Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 26 af i alt 100 anmeldelser" "
10 - Fremragende
26
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 42 af i alt 100 anmeldelser" "
8 - Udmærket
42
Bedømmelse på 6 − Okay. 25 af i alt 100 anmeldelser" "
6 - Okay
25
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 7 af i alt 100 anmeldelser" "
4 - Dårligt
7
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 100 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
0
8,0/10
Rengøring
8,0/10
Service og personale
7,6/10
Faciliteter
7,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
6/10 Okay
Søren C.
10. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fantastiks værelse, men desværre med endel ventilationsstøj.
Søren C.
Overnattede 1 nat i juni 2019
Svar fra Astory hotel**** den 15. jun. 2019
Tusind tak. Vi værdsætter din anmeldelse.
8/10 Udmærket
ronnie
15. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dårlig udvalg morgenmad
ronnie
Overnattede 2 nætter i oktober 2018
6/10 Okay
Michal
13. feb. 2024
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Michal
Overnattede 1 nat i november 2023
6/10 Okay
Giacomo, Civitanova Marche
Rejste med partner
11. dec. 2023
Synes godt om: Service og personale
La ragazza del check in cordiale e gentile, ci ha consigliato un buon ristorante
Giacomo
Overnattede 2 nætter i december 2023
4/10 Dårligt
K
24. nov. 2023
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter
area
K
Overnattede 8 nætter i november 2023
8/10 Udmærket
Matthieu
Rejste med familie
28. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Convenient
Very well located / well acoustically insulated / clean bathroom
Bed can be improved but not a big deal for a One night stay
Matthieu
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra team astory den 29. okt. 2023
Thank you very much for the feedback! We really do appreciate it.Best regards, Team Astory
10/10 Fremragende
Steven
15. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
A nice hotel to stay at !
The hotel was well set up, clean, inviting with excellent service from the desk personnel as well as the breakfast service that was available for an extra fee. The room and the bathroom was very clean.There was hand soap available in the bathroom for guests to wash their hands.This hotel is not air-conditioned, which is normal for the Czech Republic with its high rates for electric power.
Steven
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Team Hotel Astory den 16. jul. 2023
Hello,thank you so much for your review. We are happy you enjoyed the stay at the hotel and hopefully next time you will be visiting the town, you will choose to stay with us again. Sending best regards,Team Hotel Astory
8/10 Udmærket
Peter Charles
12. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt für Bahnreisende
Das Hotel ist nur wenige Schritte vom Bahnhof entfernt, und mein Zimmer war riesig, ging aber auf eine ziemlich befahrene Straße raus, so dass offene Fenster kein Thema sind, auch die Pilsner Brauerei und die Altstadt sind zu Fuß erreichbar
Peter Charles
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Noemi den 13. jun. 2023
Vielen Dank für die Bewertung, wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben.Mit freundlichen Grüßen, Team Astory
10/10 Fremragende
Michael
10. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Right across the street from the main train station. Walkable to Lochotín Zoo for Metalfest
Michael
Overnattede 5 nætter i maj 2023
Svar fra Noemi den 13. jun. 2023
Thank you for your feedback. We hope to see you again!Best regards, Team Astory
10/10 Fremragende
JAVAD
Rejste med partner
30. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gut!
JAVAD
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Astory den 2. jun. 2023
Hello, thank you so much for the feedback. We are glad you enjoyed your stay and hopefully when you will visit the city again, you will choose to stay with us again. Sending best regards, Team Hotel Astory
8/10 Udmærket
Antonio
16. maj 2023
Antonio
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Hotel astory den 27. maj 2023
Děkujeme
8/10 Udmærket
Jukka
30. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Jukka
Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Hotel astory den 1. maj 2023
Děkujeme moc.
8/10 Udmærket
Rastsislau
Rejste med partner
28. feb. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gute Lage in der Nähe von der Brauerei.
Rastsislau
Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Hotel Astory den 2. mar. 2023
Hello,thank you for staying with us and we hope you enjoyed the stay. Next time you will be in town, we hope you will choose to stay with us again.Best regards,Team Hotel Astory
10/10 Fremragende
Rudolf
Rejste med partner
12. feb. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr freundliches Personal
Rudolf
Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Štěpánka den 28. feb. 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback. Mit freundlichen GrüßenRezeption, Hotel Astory
8/10 Udmærket
NATSUKO
6. feb. 2023
NATSUKO
Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Štěpánka den 28. feb. 2023
Thank you for your feedback! We hope to see you again. Best regardsReception, Hotel Astory
8/10 Udmærket
Andreas
18. jan. 2023
Andreas
Overnattede 1 nat i januar 2023
Svar fra Daniel K. den 24. jan. 2023
Thank you for your feedback!
8/10 Udmærket
Rudolf
9. dec. 2022
Rudolf
Overnattede 1 nat i december 2022
8/10 Udmærket
Malte
30. nov. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Freundliches Personal, Zimmer schön hergerichtet und sauber, Auslegeware leider sehr fleckig....Frühstück gut und ausreichend
Malte
Svar fra Martin Musil den 5. jan. 2023
Thank you for you feed back, BEST Regards, Astory reception
8/10 Udmærket
Ellen
8. okt. 2022
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ellen
Overnattede 1 nat i oktober 2022
8/10 Udmærket
Lisanne
9. aug. 2022
Lisanne
Overnattede 1 nat i august 2022
10/10 Fremragende
Victoria
13. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Victoria
Overnattede 1 nat i maj 2022
10/10 Fremragende
Denys
11. apr. 2022
Denys
Overnattede 1 nat i april 2022
8/10 Udmærket
Claudiu
7. apr. 2022
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Die Badewanne hat Positiv gepunktet.
Das Fernsehen war klein für der große Zimmer.
Claudiu
Overnattede 1 nat i april 2022
10/10 Fremragende
Leonardo
31. mar. 2022
Leonardo
Overnattede 1 nat i marts 2022
10/10 Fremragende
Petra
27. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel doporučujeme a rozhodně se ještě vrátíme. Na recepci super slečny. Pokoj nás více něž překvapil, nečekaly jsme takový krásný pokoj.
Petra
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra Martin Musil den 27. sep. 2020
Dobrý den,
dovolte mi poděkovat za Váš nedávný pobyt v hotelu Astory v Plzni a za hodnocení, kterého si velmi vážíme. Jsme velice potěšeni, že jste byli spokojeni s hotelovými službami a těšíme se na Vaši příští návštěvu, abychom se znovu postarali o Vaše pohodlí.
S přáním hezkého dne,
Martin Musil, General Manager
10/10 Fremragende
Michael
21. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Michael
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra martin den 23. sep. 2020
Dobrý den,
dovolte mi poděkovat za Váš nedávný pobyt v hotelu Astory v Plzni a za hodnocení, kterého si velmi vážíme. Jsme velice potěšeni, že jste byl spokojen s hotelovými službami a těšíme se na Vaši příští návštěvu, abychom se znovu postarali o Vaše pohodlí.
S přáním hezkého dne,
Martin Musil, General Manager
10/10 Fremragende
Zeb, Seattle
Rejste med partner
21. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Spacious and clean rooms. Close to the brewery and the city center. Good service. Thank you.
Zeb
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra Martin den 21. sep. 2020
Hello,
let me thank you for your recent stay at the Hotel Astory in Pilsen and for the evaluation, which we greatly appreciate. We are very pleased that you were satisfied with the hotel services and look forward to your next visit to take care of your comfort again.
Have a nice day,
Martin Musil, General Manager
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
20. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bra läge mitt i stan på gågata.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra Martin den 20. sep. 2020
Hello,
let me thank you for your recent stay at the Astory Hotel in Pilsen and for your feedback that is really important to us. We are very pleased that you were satisfied with our hotel services and we´re looking forward to your next visit. We would be happy to take care of your comfort again.
Have a nice day,
Martin Musil, General Manager
10/10 Fremragende
Michél, Zeulenroda-Triebes
Rejste med partner
14. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good big room, nice bathroom with tube. Much space.
No water cooker but its ok.
Michél
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra Martin Musil den 16. sep. 2020
Hello, thank you for your rating, we really appreciate it. Your satisfaction means a lot to us. We are glad you liked the hotel room and we hope to see you here again.
