Kontinental morgenmad tilbydes dagligt fra kl. 08.00 til kl. 10.00 mod et gebyr på 300 INR for voksne og 100 INR for børn
Gratis reception med hotelbestyreren hver dag
Bekvemmeligheder
Døgnåben reception
Opbevaringsskabe
Pengeskab i receptionen
Gæstefaciliteter
Rengøring (dagligt)
Forretningstjenester
Forretningscenter
Hjælp til personer med et handicap
Flisegulv på fællesarealer
Ingen elevator
Andet
1 bygning
2 etager
Bygget i 2015
Røgfrit overnatningssted
Traditionel arkitektur
Værelsesfaciliteter
Soveværelse
Egyptiske bomuldslagner
Badeværelse
Brusehoved med spredningseffekt
Bruser
Gratis toiletartikler
Håndklæder til rådighed
Tandbørste og tandpasta (efter anmodning)
Underholdning
28 tommers LCD-tv med kabelkanaler
Mad og drikke
Gratis vand på flaske
Andet
Aircondition
Loftsventilator
Pengeskab
Ventilator
Politikker
Indtjekning
Indtjekning fra kl. 12.00 til kl. 00.00
Minimumsalder for indtjekning: 18 år
Udtjekning
Udtjekning inden: kl. 11.00
Særlige indtjekningsinstruktioner
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Dette overnatningssted tilbyder ikke indtjekning efter lukketid
Adgangsmuligheder
Bemandet reception
Kæledyr
Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Ekstrasenge er ikke tilgængelige
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
Gebyr for kontinental morgenmad: 300 INR for voksne og 100 INR for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Ofte stillede spørgsmål
Er FabExpress Wynd et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.
Hvor meget koster parkering hos FabExpress Wynd?
FabExpress Wynd tilbyder ikke parkering.
Hvornår er indtjekning på FabExpress Wynd?
Indtjekning fra kl. 12.00 til kl. 00.00. Indtjekning uden for åbningstid er ikke mulig.
Hvornår er udtjekning på FabExpress Wynd?
Udtjekning er kl. 11.00.
Hvor ligger FabExpress Wynd?
Dette hotel ligger i Marol, kun 3 km fra Powai Sø, MIDC Industriområde og Hakone. Derudover ligger Santacruz Electronic Export Processing Zone og Det Indiske Teknologiske Institut i Bombay ca. 5 km derfra. Du kan desuden gå til Saki Naka Station på 19 minutter og Marol Naka Metrostation på 23 minutter.
Anmeldelser af FabExpress Wynd
Anmeldelser
4,0
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 0 af i alt 1 anmeldelser
10 - Fremragende
0
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 1 anmeldelser
8 - Udmærket
0
Bedømmelse på 6 − Okay. 0 af i alt 1 anmeldelser
6 - Okay
0
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 1 anmeldelser
4 - Dårligt
1
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 1 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
0
4,0/10
Rengøring
8,0/10
Service og personale
4,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
4,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
15. dec. 2023
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wynde Banquet was wrong choice
I had no worse or no good stay but I did face few issues as below :
1. I booked hotel sing location service from Hotel.com and actually hotel wasnt there and I got folled with that.
2. In Hotel I was offered a towel completely torn and not good for human use
3. Bedsheet was worn out and had more than 20 cuts, I had to ask them to change my room because of bedsheet issues and broken toilet. And I had no luck with new changed room as I got to know hotel reuse the rejected bedsheets and duvet covers.
4. It was hard to sleep in night time as many party animals were using the neighbour rooms and making noise into hotel corridor causing sleep disruption till 3 oclock. I complained administration till 3 o clock and they checked out after their party so wasnt that useful.
4. Entrance to hotel goes through banquet hall so you will travel to between someone's wedding and then reach to your room. So people will see you as part intruder.