Restaurant

Anmeldelser af Astory Hotel

4 out of 5
Astory Hotel
Nádražní 26, Plzen

Anmeldelser

7,8

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 26 af i alt 100 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 42 af i alt 100 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 25 af i alt 100 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 7 af i alt 100 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 100 anmeldelser" "

8,0/10

Rengøring

8,0/10

Service og personale

7,6/10

Faciliteter

7,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

6/10 Okay

Søren C.

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fantastiks værelse, men desværre med endel ventilationsstøj.
Overnattede 1 nat i juni 2019
Svar fra Astory hotel**** den 15. jun. 2019
Tusind tak. Vi værdsætter din anmeldelse.

8/10 Udmærket

ronnie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dårlig udvalg morgenmad
Overnattede 2 nætter i oktober 2018

6/10 Okay

Michal

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i november 2023

6/10 Okay

Giacomo, Civitanova Marche

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale
La ragazza del check in cordiale e gentile, ci ha consigliato un buon ristorante
Overnattede 2 nætter i december 2023

4/10 Dårligt

K

Synes ikke om: Service og personale, faciliteter
area
Overnattede 8 nætter i november 2023

8/10 Udmærket

Matthieu

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Convenient
Very well located / well acoustically insulated / clean bathroom Bed can be improved but not a big deal for a One night stay
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra team astory den 29. okt. 2023
Thank you very much for the feedback! We really do appreciate it.Best regards, Team Astory

10/10 Fremragende

Steven

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
A nice hotel to stay at !
The hotel was well set up, clean, inviting with excellent service from the desk personnel as well as the breakfast service that was available for an extra fee. The room and the bathroom was very clean.There was hand soap available in the bathroom for guests to wash their hands.This hotel is not air-conditioned, which is normal for the Czech Republic with its high rates for electric power.
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Team Hotel Astory den 16. jul. 2023
Hello,thank you so much for your review. We are happy you enjoyed the stay at the hotel and hopefully next time you will be visiting the town, you will choose to stay with us again. Sending best regards,Team Hotel Astory

8/10 Udmærket

Peter Charles

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt für Bahnreisende
Das Hotel ist nur wenige Schritte vom Bahnhof entfernt, und mein Zimmer war riesig, ging aber auf eine ziemlich befahrene Straße raus, so dass offene Fenster kein Thema sind, auch die Pilsner Brauerei und die Altstadt sind zu Fuß erreichbar
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Noemi den 13. jun. 2023
Vielen Dank für die Bewertung, wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben.Mit freundlichen Grüßen, Team Astory

10/10 Fremragende

Michael

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Right across the street from the main train station. Walkable to Lochotín Zoo for Metalfest
Overnattede 5 nætter i maj 2023
Svar fra Noemi den 13. jun. 2023
Thank you for your feedback. We hope to see you again!Best regards, Team Astory

10/10 Fremragende

JAVAD

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gut!
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Astory den 2. jun. 2023
Hello, thank you so much for the feedback. We are glad you enjoyed your stay and hopefully when you will visit the city again, you will choose to stay with us again. Sending best regards, Team Hotel Astory

8/10 Udmærket

Antonio

Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Hotel astory den 27. maj 2023
Děkujeme

8/10 Udmærket

Jukka

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Hotel astory den 1. maj 2023
Děkujeme moc.

8/10 Udmærket

Rastsislau

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gute Lage in der Nähe von der Brauerei.
Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Hotel Astory den 2. mar. 2023
Hello,thank you for staying with us and we hope you enjoyed the stay. Next time you will be in town, we hope you will choose to stay with us again.Best regards,Team Hotel Astory

10/10 Fremragende

Rudolf

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr freundliches Personal
Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Štěpánka den 28. feb. 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback. Mit freundlichen GrüßenRezeption, Hotel Astory

8/10 Udmærket

NATSUKO

Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Štěpánka den 28. feb. 2023
Thank you for your feedback! We hope to see you again. Best regardsReception, Hotel Astory

8/10 Udmærket

Andreas

Overnattede 1 nat i januar 2023
Svar fra Daniel K. den 24. jan. 2023
Thank you for your feedback!

8/10 Udmærket

Rudolf

Overnattede 1 nat i december 2022

8/10 Udmærket

Malte

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Freundliches Personal, Zimmer schön hergerichtet und sauber, Auslegeware leider sehr fleckig....Frühstück gut und ausreichend
Svar fra Martin Musil den 5. jan. 2023
Thank you for you feed back, BEST Regards, Astory reception

8/10 Udmærket

Ellen

Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i oktober 2022

8/10 Udmærket

Lisanne

Overnattede 1 nat i august 2022

10/10 Fremragende

Victoria

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2022

10/10 Fremragende

Denys

Overnattede 1 nat i april 2022

8/10 Udmærket

Claudiu

Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Die Badewanne hat Positiv gepunktet. Das Fernsehen war klein für der große Zimmer.
Overnattede 1 nat i april 2022