Best Regards,
Martin Musil, General manager
8/10 Udmærket
eberhard
14. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
utes hotel
Ein sehr schönes Hotel ein sehr großes Zimmer
Wir haben uns wohl und sicher gefühlt
Zimmer und bad sauber Möbel recht neu alles sehr sauber
Zimmer war zur Straße bei geschlossen Fenster keine Geräusche
Klimaanlage gut zu regulieren
Gutes ausreichendes Frühstück
Lage gut Brauerei Fußweg 3 min
City 5 min
Uns hat es sehr gefallen
Auch das sehr nette zuvorkomme personal
eberhard
Overnattede 1 nat i september 2020
10/10 Fremragende
Marco.R, Heilbronn
Rejste i en gruppe
30. aug. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr nettes und freundliches Personal perfekte Zentrale Lage und ehrliche Atmosphäre nur weiterzuempfehlen
Marco.R
Overnattede 2 nætter i august 2020
Svar fra Martin Musil den 30. aug. 2020
Hallo,
ich bin sehr erfreut, dass Sie mit unserem Personal und mit der Lage des Hotels zufrieden waren. Ich danke Ihnen für die schöne Bewertung, die für uns sehr wichtig ist und ich freue mich auf Ihren nächsten Besuch.
Mit vielen Grüßen,
Martin Musil,
Generalmanager
8/10 Udmærket
Radka
Rejste med familie
9. aug. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Radka
Overnattede 1 nat i august 2020
Svar fra Katka den 12. aug. 2020
Dobrý den,
moc děkujeme za zpětnou vazbu a doufáme, že jste si pobyt užili.
S pozdravem,
Hotel Astory
10/10 Fremragende
Hans
29. jun. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Immer gerne wieder
Gut sehr freundliches Personal Frühstück war auch aufgrund der schwierigen Corona Zeit sehr gut und reichlich. Das ComfortZimmer mit zwei Räumen sehr gemütlich
Hans
Overnattede 1 nat i juni 2020
Svar fra Katka den 1. jul. 2020
Hallo,
Vielen Dank für Ihren Besuch und für die schöne Bewertung. Es macht uns Freude, dass Sie mit unserem Hotel zufrieden waren.
Wir werden uns auf Ihren nächsten Besuch freuen :-)
Liebe Grüße aus Pilsen,
Katharina
Hotel Astory
8/10 Udmærket
Denis
30. maj 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Denis
Overnattede 1 nat i marts 2020
Svar fra Martin den 30. maj 2020
Hello, thank you very much for your review we appraise it. Also thank you for choosing our hotel and we will try better to make you satisfied next time. With best regards, Martin Musil General Manager
8/10 Udmærket
Jens
Rejste med familie
27. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sehr sauberes Hotel.
Sehr gute Nähe zum Hauptbahnhof und Einkaufsmöglichkeiten.
Jens
Overnattede 1 nat i februar 2020
Svar fra Pavel den 27. feb. 2020
hello,
thank you for your review. We appraise it.
With best regards,
hotel Astory
10/10 Fremragende
Szymon
12. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Szymon
Overnattede 2 nætter i februar 2020
Svar fra Martin den 14. feb. 2020
Hello,
let me thank you for your recent stay at the Astory Hotel in Pilsen and for your feedback that is really important to us. We are very pleased that you were satisfied with our hotel services and we´re looking forward to your next visit. We would be happy to take care of your comfort again.
Have a nice day,
Martin Musil, General Manager
8/10 Udmærket
SEBASTIEN
Forretningsrejsende
10. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SEBASTIEN
Overnattede 1 nat i februar 2020
Svar fra Martin den 12. feb. 2020
Hello,
thank you very much for your review we appraise it.
Also thank you for choosing our hotel and we will try better to make you satisfied next time.
With best regards,
Martin Musil
General Manager
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Rejste med familie og småbørn
13. jan. 2020
Synes godt om: Service og personale
Die Sauberkeit im Hotelzimmer ist mangelhaft. Der Zustand des Zimmers ist schlecht. Das Frühstück ist ein sehr kleines Buffet. Da das Hotel direkt neben dem Hauptbahnhof liegt, kann man nachts nicht das Fenster offen lassen.
Das Personal ist sehr bemüht und freundlich.
Keinerlei Wohlfühlatmosphäre!
Stadt ist sehenswert und die Menschen wenig kommunikativ!
