My Hotel Okazaki
Hotel med gratis morgenmad og døgnåbent forretningscenter i Okazaki
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for My Hotel Okazaki





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Indlæs alle billeder af Standardenkeltværelse - ryger

Standardenkeltværelse - ryger
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Bidet
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Standardenkeltværelse - ikke-ryger

Standardenkeltværelse - ikke-ryger
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Bidet
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Gratis mineralvand på flaske
Du vil muligvis også kunne lide

Prince Smart Inn Nagoya Sakae
Nagoya Centrum
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Rengøring
8.4 ud af 10, Alletiders, 204 anmeldelser
Prisen er 293 kr.
1. jul. - 2. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1-5-10, Hashira, Okazaki, Aichi, 444-0837
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Trend Okazaki-Eki Mae
Hotel Trend Okazaki-Eki Mae
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
8.4 ud af 10, Alletiders, 160 anmeldelser
Prisen er 357 kr.
13. jul. - 14. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
My Okazaki
My Hotel Okazaki Hotel
My Hotel Okazaki Okazaki
My Hotel Okazaki Hotel Okazaki
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af My Hotel Okazaki
Anmeldelser
8,8
Fremragende
8,6/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,8/10
Faciliteter
8,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
4. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i februar 2025
6/10 Okay
YOKO
6. nov. 2024
Synes godt om: Service og personale
YOKO
Overnattede 1 nat i november 2024
6/10 Okay
Reo
25. okt. 2024
Synes godt om: Service og personale
Reo
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
Hiroyasu
25. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hiroyasu
Overnattede 1 nat i juli 2024
6/10 Okay
ki moon
2. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ki moon
Overnattede 1 nat i juni 2024
10/10 Fremragende
Tracy
3. dec. 2023
Tracy
Overnattede 1 nat i december 2023
8/10 Udmærket
MASAHIRO
20. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MASAHIRO
Overnattede 1 nat i oktober 2023
8/10 Udmærket
MASAHIRO
Forretningsrejsende
10. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MASAHIRO
Overnattede 1 nat i september 2023
8/10 Udmærket
MASAHIRO
Forretningsrejsende
5. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MASAHIRO
Overnattede 1 nat i august 2023
10/10 Fremragende
Hitomi
3. dec. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Hitomi
Overnattede 1 nat i december 2022
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
22. sep. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2022
10/10 Fremragende
レイナ
Forretningsrejsende
20. sep. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
レイナ
Overnattede 1 nat i september 2022
10/10 Fremragende
hisada
9. aug. 2022
hisada
Overnattede 1 nat i august 2022
8/10 Udmærket
MASAHIRO
Forretningsrejsende
15. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MASAHIRO
Overnattede 3 nætter i maj 2022
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
2. apr. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2022
8/10 Udmærket
MASAE
Rejste med familie
26. mar. 2022
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MASAE
Overnattede 1 nat i marts 2022
10/10 Fremragende
NIUCHI
Forretningsrejsende
9. feb. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
NIUCHI
Overnattede 1 nat i februar 2022
8/10 Udmærket
Toshiaki
Forretningsrejsende
22. dec. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Toshiaki
Overnattede 1 nat i december 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
27. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
とても丁寧なおもてなしをしてくれます
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
6. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i august 2021
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
22. jun. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2021
10/10 Fremragende
masamitsu
Forretningsrejsende
7. maj 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
masamitsu
Overnattede 1 nat i januar 2021
10/10 Fremragende
yasuo
Forretningsrejsende
26. apr. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
yasuo
Overnattede 1 nat i april 2021
10/10 Fremragende
NIUCHI
Forretningsrejsende
18. mar. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
朝飯サイコー
NIUCHI
Overnattede 2 nætter i marts 2021
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
9. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2020
Expedias nyeste trends
Hoteller
Flyrejser
Udlejningsbiler
Oplevelser
Pakkerejser