Sulo Riviera Hotel

3.5-stjernet overnatningssted
Hotel med gratis parkering i nærheden af SM North EDSA

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for Sulo Riviera Hotel

Udendørs pool, parasoller
Overnatningsstedets indgangsparti
Lounge i lobbyen
Der serveres morgenmad, frokost og aftensmad med udsigt til poolen
LCD-tv

Anmeldelser

7,0 ud af 10.
Godt

Populære faciliteter

  • Bar
  • Morgenmad tilgængelig
  • Parkering inkluderet
  • Roomservice
  • Pool
  • Parkering tilgængelig

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser

Deluxe-værelse

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Badekåber
Privat badeværelse
Brusehoved med spredningseffekt
Kaffe-/temaskine
  • 27 m2
  • Plads til 4 personer
  • 1 dobbeltseng ELLER 2 enkeltsenge

Suite (Run Of The House)

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
LCD-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Badekåber
Privat badeværelse
Brusehoved med spredningseffekt
  • 80 m2
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Matalino Road Diliman, Quezon City, National Capital Region, 1100

Hvad ligger i nærheden?

  • Philippine Heart Center Hospital - 3 min. gang - 0.3 km
  • Quezon Mindescirkel - 9 min. gang - 0.8 km
  • SM North EDSA - 4 min. kørsel - 3.5 km
  • TriNoma (indkøbscenter) - 4 min. kørsel - 3.5 km
  • Araneta Coliseum - 5 min. kørsel - 3.6 km

Sådan kommer du rundt

  • GMA-Kamuning Metrostation - 3 min. kørsel
  • Manila Santa Mesa Station - 10 min. kørsel
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino International) - 47 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Starbucks - ‬1 min. gang
  • ‪McDonald's - ‬1 min. gang
  • ‪KFC - ‬1 min. gang
  • ‪Shakey’s - ‬3 min. gang
  • ‪Max's Restaurant - ‬1 min. gang

Om overnatningsstedet

Sulo Riviera Hotel

Hotel med boutique-stil i nærheden af SM North EDSA
Du kan se frem til en kaffebar/café, renseri/vaskeservice og en bar hos Sulo Riviera Hotel. Stedets restaurant, Cafe Paraiso, byder på morgenmad, brunch, frokost og middag og har udsigt til poolen. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset. Gæster kan desuden nyde godt af et forretningscenter.
Du kan desuden drage fordel af:
  • En udendørs pool med poolparasoller
  • Gratis selvstændig parkering samt parkeringsservice (tillægsgebyr)
  • Morgenmad tilberedt efter bestilling (tillægsgebyr), lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr) og hurtig udtjekning
  • Hurtig indtjekning, en festsal og concierge-tjenester
  • Gæsteanmeldelserne fremhæver de generelle forhold
Værelsesfaciliteter
Alle 62 værelser byder på fordele såsom roomservice døgnet rundt og aircondition samt faciliteter som gratis Wi-Fi og pengeskabe.
Andre faciliteter på værelserne inkluderer:
  • Badeværelser med brusehoveder med spredningseffekt og gratis toiletartikler
  • LCD-tv med premium-tv-kanaler
  • Kaffe-/temaskiner, daglig rengøring og skriveborde

Sprog

Engelsk og filippinsk

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr) fra kl. 08.00 til kl. 23.30
  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Parkeringsservice på stedet (75 PHP pr. dag, intet gebyr for indkørsel/udkørsel)
  • Mulighed for handicapparkering

Mad og drikke

  • Morgenmad tilberedt efter bestilling tilbydes dagligt fra kl. 06.30 til kl. 09.00 mod et gebyr på 650-850 PHP pr. person
  • En bar/lounge
  • En kaffebar/café
  • En restaurant
  • Kaffe og te på fællesarealer
  • Snackbar/deli

Restauranter på stedet

  • Aqua Lounge
  • Cafe Paraiso
  • Divino Lounge

Oplevelser

  • Udendørs pool

Familievenlige faciliteter

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Snackbar/deli
  • Udendørs pool
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Bryllupsfaciliteter
  • Concierge-tjenester
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Forretningscenter
  • Konferencecenter
  • Mødelokale

Udendørs

  • Poolparasoller

Spa

  • Massage på værelset

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere
  • Elevator
  • Handicapparkering
  • Støttehåndtag ved toilettet

