Alt får topkarakterer, bort set fra Hotelservice. Det har vi valgt fordi medarbejderne omkring poolområdet, og etage -2 generelt, ikke levede op til forventningerne. Kommunikationen mellem frontdesk og etage -2 var ikke på plads.
Der var flere problemer omkring, hvad der var inkluderet i vores værelse. Vi kunne fx i receptionen få af vide, at alle faciliteter var tilgængelige, og senere ved poolen få af vide, at et ekstra beløb på 18 euro skulle betales pr. person pr. dag. Samme eksempel kunne bruges om træningsfaciliteterne.
Forvirringen omkring hvorvidt vi skulle betale ekstra hver dag, skabte dårlig stemning, og vi blev resten af vores ophold ignoreret af pool-personalet.
Mit råd til fremtidige gæster er derfor at tjekke hjemmefra præcis, hvilke faciliteter, der er inkluderet i den pris de betaler hjemmefra, så forvirring på hotellet ikke opstår.
Og book Imperial Rooms! Det koster det samme hjemmefra, men har alle faciliteter inkl.
Der er intet Deluxe over Deluxe-værelserne, og de giver "kun" adgang til lobby og op til 6. etage; dvs. begrænset view, da hotellet går til 9. etage.
Summasummarum: Der er stor forskel på værelserne, så vær stensikker på, hvad du betaler for!