Receptionen er åben dagligt fra kl. 08.00 til kl. 22.00
Receptionen er bemandet i et begrænset tidsrum
Adgangsmuligheder
Reception (begrænsede åbningstider)
Kæledyr
Kæledyr er ikke tilladt
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Ekstrasenge er ikke tilgængelige
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Gusthof Lumiere Motel Fujikawaguchiko
Gusthof Lumiere Motel
Gusthof Lumiere Fujikawaguchiko
Gusthof Lumiere Pension
Gusthof Lumiere Fujikawaguchiko
Gusthof Lumiere Pension Fujikawaguchiko
Ofte stillede spørgsmål
Er Gusthof Lumiere et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.
Hvor meget koster parkering hos Gusthof Lumiere?
Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.
Hvornår er indtjekning på Gusthof Lumiere?
Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 22.00.
Hvornår er udtjekning på Gusthof Lumiere?
Udtjekning er kl. 10.00.
Hvor ligger Gusthof Lumiere?
Dette pensionat ligger i Fujikawaguchiko, kun 0,4 km fra Kawaguchiko Stjerneteater og ca. 5 km fra Fuji-Q Højland og Kawaguchi-søen. Derudover ligger Fuji Besøgscenter og Fuji-Hakone-Izu Nationalpark ca. 3 km derfra.
Anmeldelser af Gusthof Lumiere
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 10 af i alt 16 anmeldelser
10 - Fremragende
10
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 5 af i alt 16 anmeldelser
8 - Udmærket
5
Bedømmelse på 6 − Okay. 1 af i alt 16 anmeldelser
6 - Okay
1
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 16 anmeldelser
4 - Dårligt
0
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 16 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
0
9,0/10
Rengøring
9,8/10
Service og personale
9,6/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
10/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
30. jul. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2021
6/10 Okay
Verificeret rejsende
6. jun. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2021
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie og småbørn
7. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
こぢんまりしていて、ゆっくりできました。
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
25. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Must try!
Everything is good ! Love it!
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i november 2019
8/10 Udmærket
Olivier
8. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Très bon accueil
Hotel très bien situé au coeur d'une pinède, à un jet de pierre de la route qui mène au Mont Fuji. Le nom "Gusthof" (signifiant sans doute "gasthof") lui correspond mieux que "hôtel" : le style rappelle assez l'hôtellerie allemande ou alsacienne quoi qu'il n'y ait pas de restaurant...
Attention, comme presque toujours au Japon, il est difficile de trouver l'endroit et de s'y rendre en transports en commun, même si c'est situé à seulement 30 minutes de marche de la gare de Kawaguchiko. Ne comptez pas sur les "locaux" pour vous renseigner : ils ne connaissent pas...
Accueil chaleureux, dans un anglais suffisant, par le tenancier qui a compris qu'il doit deviner à mi-mot ce qu'on lui demande dans un japonais imparfait : très rare au Japon :)
Il m'a véhiculé trois fois sur mon séjour : très sympa !
De bon conseil pour les restaurants. Une très bonne adresse à proximité (j'ai emprunté un vélo) : www.yougan.com : boeuf noir japonais à cuire soi-même sur pierre de lave. Ca fond dans la bouche. Je suis un gros mangeur et le menu "150gr" était suffisant ;)
Olivier
Overnattede 2 nætter i juli 2019
8/10 Udmærket
Mercedes
17. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lo mejor fue la atención recibida. Excelente las personas que atienden el hotel.
Mercedes
Overnattede 2 nætter i juli 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner
8. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
An excellent place to the relax.
The food is excellent.
The shuttle service is great.
The staff is very warm and friendly.
Highly recommended!
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i juli 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
14. maj 2019
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great Japanese Experience
Family owned small hotel, in the middle of the forest. The hosts were wonderful! They drove us everywhere we needed in Kawaguchiko, gave us bicycle for free and took us to wonderful places for dinner.
Although they do not know much English they go out of their way to make sure they understand you and you understand them.
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i maj 2019
10/10 Fremragende
yijui
23. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
yijui
Overnattede 1 nat i april 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
20. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i april 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
19. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i april 2019
10/10 Fremragende
R, Liverpool
31. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
We had a lovely first rate stay at the onsen pension house. The owners went out of their way to make our stay wonderful, from making dinner recommendations and arranging shuttle to dinner and the local train station, to personal touches like the delicious home cooked breakfast. We got a room with a private onsen, which I highly recommend. However, if these are not available, there is also a shared onsen that my friends highly recommended.
I cant thank them enough for the highlight of our trip to Japan.
R
Overnattede 1 nat i oktober 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
1. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2018
10/10 Fremragende
MASAYA
13. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort