Vælg datoer for at se priser
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 1 ud af 1 værelse
Indlæs alle billeder af Japanese Tatami Room, Non-smoking (Customer cannot check-in after 9pm) No Restaurant around Hotel.

Japanese Tatami Room, Non-smoking (Customer cannot check-in after 9pm) No Restaurant around Hotel.
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Køleskab
LCD-tv
Badekåber
Bidet
En kombination af bruser/badekar
Du vil muligvis også kunne lide

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo Distrikt
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
8.8 ud af 10, Fantastisk, 549 anmeldelser
Prisen er 517 kr.
19. aug. - 20. aug.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

3159 Kotsumi, Kaizuka, Osaka-fu
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Amami Onsen Nanten-en
Amami Onsen Nanten-en
- Pool
- Boblebad
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
9.2 ud af 10, Fremragende, 500 anmeldelser
Prisen er 1.433 kr.
27. jul. - 28. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 300 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Skatten gælder ikke for priser pr. nat på under 7.000 JPY. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
- Der pålægges en byskat: 150.00 JPY pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 13 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for komplet morgenmad: 1080 JPY for voksne og 1080 JPY for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere adgang til offentligt bad
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Poolen er tilgængelig fra kl. 10.00 til kl. 17.00
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Okumizuma Onsen Inn Kaizuka
Okumizuma Onsen Inn
Okumizuma Onsen Kaizuka
Okumizuma Onsen
Okumizuma Onsen Ryokan
Okumizuma Onsen Kaizuka
Okumizuma Onsen Ryokan Kaizuka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Okumizuma Onsen
Anmeldelser
9,4
Enestående
9,6/10
Rengøring
9,8/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
3. aug. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med partner
16. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
30. okt. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i oktober 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie og småbørn
22. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2019
8/10 Udmærket
AK, HK
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
9. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
AK
Overnattede 1 nat i marts 2019
10/10 Fremragende
명하
11. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
명하
Overnattede 1 nat i februar 2019
10/10 Fremragende
R, California
10. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
time of relaxation
R
Overnattede 1 nat i april 2018
8/10 Udmærket
manua, seoul
20. feb. 2018
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
전통료칸경험으로 괜찮음
manua
Overnattede 1 nat i februar 2018
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
8. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
대체로 만족스러웠습니다.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2018
10/10 Fremragende
Monne, Hongkong
30. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Monne
Overnattede 1 nat i januar 2018
10/10 Fremragende
Alice
23. nov. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alice
Overnattede 1 nat i november 2017
8/10 Udmærket
CHO, KOREA
26. okt. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
깔끔하고 편안한 온천료칸
CHO
Overnattede 1 nat i oktober 2017
10/10 Fremragende
Yan Yu
24. aug. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yan Yu
Overnattede 1 nat i august 2017
10/10 Fremragende
Sunny, 오사카
27. maj 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
너무 예쁜 곳이었어요.
Sunny
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
2. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort




Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
7. mar. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
10. feb. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
진짜 친절하고 느낌 좋은 료칸
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Yuneui
23. dec. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
전통적인 료칸에서 60세의 끝자락에선 여고동창
Yuneui
10/10 Fremragende
FANG
21. dec. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Unique and nice hotel
FANG
8/10 Udmærket
Po Yee
7. nov. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
招呼很周到的酒店
Po Yee
10/10 Fremragende
CHOR MING
26. okt. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
CHOR MING
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
17. okt. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
WING HO
26. sep. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
WING HO
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
17. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
KIM, KOREA
5. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort