Det var SLET ikke Novotel-standard, hvilket var en af grundende til vi bookede netop dét hotel. Novotel-hoteller plejer ALTID at være i top, så vi var skuffede. Servicen ved morgenbuffeten var MEGET træg. Når der var spist op af én ting, blev der ikke fyldt op på trods af mange gæster hver morgen. Porten til kældergaragen var gået i stykker og vi skulle selv være med til at åbne/løfte den manuelt hver gang vi skulle have bilen ud. Aircondition-anlægget virkede ikke (fik vi ellers at vide, at det blev lavet i dag - det var på 1.dagen.....) Det regnede ind på gangen, og en spand var sat under.....den blev så bare aldrig tømt = ulækkert stillestående vand ...... Der blev konsekvent lagt for få håndklæder på værelset, så vi måtte i receptionen hver dag og bede om ekstra (de havde dog ikke behøvet at vaske dem hver dag, men de forsvandt fra værelset hver dag). Det blev redt senge og støvsuget, men der lå tykt lag støv på møblerne.
Alt i alt MEGET skuffende hotelservice, men vi havde dog et godt ophold i Paris