10/10 Fremragende

Leonardo

Overnattede 1 nat i marts 2022

10/10 Fremragende

Petra

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel doporučujeme a rozhodně se ještě vrátíme. Na recepci super slečny. Pokoj nás více něž překvapil, nečekaly jsme takový krásný pokoj.
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra Martin Musil den 27. sep. 2020
Dobrý den, dovolte mi poděkovat za Váš nedávný pobyt v hotelu Astory v Plzni a za hodnocení, kterého si velmi vážíme. Jsme velice potěšeni, že jste byli spokojeni s hotelovými službami a těšíme se na Vaši příští návštěvu, abychom se znovu postarali o Vaše pohodlí. S přáním hezkého dne, Martin Musil, General Manager

10/10 Fremragende

Michael

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra martin den 23. sep. 2020
Dobrý den, dovolte mi poděkovat za Váš nedávný pobyt v hotelu Astory v Plzni a za hodnocení, kterého si velmi vážíme. Jsme velice potěšeni, že jste byl spokojen s hotelovými službami a těšíme se na Vaši příští návštěvu, abychom se znovu postarali o Vaše pohodlí. S přáním hezkého dne, Martin Musil, General Manager

10/10 Fremragende

Zeb, Seattle

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Spacious and clean rooms. Close to the brewery and the city center. Good service. Thank you.
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra Martin den 21. sep. 2020
Hello, let me thank you for your recent stay at the Hotel Astory in Pilsen and for the evaluation, which we greatly appreciate. We are very pleased that you were satisfied with the hotel services and look forward to your next visit to take care of your comfort again. Have a nice day, Martin Musil, General Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bra läge mitt i stan på gågata.
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra Martin den 20. sep. 2020
Hello, let me thank you for your recent stay at the Astory Hotel in Pilsen and for your feedback that is really important to us. We are very pleased that you were satisfied with our hotel services and we´re looking forward to your next visit. We would be happy to take care of your comfort again. Have a nice day, Martin Musil, General Manager

10/10 Fremragende

Michél, Zeulenroda-Triebes

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good big room, nice bathroom with tube. Much space. No water cooker but its ok.
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra Martin Musil den 16. sep. 2020
Hello, thank you for your rating, we really appreciate it. Your satisfaction means a lot to us. We are glad you liked the hotel room and we hope to see you here again. Best Regards, Martin Musil, General manager

8/10 Udmærket

eberhard

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
utes hotel
Ein sehr schönes Hotel ein sehr großes Zimmer Wir haben uns wohl und sicher gefühlt Zimmer und bad sauber Möbel recht neu alles sehr sauber Zimmer war zur Straße bei geschlossen Fenster keine Geräusche Klimaanlage gut zu regulieren Gutes ausreichendes Frühstück Lage gut Brauerei Fußweg 3 min City 5 min Uns hat es sehr gefallen Auch das sehr nette zuvorkomme personal
Overnattede 1 nat i september 2020

10/10 Fremragende

Marco.R, Heilbronn

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr nettes und freundliches Personal perfekte Zentrale Lage und ehrliche Atmosphäre nur weiterzuempfehlen
Overnattede 2 nætter i august 2020
Svar fra Martin Musil den 30. aug. 2020
Hallo, ich bin sehr erfreut, dass Sie mit unserem Personal und mit der Lage des Hotels zufrieden waren. Ich danke Ihnen für die schöne Bewertung, die für uns sehr wichtig ist und ich freue mich auf Ihren nächsten Besuch. Mit vielen Grüßen, Martin Musil, Generalmanager

8/10 Udmærket

Radka

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2020
Svar fra Katka den 12. aug. 2020
Dobrý den, moc děkujeme za zpětnou vazbu a doufáme, že jste si pobyt užili. S pozdravem, Hotel Astory

10/10 Fremragende

Hans

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Immer gerne wieder
Gut sehr freundliches Personal Frühstück war auch aufgrund der schwierigen Corona Zeit sehr gut und reichlich. Das ComfortZimmer mit zwei Räumen sehr gemütlich
Overnattede 1 nat i juni 2020
Svar fra Katka den 1. jul. 2020
Hallo, Vielen Dank für Ihren Besuch und für die schöne Bewertung. Es macht uns Freude, dass Sie mit unserem Hotel zufrieden waren. Wir werden uns auf Ihren nächsten Besuch freuen :-) Liebe Grüße aus Pilsen, Katharina Hotel Astory

8/10 Udmærket

Denis

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i marts 2020
Svar fra Martin den 30. maj 2020
Hello, thank you very much for your review we appraise it. Also thank you for choosing our hotel and we will try better to make you satisfied next time. With best regards, Martin Musil General Manager

8/10 Udmærket

Jens

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sehr sauberes Hotel.
Sehr gute Nähe zum Hauptbahnhof und Einkaufsmöglichkeiten.
Overnattede 1 nat i februar 2020
Svar fra Pavel den 27. feb. 2020
hello, thank you for your review. We appraise it. With best regards, hotel Astory

10/10 Fremragende

Szymon

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2020
Svar fra Martin den 14. feb. 2020
Hello, let me thank you for your recent stay at the Astory Hotel in Pilsen and for your feedback that is really important to us. We are very pleased that you were satisfied with our hotel services and we´re looking forward to your next visit. We would be happy to take care of your comfort again. Have a nice day, Martin Musil, General Manager