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i januar 2020
Svar fra Martin Musil den 15. jan. 2020
Sehr geehrter Herr
wir danke Ihnen für Ihre Bewertung und für Ihre Entscheidung, das Astory Hotel für Ihren Aufenthalt in Pilsen gewählt zu haben. Wir sind sehr erfreut zu hören, dass Ihre Zufriedenheit mit Lage des Hotels und dem Personal an der Rezeption erfüllt worden.
Ihre Kritik an unserem Frühstücks-Büffet nehmen wir sehr ernst und werden alles dafür tun, Ihren nächsten Aufenthalt zu Ihrer vollsten Zufriedenheit zu gestalten.
Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Martin Musil (Generalmanager)
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
2. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2019
Svar fra Martin den 23. jan. 2020
Hello,
thank you for your review and we appreciate that you chose our hotel for your stay. We will work hard to improve our services to make you more comfortable.
With best regards,
Martin Musil
General Manager
6/10 Okay
Verificeret rejsende
6. dec. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2019
Svar fra Hotel Manager den 27. dec. 2019
Thank you for your feedback.
10/10 Fremragende
vincenzo
19. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tutto Fantastico
vincenzo
Overnattede 1 nat i november 2019
Svar fra Pavel den 27. nov. 2019
Thank you very much! :)
6/10 Okay
Verificeret rejsende
15. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Generally a good stay in a spacy room. Only the breakfast service was not too profesional.
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i november 2019
Svar fra Pavel den 23. nov. 2019
We are sorry for the breakfast, we will try better next time! :)
6/10 Okay
john
10. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Simple,affordable
Location close to train and Urquel brewery, but little else open on Sun. No mat for slippery and high tub. No English TV. Nice room w/couch, but private rm bath down hall. Breakfast simple, but good. Lobby comfortable.
john
Overnattede 1 nat i november 2019
Svar fra Hotel manager den 29. dec. 2019
Děkuji za zpetnou vazbu.
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
17. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Værelsets komfort
Rooms where really hot and it was not possible to change the temperature. And if you open the window it was too noisy. Receptionist didn´t care about my complain. Breakfast was really small and bread was old.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2019
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
14. okt. 2019
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2019
Svar fra Pavel den 18. okt. 2019
Hello,
we are sorry for this experience.
If there's something we can do better just tell us and we will try to improve. We would be glad for any concrete and constructive feedback, because we want the best for our guests.
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
4. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good location, very close to the train station.
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i september 2019
Svar fra Manager den 9. okt. 2019
Thank you fo your feedback. Have a nice day. Hotel Astory
6/10 Okay
Verificeret rejsende
18. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring
Liked bathroom vanity and size of
room. Liked bed. Loved location . Couldn't be any closer to train station and close to old Town. Disliked drapes were not working well. Shower sprayer leaked badly and drain flowed poor. Had to interrupt shower so tub did not fill up. Tub too high for older folks. No non slip strips in tub. Not enough outlets, had to unplug items to charge phone and run CPAP
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i september 2019
Svar fra Pavel den 2. okt. 2019
Hello,
we have a possibilty of room for people with handicap and possibility of rooms with shower only, it can prevent problems with high bath tub. Also we can lend you electirc extender :) if you don't have enough outlets.
Despite these inconveniences, we hope you will visit our hotel again in the future and we will try our best to make you more comfortable.
10/10 Fremragende
In Deok
3. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
In Deok
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Musil Martin General manager den 10. sep. 2019
Hello,
right at the beginning I want to thank you for choosing accommodation in our facility.
Your satisfaction and feedback is very important to us.
We firmly believe that we will improve the shortcomings.
Thank you and have a nice day,
Musil Martin
General manager
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
31. aug. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Tarkemmin ensikerralla valittava.
Ei lähelläkään 4 tähteä. Korkeintaan antaisin 2 tähteä. Hyvä sijainti voisi nostaa yhden tähden. Palvelu tympeää, aamupala huono, ilmastointi joo mut kauhea meteli koneesta.
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i august 2019
Svar fra Musil Martin Pääjohtaja den 12. sep. 2019
Hei,
heti alussa haluan kiittää teitä siitä, että valitsit majoitustilamme.
Tyytyväisyys ja palaute on meille erittäin tärkeää.
Uskomme vakaasti, että parannamme puutteita.
Kiitos ja mukavaa päivää,
Musil Martin
Pääjohtaja
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
3. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter