Hotel Kaveri

3.0-stjernet overnatningssted
Hotel med døgnåben reception og restaurant i Prayagraj

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for Hotel Kaveri

Deluxe-dobbeltværelse - privat badeværelse | 1 soveværelse, skrivebord, arbejdsområde til bærbare computere
Restaurant
Luksus-dobbeltværelse - privat badeværelse | 1 soveværelse, skrivebord, arbejdsområde til bærbare computere
Restaurant
Luksus-dobbeltværelse - privat badeværelse | Badeværelse | Bruser, håndklæder, Sæbe, Shampoo

Anmeldelser

4,8 ud af 10.

Populære faciliteter

  • Vaskeri
  • Morgenmad tilgængelig
  • Aircondition
  • Døgnåben reception
  • Rengøring
  • Gratis Wi-Fi

Værelsesmuligheder

Luksus-dobbeltværelse - privat badeværelse

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Kabel-tv
Daglig rengøring
  • 16.7 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Deluxe-dobbeltværelse - privat badeværelse

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Kabel-tv
Daglig rengøring
  • 110 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
162 Hewett Rd South Malaka, Prayagraj, UP, 211003

Hvad ligger i nærheden?

  • Chandra Shekhar Azad-parken - 14 min. gang - 1.2 km
  • Allahabad-universitetet - 4 min. kørsel - 3.5 km
  • Hanuman Mandir - 4 min. kørsel - 3.1 km
  • Allahabad High Court - 4 min. kørsel - 3.5 km
  • Sangam - 6 min. kørsel - 4.9 km

Sådan kommer du rundt

  • Allahabad Station - 11 min. kørsel
  • Allahabad (IXD) - 39 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Hari Ram And Sons - ‬16 min. gang
  • ‪Nawab Ki Rasoi - ‬4 min. gang
  • ‪Sulaki Lal Shrinath and Sons - ‬10 min. gang
  • ‪The Ramayana - ‬4 min. gang
  • ‪Ramayana Restaurant - ‬1 min. gang

Om overnatningsstedet

Hotel Kaveri

Højdepunkter på overnatningsstedet
Hotel Kaveri tilbyder faciliteter som renseri/vaskeservice og en restaurant. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset.
Du kan desuden drage fordel af:
  • Lokal morgenmad (tillægsgebyr), en døgnåben reception og en festsal
  • Bagageopbevaring
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos Hotel Kaveri har komfortable faciliteter som arbejdsområder med plads til en bærbar computer og aircondition samt faciliteter som gratis Wi-Fi og separate siddeområder.
Ekstra faciliteter inkluderer:
  • Badeværelser med brusere og shampoo
  • Tv med kabelkanaler
  • Separat siddeområde, daglig rengøring og skriveborde

Sprog

Engelsk og hindi

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Wi-Fi-hastighed på værelset: 25+ Mbit/s
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Ingen mulighed for parkering på stedet

Mad og drikke

  • Morgenmad med lokale retter tilbydes dagligt fra kl. 08.00 til kl. 09.30 mod et gebyr på 350 INR for voksne og 350 INR for børn
  • En restaurant

Familievenlige faciliteter

  • Lydisolerede værelser

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception

Gæstefaciliteter

  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice
  • Udskiftning af håndklæder efter anmodning
  • Udskiftning af sengelinned (efter anmodning)

Hjælp til personer med et handicap

  • Ingen elevator

Andet

  • Selskabssal

Værelsesfaciliteter

Badeværelse

  • Bruser
  • Håndklæder til rådighed
  • Privat badeværelse
  • Shampoo
  • Sæbe
  • Toiletpapir

Underholdning

  • Tv med kabelkanaler

Andet

  • Aircondition (klimakontrolleret)
  • Arbejdsområde til bærbar computer
  • Lydisolerede værelser
  • Separat siddeområde
  • Skrivebord

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 12.00 til når som helst
Minimumsalder for indtjekning: 15 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for lokale morgenmadsretter: 350 INR for voksne og 350 INR for børn (cirkapriser)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og debetkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Dette overnatningssted har ingen elevatorer

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Hotel Kaveri Hotel
Hotel Kaveri Prayagraj
Hotel Kaveri Hotel Prayagraj

Ofte stillede spørgsmål

Er Hotel Kaveri et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Hotel Kaveri?

