Cocktailbar

Anmeldelser af NH Maastricht

4 out of 5
NH Maastricht
Forum 110, Maastricht

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 279 af i alt 834 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 417 af i alt 834 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 101 af i alt 834 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 26 af i alt 834 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 11 af i alt 834 anmeldelser" "

8,6/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

8,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,2/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Hanne

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Kind regards, Team NH Maastricht Mette den 23. sep. 2023
Beste , Hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht en voor het schrijven van een review! We zijn blij te horen dat u tevreden was met uw verblijf. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilija team NH Maastricht.

8/10 Udmærket

Laura Sejer

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2021
Svar fra Team NH Maastricht den 12. nov. 2021
Beste Laura, Hartelijk dank voor uw verblijf bij NH Maastricht en voor uw beoordeling met een 8 op 10. Dit doet ons veel plezier! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team NH Maastricht

8/10 Udmærket

Steffen

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ok, men ..
Ok overnatning. Vi kom sidst på eftermiddagen, så kunne først reservere bord til 20:30 Vi valgte Rom service, ikke noget at råbe hurra for. God og venlig service i receptionen, og restaurant pr tlf. Rent og pænt på hotellet. Kedelige omgivelser omkring hotellet. Vi gav 26 € ekstra for parkering og skatter, for en overnatning.
Overnattede 1 nat i september 2021
Svar fra Team NH Maastricht den 8. sep. 2021
Dear Steffen, Thank you for choosing NH Maastricht and for taking the time to write this review! We are happy to read that you enjoyed your stay and that you were satisfied about our staff. Besides that we are sorry that you were not able to reserve a table in the restaurant and that the roomservice was not as good as you expected. We hope to welcome you again in the future. With kind regards, Team NH Maastricht

8/10 Udmærket

ole

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i september 2020
Svar fra Team NH Maastricht den 29. sep. 2020
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het beoordelen van NH Maastricht. We hopen u nogmaals te ontvangen. Met vriendelijke groet, Team NH Maastricht

8/10 Udmærket

Poul

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
God service, slidt værelse
Da jeg ankom fik jeg en opgradering af værelset til et større og receptionen var venlige og kompetente. Værelsets indtryk blev dog sænket af at der var mange brugs skader og man fra gangen kunne høre en konstant hylen som følge af træk. Beliggeheden var perfekt da jeg skulle være i messecenteret, men det ligger i et område hvor man ikke bare kan gå ned på gaden og opleve noget.
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
Svar fra Team NH Maastricht den 4. nov. 2019
Dear Poul, Thank you for your positive review, it is always nice to see that our guests enjoyed their stay. Your compliments about our reception staff are really nice and will be ofcourse shared with them. It's true that here in the area there isn't a lot to see, but you can always take the train or the bus to go to main town. In Main town you have a lot of restaurants to eat and many different things to experience. Hopefully we get to welcome you back in the future. With Kind Regards, Team NH Maastricht

10/10 Fremragende

Steven

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lever op til hotelbeskrivelsen
Hotellet levede til fulde op til vores forventninger. Alt var som forventet og som beskrevet under hotellets beskrivelse. Ja hotellet ligger lidt i et industri/hospital område, men det tager kun 10 min at komme ind til byen.
Overnattede 2 nætter i maj 2018
Svar fra Jennifer den 27. maj 2018
Dear Steven, Thank you for your review. We are happy to hear the you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again another time in NH Mastricht. With kind regards, Team NH Maastricht

8/10 Udmærket

Per

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sammenhæng mellem pris og kvalitet?
Fint hotel, men som 4 stjernet nok lige i underkanten. Ikke mindst til den pris vi betalte (højsæson).
Overnattede 2 nætter i juli 2017
Dear Sirs, Thank you for your review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Sorry for the inconvenience for the room rate. In the high season (summer or event) the prices are a little bit higher. That's because of the availability of rooms in Maastricht during the high season or event. We hope to welcome you again if you are visiting Maastricht. Kind regards, NH Maastricht

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2017
Dear Sirs, Thank you that you rated us with 4 stars! We hope to welcome you again in NH Maastricht. Kind regards, Team NH Maastricht

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Ingen/no air condition
Ingen/no air condition
Overnattede 2 nætter i juli 2017
Dear Sirs, Thank you for your review. We are sorry for the inconvenience. Our standard rooms do not have an airconditioning, but our superior rooms have airconditioning. Sorry for the inconvenience again, and we hope to welcome you again an other time by NH Maastricht. Kind regards, Team NH Maastricht

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ideelt hotel ifm Maastricht kongrescenter
Godt hotel med god service, gode værelser og fin morgenbuffet. Endvidere en rigtig god restaurant. Hotellet er belligende lige ved siden af kongrescenteret og er således ideelt ifm messer og møder. Hyppige busforbindelser til centrum og <5 min gå afstand til togstation.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Hotellet er fint, men for langt fra byen. Dejlig morgenmad. Værelset er alt for varmt og der er ikke hverken aircondition eller klimaanlæg, som der står i hotelbeskrivelsen. Vinduerne kan kun lukkes på klem, så med 30 graders varme var det helt ulideligt om natten. Det føltes som en brandfælde, når man bor på 4. sal med vinduer der ikke kan lukkes op.

10/10 Fremragende

Poul

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Ferie
Personalet er meget venlig og hotelstandarden svarer til øvrige NH hottellerne, borset fra at WIFI var utroligt langsomt

10/10 Fremragende

jan k, ikast

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
super godt
100% iorden hele vejen.

10/10 Fremragende

Per Christiansen, Hvidovre

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Behagelig stemning
Kun det faktum, at der skulle betales 13,5€ for parkeringen trækker ned på dette hotel..

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Service og personale

10/10 Fremragende

Allan, Aabenraa

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Et dejligt og pænt hotel med god service, behagelige senge og en god morgenmad.

10/10 Fremragende

Dan Travler, Copenhagen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very nice hotel
Very nice hotel, big room, perfect breakfast buffet, quite area and very frindly staff, can only recommend this hotel.

10/10 Fremragende

Lykke, DK

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
dejligt sted
meget god service og venligt personale

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Paul

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i maj 2024

8/10 Udmærket

Elena

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Prima hotelkamer en ontbijt, vriendelijk personeel. Inpandig restaurant en bar.
Overnattede 1 nat i maj 2024

10/10 Fremragende

John

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i april 2024

4/10 Dårligt

Gwenaël

Rejste i en gruppe
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The worst hotel we've ever stayed at in this price range, we were amazed at the lack of quality and service for the price! Very disappointed by our 200€ a night room: - in dire need of refurbishing - holes and tears in the curtains, with suspicious black stains - 2 single beds instead of the double bed we requested, not nice for a couple on a getaway - mattress so firm that we hardly slept and hurt our back - room was very cold and no possibility to change the temperature - very basic and old bathroom, with chipped tiles; the shower looking like something from several decades ago - we've been all over the world and this is literally the only room we've ever seen without complimentary water available! There is a fridge in the room but it is useless unless you plan to refrigerate tap water Then the service: - check-in and out took forever - parking was in addition and was expensive We do not recommend this hotel at all!
Overnattede 1 nat i april 2024

8/10 Udmærket

Ahmad

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good for exhibition proximity
Overnattede 3 nætter i april 2024

8/10 Udmærket

Paul

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
too far form the centre of Maastricht
Overnattede 1 nat i april 2024

8/10 Udmærket

Russell

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very helpful staff and good clean accommodations
Overnattede 1 nat i marts 2024

8/10 Udmærket

Annuska

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Het hotel ligt op loopafstand van het UMC
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Team NH Maastricht den 28. apr. 2024
Beste Annuska, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht en dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Emilija, Front office NH Maastricht

8/10 Udmærket

Susanne

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Team NH Maastricht den 23. mar. 2024
Dear Susanne,Thank you for your review and stay in our hotel!We hope to welcome you again soon.Kind regards,Donna FrontOffice

10/10 Fremragende

jessica

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
enige minpuntje was dat er niet echt veel eetgelegenheden zijn vlak naast het hotel voor de rest was het prima
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Team NH Maastricht den 19. mar. 2024
Beste Jessica,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij stellen het op prijs en hopen u in de toekomst in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 Udmærket

Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Convenient to MECC. Very comfortable bed. Adequate bathroom. Floors felt a little dirty but I could be wrong. Very pleasant staff.
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Team NH Maastricht den 18. mar. 2024
Geachte Peter,Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een geweldig verblijf heeft gehad in ons hotel (en in een comfortabel bed). Voor welke vorm van vuil dan ook is er geen excuus, ons schoonmaakteam doet zijn best en we zullen ervoor zorgen dat we altijd aan de hoge normen van schone en opgeruimde vloeren voldoen. Met vriendelijke groet,

8/10 Udmærket

Onno, Delray Beach

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
NH Hotel is an excellent hotel, and the staff is very accommodating. The only downside is that the mattress was rather hard. I think it is time for management to invest in good-quality, comfortable mattresses. The staff did offer us a soft topper, though. So, if you don't like a hard mattress, ask the staff for a topper. The breakfast was outstanding, with a wide variety of foods. There was even a choice for hard-boiled or soft-boiled eggs. All in all, it was an enjoyable experience.
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Kind regards, Emilija, NH Maastricht den 6. feb. 2024
Dear Onno, First of all, thank you very much for your stay at NH Maastricht and for taking the time to write a review. We are very happy to read that you enjoyed the breakfast. Our sincere apologies that the bed was not comfortable. We will share all your comments with our management team so that appropriate action can be taken immediately. We hope to welcome you again in the future.

6/10 Okay

berry, den Bosch

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i februar 2024

8/10 Udmærket

Kazuki

Overnattede 1 nat i februar 2024

10/10 Fremragende

Tiffany

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
This was a perfect hotel for my 9 year old son and I. We went to the Andre Rieu performance, which was amazing! The lounge restaurant was delicious and brought out a special treat for my son, as it was his birthday.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Zella van Sebille den 26. jan. 2024
Dear Jan,Thank you for taking the time to write a review about you stay in NH Maastricht!It is amazing to read that you had a very pleasant stay with us during the concerts from Andre Rieu! We hope you son had an amazing birthday and was happy with the special treat!We hope to welcome you again in NH Maastricht!With kind regards,Zella van Sebille Receptioniste front office

10/10 Fremragende

Frans

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2024

8/10 Udmærket

alexander

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Goede accommodatie en lokatie
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Kind regards, Emilija, NH Maastricht den 12. jan. 2024
Beste Alexander,Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht en dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zijn blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

8/10 Udmærket

Silvio

Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
I little bit under the NH standard .
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Kind regards, Emilija, NH Maastricht den 12. jan. 2024
Beste Silvio, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht en dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Onze oprechte excuses dat u ons hotel onder de maat vond. Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons management team zodat passende actie ondernomen kan worden. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen met een grote verbetering.

6/10 Okay

Jignesh

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Could have been better.
The family room was nice, but one of the bathroom was not good. Also the breakfast was too crowded. The breakfast space does not fit people when it is 100% capacity room booked. We had to wait for 30 min in queue to get in for breakfast and at the end not enough options left for vegiterian. At the end they did not chanrged for the breakfast, but we feel it could have been better.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Emilija, Font office NH Maastricht den 5. jan. 2024
Dear Jignesh, First of all, thank you for your stay at NH Maastricht. We are happy to read that you liked the room. Our sincere apologies for the breakfast. We will share your comments with our management team so that appropriate action can be taken and it will not happen again in the future. We hope to welcome you again with great improvements. Best regards,

