Overnatningsstedets facade

Anmeldelser af Hotel Miralago

3 out of 5
Hotel Miralago
via dei cappuccini 12, Albano Laziale, ROMA

Anmeldelser

7,2

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 2 af i alt 13 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 6 af i alt 13 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 3 af i alt 13 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 13 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 1 af i alt 13 anmeldelser" "

7,2/10

Rengøring

7,6/10

Service og personale

7,0/10

Faciliteter

6,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

6,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Daniele

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i oktober 2023

8/10 Udmærket

Lowell, Fort Collins

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
beautiful surroundings, pleasant stay
Overnattede 3 nætter i september 2023

2/10 Forfærdeligt

Mariagrazia

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
La stanza era sporca e decadente: ragnatele sul lampadario, abbiamo trovato un ragno dentro la vasca e il soffione pieno di calcare, pittura del tetto scrostata. Pagato decisamente troppo per una doppia in queste condizioni senza neanche la colazione inclusa.

8/10 Udmærket

Luisa

Overnattede 1 nat i september 2023

10/10 Fremragende

Jhon Fausto

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Buon servizio
Overnattede 2 nætter i august 2023

8/10 Udmærket

Leonardo

Overnattede 1 nat i juli 2023

4/10 Dårligt

Daniela

Overnattede 1 nat i maj 2023

8/10 Udmærket

Carlos

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Es una linda casa antigua pero muy bien conservada, lo mejor la limpieza, la barra de bebidas (el café) y el pan (los cornettos) El personal se esfuerza por parecer amable pero no lo logra, a excepción de la camarista que hace muy bien su trabajo y tiene una gran actitud de servicio. De Expedia tengo una gran queja porque llegando al hotel me dijeron que Expedia no habia hecho el registro de mi reserva AUNQUE YA HABIAN HECHO EL CARGO A M I TARJETA, por lo que tuvieron que hacer movimientos para poder darme la habitación luego de un largo rato de espera. Última vez que hago reservación a través de Expedia si no es garantía de confirmar el hospedaje, en esta ocasión tuve suerte y se resolvió, pero ¿que habría sido de nosotros si en el hotel no hubieran tenido la posibilidad de hacer los movimientos para abrirnos el espacio?
Overnattede 1 nat i maj 2023

10/10 Fremragende

Eugenio

Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i april 2023

6/10 Okay

Georgianne

Synes ikke om: Værelsets komfort
No AC
Overnattede 2 nætter i juli 2022

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bel posto
Hotel datato ma complessivamente sufficiente; non c'è aria condizionata nella stanza.
Overnattede 1 nat i juni 2022

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2022