelde hotellet. Vi håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

10/10 Fremragende

Michael

Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Maja den 27. feb. 2023
Kære MichaelMange tak for din flotte anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi sætter stor pris på at du har taget dig tid til at anmelde hotellet. Vi håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

8/10 Udmærket

Michael Esko

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt ophold med gode faciliteter og venligt personale
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Maja den 17. feb. 2023
Kære MichaelMange tak for din anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi sætter stor pris på at du har taget dig tid til at anmelde hotellet. Vi håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang

8/10 Udmærket

Vagn

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Good service. The hotel is a bit worn down
The people working at the hotel were extremely helpful. The view from the room was beautiful. The bathroom in the room smelled like fungus. The spa was nice - especially the heated outside jacuzzi was charming. The handles to the showers in spa were not intuitive, and it was difficult to get water of the right temperature coming from the right place.
Overnattede 1 nat i februar 2023

10/10 Fremragende

Oddur

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2022
Svar fra Maja den 31. dec. 2022
Kære OddurMange tak for din flotte anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi sætter stor pris på at du har taget dig tid til at anmelde hotellet. Vi håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

8/10 Udmærket

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i december 2022
Svar fra Maja den 20. dec. 2022
Kære Lars Tak for din anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi takker for dit besøg og håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

10/10 Fremragende

Jørgen

Overnattede 1 nat i december 2022
Svar fra Chili Engel den 11. dec. 2022
Kære JørgenMange tak for din fine anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi takker for dit besøg, og håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen i det nye år.

10/10 Fremragende

Hanne

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2022
Svar fra Maja den 2. dec. 2022
Kære HanneTak for din anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi takker for dit besøg og håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

10/10 Fremragende

Ole

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2022

10/10 Fremragende

søren

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt sted
Godt sted, kommer helt sikker igen
Overnattede 4 nætter i oktober 2022
Svar fra Chili Engel den 26. okt. 2022
Kære Søren Tak for din anmeldelse af Griffen Spahotel.Vi takker for besøget og håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

10/10 Fremragende

BRUNO

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
det var super
Overnattede 2 nætter i oktober 2022
Svar fra Chili Engel den 26. okt. 2022
Kære BrunoTak for din anmeldelse af Griffen Spahotel. Vi takker for dit besøg og håber på at få fornøjelsen af at byde velkommen en anden gang.

8/10 Udmærket

Michael Esko

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt menndyrt
Overnattede 1 nat i august 2022

10/10 Fremragende

Franke

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale
God service, ærgerligt værelse
Værelsets udsigt var meget skuffende, da jeg blot kiggede ud i en lav hæk og så holdte alle busser foran mit vindue som kunne kigge direkte ind. Der ikke aircon så i varmen var det ikke et rart værelse at bo på. Det gode var at da jeg skulle afsted mod møde og taxaerne på øen ikke havde tid tilbød receptionen at køre mig, men de lykkedes med at skaffe en taxa så det ikke blev nødvendigt. Stort tak til dem for denne fine service
Overnattede 1 nat i august 2022