Perla, Resort & Entertainment
Hotel med luksusfaciliteter og med 3 restauranter og spa med fuld service
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Perla, Resort & Entertainment





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 1.194 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. jul. - 24. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse til 1 person

Dobbeltværelse til 1 person
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Smart-tv
Ekstrasenge
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge - 1 soveværelse

Superior-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge - 1 soveværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Smart-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Minibar
Indlæs alle billeder af Classic-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge - 1 dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Classic-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge - 1 dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Minibar
Daglig rengøring
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Kidriceva 7, Nova Gorica, 5000
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Park, Hotel & Entertainment
Park, Hotel & Entertainment
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
8.4 ud af 10, Alletiders, 46 anmeldelser
Prisen er 1.045 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
27. jul. - 28. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Poolen er tilgængelig fra kl. 09.00 til kl. 21.00
Reservationer er påkrævet for massagebehandlinger og spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at tage kontakt til overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Der kan være begrænset adgang til visse faciliteter. Gæster kan kontakte overnatningsstedet for flere oplysninger via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Gæster under 18 år har ikke adgang til stedets swimmingpool, fitnessfaciliteter eller boblebad, mens gæster under 10 år kun har adgang til stedets swimmingpool i følge med en voksen
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Casino Perla
Perla Casino
Perla Casino & Hotel
Perla Casino & Hotel Nova Gorica
Perla Casino Nova Gorica
Perla Casino Hotel Nova Gorica
Perla Casino Hotel
Perla Resort Entertainment Nova Gorica
Perla Resort Entertainment
Perla Entertainment Nova Gorica
Hotel Perla, Resort & Entertainment Nova Gorica
Nova Gorica Perla, Resort & Entertainment Hotel
Hotel Perla, Resort & Entertainment
Perla, Resort & Entertainment Nova Gorica
Perla Casino Hotel
Perla Entertainment
Perla, Resort & Entertainment Hotel
Perla, Resort & Entertainment Nova Gorica
Perla, Resort & Entertainment Hotel Nova Gorica
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Perla, Resort & Entertainment
Anmeldelser
8,4
Alletiders
8,6/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
9. aug. 2015
Synes godt om: Service og personale
10/10 Fremragende
Nicoletta
22. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nicoletta
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Cristian
7. mar. 2025
Cristian
Overnattede 1 nat i marts 2025
4/10 Dårligt
Carlos
24. feb. 2025
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Carlos
Overnattede 3 nætter i februar 2025
6/10 Okay
Giorgio
31. aug. 2024
Giorgio
Overnattede 1 nat i august 2024
6/10 Okay
casey
29. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
casey
Overnattede 2 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
danilo
4. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
danilo
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
Pasquale
5. apr. 2024
Pasquale
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
BRUSINI
Rejste med familie
8. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
BRUSINI
Overnattede 1 nat i januar 2024
8/10 Udmærket
Francesco
20. aug. 2023
Francesco
Overnattede 2 nætter i august 2023
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
20. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Enjoyed la perla
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2023
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
18. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
gutes Stadthotel
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2023
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
25. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
David
24. apr. 2023
David
Overnattede 2 nætter i april 2023
8/10 Udmærket
Filippo
10. dec. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Filippo
Overnattede 1 nat i december 2022
4/10 Dårligt
Giacomo
8. jul. 2022
Giacomo
Overnattede 1 nat i juli 2022
8/10 Udmærket
Gualtiero
25. feb. 2022
Gualtiero
Overnattede 1 nat i februar 2022
8/10 Udmærket
Roberto
10. jan. 2022
Roberto
Overnattede 2 nætter i januar 2022
8/10 Udmærket
Christiana
27. dec. 2021
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Christiana
Overnattede 1 nat i december 2021
10/10 Fremragende
HERVE
5. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tres confortable
HERVE
Overnattede 2 nætter i november 2021
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
16. jul. 2021
Synes ikke om: Faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2021
10/10 Fremragende
roberto
Forretningsrejsende
28. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
roberto
Overnattede 2 nætter i september 2020
10/10 Fremragende
Marco
Forretningsrejsende
12. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marco
Overnattede 1 nat i september 2020
8/10 Udmærket
Max, Roma
Rejste med partner
18. aug. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Max
Overnattede 2 nætter i august 2020
10/10 Fremragende
marco
12. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
marco
Overnattede 1 nat i februar 2020
Expedias nyeste trends
Hoteller
Pakkerejser
Ferieboliger