R&B Hotel Kyoto Shijo Kawaramachi
Dette hotel tilbyder en døgnåben reception og ligger få minutters gang fra Nishiki Marked
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for R&B Hotel Kyoto Shijo Kawaramachi





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 7 ud af 7 værelser
Indlæs alle billeder af Standardenkeltværelse - ryger

Standardenkeltværelse - ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Dybt badekar
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Standardenkeltværelse - ikke-ryger

Standardenkeltværelse - ikke-ryger
9,2 ud af 10
Fantastisk
(15 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Dybt badekar
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Single Room Non-smoking

Single Room Non-smoking
Indlæs alle billeder af Connecting Single With Bath

Connecting Single With Bath
Single Room Smoking
Indlæs alle billeder af Single Room Non-Smoking Consecutive Stay Plan

Single Room Non-Smoking Consecutive Stay Plan
Connect Non-Smoking
Du vil muligvis også kunne lide

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo Distrikt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 343 anmeldelser
Prisen er 427 kr.
17. aug. - 18. aug.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

258 Ichinocho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8018
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Kyoto Central Inn
Kyoto Central Inn
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Forretningsfaciliteter
- Vaskeri
7.4 ud af 10, Godt, 487 anmeldelser
Prisen er 505 kr.
3. aug. - 4. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 1.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for kontinental morgenmad: 700 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm og vinduesikring
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
R&B Hotel Shijo Kawaramachi
R&B Kyoto Shijo Kawaramachi
R&B Shijo Kawaramachi
R&b Kyoto Shijo Kawaramachi
R&B Hotel Kyoto Shijo Kawaramachi Hotel
R&B Hotel Kyoto Shijo Kawaramachi Kyoto
R&B Hotel Kyoto Shijo Kawaramachi Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af R&B Hotel Kyoto Shijo Kawaramachi
Anmeldelser
8,8
Fremragende
9,2/10
Rengøring
8,8/10
Service og personale
8,6/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
27. jun. 2025
Overnattede 1 nat i juni 2025
6/10 Okay
hideaki
12. maj 2025
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
hideaki
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Kamil
17. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kamil
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Hirohito
Forretningsrejsende
21. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hirohito
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
reiko
Forretningsrejsende
11. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
reiko
Overnattede 1 nat i marts 2025
6/10 Okay
HIROYUKI
Forretningsrejsende
22. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HIROYUKI
Overnattede 1 nat i februar 2025
6/10 Okay
KITAHARA
12. feb. 2025
KITAHARA
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
KWOK YIN
3. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KWOK YIN
Overnattede 2 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Hiroto
28. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Hiroto
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
minho
12. okt. 2024
minho
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
Jun
29. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jun
Overnattede 4 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
HEEJUNG
7. sep. 2024
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HEEJUNG
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Jang Min
16. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jang Min
Overnattede 1 nat i juli 2024
8/10 Udmærket
JAEMIN
7. jul. 2024
JAEMIN
Overnattede 3 nætter i juni 2024
8/10 Udmærket
??
Rejste i en gruppe
7. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i juli 2024
10/10 Fremragende
KEI
Forretningsrejsende
11. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
KEI
Overnattede 1 nat i juni 2024
8/10 Udmærket
reiko
Forretningsrejsende
4. jun. 2024
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ロケーションがいいホテルです
reiko
Overnattede 1 nat i maj 2024
8/10 Udmærket
Kazuhisa
Forretningsrejsende
26. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
便利な場所
Kazuhisa
Overnattede 1 nat i maj 2024
10/10 Fremragende
EUN YOUNG
24. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
EUN YOUNG
Overnattede 10 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
YOSHIRO
Forretningsrejsende
22. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
快適
YOSHIRO
Overnattede 1 nat i maj 2024
10/10 Fremragende
KEI
Rejste i en gruppe
13. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
KEI
Overnattede 1 nat i maj 2024
6/10 Okay
Verificeret rejsende
8. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring
観光旅行なら朝食は要らないかも
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i april 2024
6/10 Okay
Margaret
31. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Margaret
Overnattede 16 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Jaz
28. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jaz
Overnattede 4 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
kazue
26. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
kazue
Overnattede 1 nat i marts 2024
Expedias nyeste trends
Hoteller
Udlejningsbiler
Pakkerejser
Ferieboliger