8/10 Udmærket

SEBASTIEN

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2020
Svar fra Martin den 12. feb. 2020
Hello, thank you very much for your review we appraise it. Also thank you for choosing our hotel and we will try better to make you satisfied next time. With best regards, Martin Musil General Manager

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Service og personale
Die Sauberkeit im Hotelzimmer ist mangelhaft. Der Zustand des Zimmers ist schlecht. Das Frühstück ist ein sehr kleines Buffet. Da das Hotel direkt neben dem Hauptbahnhof liegt, kann man nachts nicht das Fenster offen lassen. Das Personal ist sehr bemüht und freundlich. Keinerlei Wohlfühlatmosphäre! Stadt ist sehenswert und die Menschen wenig kommunikativ!
Overnattede 2 nætter i januar 2020
Svar fra Martin Musil den 15. jan. 2020
Sehr geehrter Herr wir danke Ihnen für Ihre Bewertung und für Ihre Entscheidung, das Astory Hotel für Ihren Aufenthalt in Pilsen gewählt zu haben. Wir sind sehr erfreut zu hören, dass Ihre Zufriedenheit mit Lage des Hotels und dem Personal an der Rezeption erfüllt worden. Ihre Kritik an unserem Frühstücks-Büffet nehmen wir sehr ernst und werden alles dafür tun, Ihren nächsten Aufenthalt zu Ihrer vollsten Zufriedenheit zu gestalten. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Martin Musil (Generalmanager)

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2019
Svar fra Martin den 23. jan. 2020
Hello, thank you for your review and we appreciate that you chose our hotel for your stay. We will work hard to improve our services to make you more comfortable. With best regards, Martin Musil General Manager

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i december 2019
Svar fra Hotel Manager den 27. dec. 2019
Thank you for your feedback.

10/10 Fremragende

vincenzo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tutto Fantastico
Overnattede 1 nat i november 2019
Svar fra Pavel den 27. nov. 2019
Thank you very much! :)

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Generally a good stay in a spacy room. Only the breakfast service was not too profesional.
Overnattede 2 nætter i november 2019
Svar fra Pavel den 23. nov. 2019
We are sorry for the breakfast, we will try better next time! :)

6/10 Okay

john

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Simple,affordable
Location close to train and Urquel brewery, but little else open on Sun. No mat for slippery and high tub. No English TV. Nice room w/couch, but private rm bath down hall. Breakfast simple, but good. Lobby comfortable.
Overnattede 1 nat i november 2019
Svar fra Hotel manager den 29. dec. 2019
Děkuji za zpetnou vazbu.

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Værelsets komfort
Rooms where really hot and it was not possible to change the temperature. And if you open the window it was too noisy. Receptionist didn´t care about my complain. Breakfast was really small and bread was old.
Overnattede 1 nat i oktober 2019

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2019
Svar fra Pavel den 18. okt. 2019
Hello, we are sorry for this experience. If there's something we can do better just tell us and we will try to improve. We would be glad for any concrete and constructive feedback, because we want the best for our guests.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good location, very close to the train station.
Overnattede 2 nætter i september 2019
Svar fra Manager den 9. okt. 2019
Thank you fo your feedback. Have a nice day. Hotel Astory

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Liked bathroom vanity and size of room. Liked bed. Loved location . Couldn't be any closer to train station and close to old Town. Disliked drapes were not working well. Shower sprayer leaked badly and drain flowed poor. Had to interrupt shower so tub did not fill up. Tub too high for older folks. No non slip strips in tub. Not enough outlets, had to unplug items to charge phone and run CPAP
Overnattede 4 nætter i september 2019
Svar fra Pavel den 2. okt. 2019
Hello, we have a possibilty of room for people with handicap and possibility of rooms with shower only, it can prevent problems with high bath tub. Also we can lend you electirc extender :) if you don't have enough outlets. Despite these inconveniences, we hope you will visit our hotel again in the future and we will try our best to make you more comfortable.

10/10 Fremragende

In Deok

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Musil Martin General manager den 10. sep. 2019
Hello, right at the beginning I want to thank you for choosing accommodation in our facility. Your satisfaction and feedback is very important to us. We firmly believe that we will improve the shortcomings. Thank you and have a nice day, Musil Martin General manager

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Tarkemmin ensikerralla valittava.
Ei lähelläkään 4 tähteä. Korkeintaan antaisin 2 tähteä. Hyvä sijainti voisi nostaa yhden tähden. Palvelu tympeää, aamupala huono, ilmastointi joo mut kauhea meteli koneesta.
Overnattede 2 nætter i august 2019
Svar fra Musil Martin Pääjohtaja den 12. sep. 2019
Hei, heti alussa haluan kiittää teitä siitä, että valitsit majoitustilamme. Tyytyväisyys ja palaute on meille erittäin tärkeää. Uskomme vakaasti, että parannamme puutteita. Kiitos ja mukavaa päivää, Musil Martin Pääjohtaja

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i maj 2019