Dette overnatningssted tilbyder ikke parkering.

Hvornår er indtjekning på Hotel Kaveri?

Indtjekning fra kl. 12.00 til når som helst.

Hvornår er udtjekning på Hotel Kaveri?

Udtjekning er kl. 12.00.

Hvor ligger Hotel Kaveri?

Dette hotel ligger i Prayagraj, kun 15 minutters gang fra Moti Jheel og Shankar Viman Mandapam. Derudover ligger Chandra Shekhar Azad-parken og Lalita Devi Tempel ca. 2 km derfra. Du kan desuden gå til Allahabad Station på 29 minutter.

Anmeldelser af Hotel Kaveri

Anmeldelser

4,8
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 2 af i alt 8 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 8 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 1 af i alt 8 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 8 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 4 af i alt 8 anmeldelser

4,6/10

Rengøring

5,6/10

Service og personale

3,2/10

Faciliteter

4,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

4,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Ok for single person on budget for one night

Very noisy on the road. Extreme noise during the night meant unable to sleep well. Old noisy AC. Curtain unable to keep early morning light out. Had to switch off AC to reduce noise that meant mosquito attack. Overall staff were helpful but with exception of tips.
Overnattede 1 nat i marts 2025

2/10 Forfærdeligt

Vikash

Rejste i en gruppe
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

They denied giving room after we arrived

They denied instantaneously after our arrival after seeing the booking amount without any notice and that too when i enquired an hour before reaching at site. No commitments and completely money oriented people
Overnattede 2 nætter i februar 2025

2/10 Forfærdeligt

harekrishna

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
worst customer service. Price hiking due to mahakumbh without providing any service
Overnattede 1 nat i februar 2025

10/10 Fremragende

Akshay

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Served the purpose
Overnattede 1 nat i februar 2025

2/10 Forfærdeligt

harekrishna

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Worst stay ever i have received they took benefit of kumbh mela event and increased their price of stay while keeping quality of room, cleanliness at minimum level. This is not right customer obsession if you are charging more you should have responsibilities to provide same level of customer service
Overnattede 1 nat i februar 2025

6/10 Okay

Amit

Rejste med familie
Synes ikke om: Faciliteter
This is a run down property..tv remotes were broken..did not have iron or hair dryer in the room…very noisy. I will suggest look for other properties near by..staff was looking for tips and trying to pressurize you by standing in groups while leaving the hotel
Overnattede 2 nætter i februar 2025

2/10 Forfærdeligt

Gayathri

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We made a last minute trip and so stayed at the place we got. The place was awful. Sheets had blood stains and dirt on. Towels were dirty. We had the staff change the whole lot and asked them not leave any comforter and other things in our room that weren’t essential. I walked with flip flops on as I didn’t trust even the floor! They did have TP, which was good. The staff were kind, which was also good. But no amount of kindness can justify the awful nature of the room. What’s worst, the guy there would just walk up and down with you expecting money every time he sees you. Feeling bad, we did give him Rs. 100 here and there. At one time I had to tell him that he rather spend the time cleaning the room instead. There are so many needy devotees all around Prayagraj trying to take a dip in the holy waters. Help them instead of this perfectly healthy young man who is just making free money without any effort. Also, when we wanted a taxi to the airport, they were dismissive saying we would find Ola without any issues. Even after me saying the roads are blocked and cars aren’t coming they didn’t think much about it. Luckily, I did try Ola and Uber well ahead of time to give me time to switch to my plan B in case of car troubles. Sure enough, no Ola, and I needed to find other means to the airport. Anyway, please do yourself a favor and avoid this place if cleanliness is a priority for you.
Overnattede 2 nætter i januar 2025

10/10 Fremragende

Bhupati

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i januar 2025