Andet

  • 1 bygning
  • 3 etager
  • Selskabssal
  • Særlige rygeområder

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Mørklægningsgardiner

Badeværelse

  • Badekåber
  • Brusehoved med spredningseffekt
  • Bruser
  • Gratis toiletartikler
  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer (efter anmodning)
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • LCD-tv med premium-kabelkanaler

Mad og drikke

  • Gratis vand på flaske
  • Kaffe-/temaskine
  • Minibar
  • Roomservice døgnet rundt

Andet

  • Aircondition (klimakontrolleret)
  • Forbundne værelser tilbydes
  • Gratis aviser dagligt
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt (efter anmodning)

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 23.00
Huritg indtjekning er tilgængelig
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00
Hurtig udtjekning er tilgængelig

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (kan medføre tillægsgebyr). Gæster, som vil arrangere transport, skal kontakte overnatningsstedet 72 timer før ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 1200 PHP pr. nat
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: Mellem 650 og 850 PHP pr. person (cirkapriser)
  • Gebyr for lufthavnstransport: 4000 PHP pr. køretøj (enkelt)
  • Gebyr for parkeringsservice: 75 PHP pr. dag (intet gebyr for indkørsel/udkørsel)
  • Gebyr for ekstra seng: 1200 PHP pr. nat

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Sulô Riviera
Sulô Riviera Hotel
Sulô Riviera Hotel Quezon City
Sulô Riviera Quezon City
Sulo Riviera Hotel Quezon City
Sulo Riviera Hotel
Sulo Riviera Quezon City
Sulo Riviera
The Sulo Riviera Hotel
Sulo Riviera Hotel Hotel
Sulo Riviera Hotel Quezon City
Sulo Riviera Hotel Hotel Quezon City

Ofte stillede spørgsmål

Har Sulo Riviera Hotel en pool?

Ja, dette overnatningssted har en udendørs pool.

Er Sulo Riviera Hotel et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Sulo Riviera Hotel?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Sulo Riviera Hotel?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 23.00.

Hvornår er udtjekning på Sulo Riviera Hotel?

Udtjekning er kl. 12.00.

Tilbyder Sulo Riviera Hotel shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er lufthavnstransport. Der pålægges et gebyr på 4000 PHP pr. køretøj.

Hvor ligger Sulo Riviera Hotel?

Dette hotel i boutique-stil ligger i Diliman, kun 0,3 km fra Philippine Heart Center Hospital og 2,8 km fra SM North EDSA. Derudover ligger Ninoy Aquino Parks and Wildlife Center og Quezon Mindescirkel 15 minutter derfra. Du kan desuden gå til GMA-Kamuning Metrostation på 23 minutter og Quezon Avenue Metrostation på 28 minutter.

Anmeldelser af Sulo Riviera Hotel

Anmeldelser

7,0

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 42 af i alt 222 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 82 af i alt 222 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 57 af i alt 222 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 22 af i alt 222 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 19 af i alt 222 anmeldelser

7,2/10

Rengøring

8,0/10

Service og personale

7,2/10

Faciliteter

6,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Anmeldelser

6/10 Okay

Grace

Overnattede 1 nat i maj 2018

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent property at an excellent price. Great stay in every way.
Overnattede 1 nat i februar 2020

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i februar 2020

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
滞在中バスタオルと足ふきマットが一度も取り替えられなかった。忙しくてクレームを言う暇もなく、明日は大丈夫だろうという間に滞在が終わった。アメニティーでフェースタオルがなかった。
Overnattede 4 nætter i februar 2020

8/10 Udmærket

Natalie, San Diego, CA

We were not able to stay at this hotel because our vacation was cut short by an erupting volcano. We had failed to cancel and did not check in. The hotel's policy was no refunds on cancellation. But because we didn't check in, they categorized our reservation as a "no show" and only charged us for one night instead of 6. I appreciated that.
Overnattede 6 nætter i januar 2020

2/10 Forfærdeligt

Irene

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Horrible

I had the most unpleasant & terrible experience at Sulo Hotel. I regret that I stayed here & chose this instead of checking in at one of the hotels around resorts world as I originally planned. I have been living abroad for 30 years now and opted to stay around the area where I grew up in & went to school. I stayed there from Jan 8 to Jan 12 & after already checking out, literally hopping in to our car when I was stopped because they said a towel was missing from one of the rooms I have stayed in. I don’t really want to think about this again but it was the most horrible experience I’ve had! The front desk asked me to pay 900pesos!!! First of all, I did not take any of your towels, they looked old and not clean & what would I do with those - I left a lot of stuff to my family because of my excess baggages! I have tipped workers around and to be treated like this was bad! Why was I asked after checking out when you said the towel was lost a day or so before I checked out. Obviously, it was a mistake on your part! It was a very disappointing stay. I deeply regret staying & checking in for 4 days in my rare vacation to the Philippines. Owner, Manager, please brief your staff, from concierge to front desk to housekeeping- I thought & spoke highly of your place and it was ruined just because of a towel! Come on now, I give hundreds of towels away when I go on vacation to our homeland. You guys ruined my stay, my family’s stay. What a horrible, horrible unimaginable experience!
Overnattede 2 nætter i januar 2020

