Hotel Keyaki no Ki
Skiløb i bjergene med 2 restauranter og en bar/lounge
Billedgalleri for Hotel Keyaki no Ki





Anmeldelser
6,6 ud af 10.
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Tv
Renoveret i 2015
Privat badeværelse
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Familieværelse til 4 personer - ikke-ryger (Up to 4 guests)

Familieværelse til 4 personer - ikke-ryger (Up to 4 guests)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Elkedel
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

4721 Hokujo Hakuba-mura, Kitaazumi-gun, Hakuba, Nagano-ken, 399-9301
Om overnatningsstedet
Hotel Keyaki no Ki
Lignende overnatningssteder

Condominium Hakuba Goryu
Condominium Hakuba Goryu
- Køkken
- Vaskemaskine
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.4 ud af 10, Alletiders, 34 anmeldelser
Prisen er 1.512 kr.
21. dec. - 22. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 1000.00 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Eaglemont Hakuba
Eaglemont Hotel
Eaglemont Hotel Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki Hakuba
Keyaki no Ki
Hotel Keyaki no Ki Hotel
Hotel Keyaki no Ki Hakuba
Hotel Keyaki no Ki Hotel Hakuba
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Keyaki no Ki
6,6
6,6
Rengøring
5,8
Området
8,0
Service og personale
6,6
Miljøvenligt
5,6
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
6. apr. 2025
Overnattede 6 nætter i marts 2025
6/10 Okay
Stephen, Thirroul
16. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Faciliteter
Stephen
Overnattede 8 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Drew
Rejste med partner
15. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Drew
Overnattede 6 nætter i januar 2025
6/10 Okay
Yayoi
Rejste med familie
25. feb. 2024
Synes godt om: Service og personale, faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yayoi
Overnattede 1 nat i februar 2024
10/10 Fremragende
Marrina
13. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Superb
Marrina
Overnattede 2 nætter i februar 2024
6/10 Okay
Ed
Rejste med familie
2. feb. 2024
Synes godt om: Service og personale
Ed
Overnattede 7 nætter i januar 2024
8/10 Udmærket
OLIVIER
26. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
OLIVIER
Overnattede 1 nat i september 2020
6/10 Okay
Tetsuya
Rejste med familie
22. sep. 2020
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
コスパ最高!
Tetsuya
Overnattede 1 nat i september 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
22. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
23. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 6 nætter i februar 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
5. jan. 2019
Synes godt om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 6 nætter i december 2018
6/10 Okay
Kathryn
4. jan. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Not a regular hotel.
Kathryn
Overnattede 6 nætter i december 2018
8/10 Udmærket
Lionel
31. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Lionel
4/10 Dårligt
Elizabeth, Yokota AB, Japan
21. maj 2015
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Misrepresented & Overpriced
Elizabeth
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
4. maj 2015
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
部屋の割に値段は高い
Verificeret rejsende
4/10 Dårligt
Elizabeth, Yokota AB, Japan
2. maj 2015
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Don't waste your money
Elizabeth
4/10 Dårligt
Elizabeth, Yokota AB, Japan
25. apr. 2015
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Worst Hotel Ever...
Elizabeth
8/10 Udmærket
Sarah, USA
17. feb. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wow! to their customer service
Sarah
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
1. feb. 2015
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Rachel, Perth
8. jan. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Eaglemont
Rachel
2/10 Forfærdeligt
Fool me once, Singapore
28. jan. 2013
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
High volume, low comfort, bad value
Fool me once
6/10 Okay
Simon, Gold Coast
13. dec. 2012
Synes godt om: Service og personale
personilised service at eaglemont hotel
Simon
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
12. aug. 2011
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort








