Mit ophold var først og fremmest forretning. Jeg boede i værelse 602 - et såkaldt "Business room". Værelset var kæmpe stort, en masse plads. Men værelset blev solgt som "udsigt mod floden". I mit tilfælde var det en rundkørsel. Hotellets morderne fysiske konstruktion gjorde dog at trafikken aldrig blev generende. Min første møde med personalet var skuffende. Unge, uuddannede mennesker, der ikke ved hvad service er og ikke er blevet instrueret ordentlig i hvilke informationer de skal huske at give. Jeg fik mit nøglekort til værelset, som jeg fik at vide lå på 6. sal. Hverken oplysninger om morgenmad, services på hotellet, ind- og udtjekning, etc. blev oplyst. Og imødekommenheden var til at overse på trods af at jeg betalte 2.5XX,- NKR pr. nat.
Værelset: værelset har et spisebord til 6 personer. Der er minibar, to kæmpe TV, sovesofa og en kæmpe dobbeltseng. Det interaktive system på TV'ene crashede (software stopper med at virke) ved flere lejligheden. Mærket er LG. Jeg kunne også se en hotelregning og emails fra en tidligere gæst, på trods af at jeg forsøgte at slette "personlige data" fra det interaktive hotel system. Badeværelset har var der tøfler og badekåbe til hotellet wellness center (det blev jeg heller ikke oplyst om ved indtjekning), men en meget lille bruser som var et vandrehjem værdigt. Varmtvand skulle man om morgenen vente ca. 1-2 minutter på. Spild af vand.
Samlet er hotellet et glimrende hotel. Men jeg kommer ikke igen.