8/10 Udmærket

Anne

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 1 nat i december 2023

10/10 Fremragende

seong tae

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2023

6/10 Okay

Jurrie

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Het restaurant was ver beneden peil. Er was geen keuze in het menu. Jammer. het was er gewoon niet. De tv gaf veel storing (sneeuw). na melding aan de balie bleef het zeer slecht.
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Emilija, Font office NH Maastricht den 5. jan. 2024
Beste Jiurrie, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht. Onze oprechte excuses dat het restaurant niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij zullen uw opmerkingen delen met ons management team zodat passende actie ondernomen kan worden en het in de toekomst niet meer voor zal komen. We hopen u weer te mogen verwelkomen met geweldige verbeteringen. Met vriendelijke groet,

8/10 Udmærket

Anton

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
De accommodatie naast het beursgebouw is helemaal top. De tv ontvangst was zeer slecht. Bij het ontbijt zijn wel een paar verbeterpunten. Ruimte bij het buffet om je bord neer te zetten om je handen vrij te hebben. Voor de deksels van de warmhoudpannen was ook nauwelijks ruimte om deze weg te leggen. Eierdopjes voor de gekookte eieren is ook erg handig. Afvalbakjes op de tafel. Het ontbijt zelf was verder goed verzorgd en heeft goed gesmaakt.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Kind regards, Emilija, NH Maastricht den 21. dec. 2023
Beste Anton, allereerst hartelijk dank dat je voor NH Maastricht hebt gekozen en de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wij waarderen al uw opmerkingen en zullen deze delen met ons management team zodat passende actie ondernomen kan worden. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen met grote verbeteringen.

10/10 Fremragende

Márcia Regina

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Top hotel.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Kind regards, Emilija, NH Maastricht den 21. dec. 2023
este Márcia Regina, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons mooie NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

10/10 Fremragende

Klaudia

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
lekker ontbijt en knusse kamers
Top ontbijt buffet met veel vegane en gezonde keuzes. De ramen in de kamers kunnen nog open, (vandaag niet meer vanzelfsprekend) dus ook geen gevoel van benauwdheid in de kamers.
Overnattede 4 nætter i december 2023
Svar fra Kind regards, Emilija, NH Maastricht den 21. dec. 2023
Beste Klaudia, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van ons ontbijtbuffet en dat u genoten heeft van uw verblijf. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

10/10 Fremragende

Mandy

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i december 2023

10/10 Fremragende

Henry

Overnattede 1 nat i december 2023

8/10 Udmærket

Noelle

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale
Overall a decent hotel, but the spa which was advertised on the website was not to our expectations. It looked very dingy and unclean.
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Team NH Maastricht den 21. dec. 2023
Dear Noelle, first of all thank you very much for your stay at our hotel and the time you took to write a review. Our apologies that sauna and wellness did not meet your expectations. We will pass on your comments to our management team so that we can take appropriate action.

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
The employees at the reception were friendly and attentive. The furnishings of the rooms and the beds were also very good. The spa area and the breakfast disappointed us. What I remember most badly is that my Apple device, which I had left on my desk, could no longer be found the next day.
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Nicole NH Maastricht den 2. dec. 2023
Dear guest,First and foremost, we would like to thank you for the time you dedicated in evaluating your experience through the Customer Satisfaction Survey we sent you regarding your stay at the hotel NH Maastricht.We have carefully read through your comments and informed the Management of the Hotel in order to ensure that the corrective measures are carried out. We are grateful for your feedback as it will help us to focus on the areas of our service to be improved.We look forward to welcoming you back in the near future. I wish you a nice weekend!Best regards,

10/10 Fremragende

Hans

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Heel goed
Incheck was heel snel en prettig. Engelstalig, maar geen probleem, heel vriendelijke trainee. Kamer comfortabel en ontbijt fantastisch.
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Team NH Maastricht den 21. dec. 2023
Beste Hans, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat het inchecken soepel is verlopen en dat u genoten heeft van onze service. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.