8/10 Udmærket

Leo, Lombard, IL

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
This hotel was close to restaurants, shopping and spa
Overnattede 1 nat i januar 2020

8/10 Udmærket

Blefourie

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Great service!

Great service from staff. The only problem was there were some bugs in the room. We asked them to spray the room and we still found some bugs around.
Overnattede 2 nætter i december 2019

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i december 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
No bacon, I asked why they said because swine flu. But I checked into Seda next day and they had lots of bacon. Strange. Hotel was kept up well staff nice, menu didn’t have available most the choices. Every thing I tried to order they were out. But the servers were great.
Overnattede 4 nætter i december 2019

8/10 Udmærket

Rix

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Nice place to stay . Perfect location

This property is were we actually held our wedding prep so we are so enthusiastic to come back now with our kids. the place is quite old but i like the ambiance and the clean pool. choices on foods are good too.
Overnattede 1 nat i december 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
This facility has been around since the 60’s and was very popular back then. It’s a full service hotel and the staff are just fabulous and friendly. It could use some refresher in the rooms and bathrooms which are all dated. Other than that I would stay in this hotel over and over again. It’s my home away from home.
Overnattede 4 nætter i december 2019

2/10 Forfærdeligt

Alma

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Hotel needs total improvement

Not so good, not a relaxing place coz too much noise on the events, the ambiance needs to be improved, the towel needs to be replaced it looks dirty, for me it's not recommendable...
Overnattede 1 nat i november 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We stayed here 9 years ago and we loved it then so we decided to stay here again 9 years later. We loved our stay. Our room was great. Service and staff are impeccable. And the breakfast buffet was amazing! One thing is that compared from our last stay, you can tell that it’s been 9 years. Some upgrades, new coat of paint etc could really make this place more amazing. Overall, we enjoyed our stay.
Overnattede 3 nætter i oktober 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i september 2019

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

My Experience in Sulo Riviera Hotel

All Staff's are very friendly and locality is very nice with ample restaurants around the hotel. Its not uncommon to find tiny cockroaches in buffet area, i found one in my food and stop eating from there after. Wifi signal is very week and most of the time wont connect. Few complaints made and no action taken. If you are on business trip, think before you book room in this hotel. I won't book this hotel on my next trip.
Overnattede 3 nætter i oktober 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i oktober 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Towels old. .......... ..........nothing more Nothing more
Overnattede 2 nætter i september 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Closeness to the Heart Center & politeness of the staff
Overnattede 3 nætter i august 2019

6/10 Okay

Wataru

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

ビジネス利用には向かないかも。

ネットワークがとても遅い。道路側の部屋はとてもうるさい。レセプションの対応が遅い。シャワーの水圧が低い。
Overnattede 2 nætter i august 2019

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort

部屋でWifi使えない

利用者向け2Fの宿泊でしたがWifiの電波がとても弱く不安定でした。1Fのロビーでは問題なく利用できました。 また部屋に面していたためクラクションなど交通騒音がひどかったです。(マニラの交通事情はひどいので)
Overnattede 2 nætter i august 2019

10/10 Fremragende

maria

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2019

2/10 Forfærdeligt

Gwendolyn

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Cafe is full Bed bugs!

I got bitten by bed bugs in the cafe several times. All the chairs seem to be full of bed bugs. My arms were full of bites!! They need to thrown all those chairs and burn. I’m glad the beds don’t have them but it can circulate thru people. This hotel cleanliness needs to be addressed.
Overnattede 1 nat i juli 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
The food was delicious on the lunch buffet and the staff is very accommodating because we decided to celebrate my mother’s 81st birthday on this hotel.The only thing I’m not happy about is their shower stall. Very slippery and hard to turn the knob for the hot and cold water.There’s always room for improvement but the rest of my stay was good service.
Overnattede 2 nætter i juli 2019

6/10 Okay

Lawrence

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Overnattede 1 nat i juli 2019