Boutique Hotel Hviezdoslav
Hotel med familievenlig profil og med spa med fuld service og sauna
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Boutique Hotel Hviezdoslav





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Fladskærms-tv
Badekåber
Hårtørrer
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Indlæs alle billeder af Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Varme
Fladskærms-tv
Badekåber
Hårtørrer
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Garderobe eller klædeskab
Indlæs alle billeder af Junior-suite

Junior-suite
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Pejs
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Badekåber
Hårtørrer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Hlavné námestie 95/49, Kezmarok, 06001
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Villa Kunerad
Villa Kunerad
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Morgenmad tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 15 anmeldelser
Prisen er 867 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
27. jul. - 28. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byen pålægger en skat: 1.00 EUR pr. person pr. nat
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 15.00 EUR for voksne og 10 EUR for børn (cirkapriser)
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 15 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Gebyr for ekstra seng: 30 EUR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere baby-/barnesenge
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedet forbeholder sig retten til at reservere et beløb på gæstens kreditkort inden ankomst.
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Gæster, der har problemer med trapper, skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at anmode om et værelse på en etage med elevator service.
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Hviezdoslav
Hotel Hviezdoslav Kezmarok
Hviezdoslav
Hviezdoslav Kezmarok
Boutique Hotel Hviezdoslav Kezmarok
Boutique Hotel Hviezdoslav
Boutique Hviezdoslav Kezmarok
Boutique Hviezdoslav
Boutique Hviezdoslav Kezmarok
Boutique Hotel Hviezdoslav Hotel
Boutique Hotel Hviezdoslav Kezmarok
Boutique Hotel Hviezdoslav Hotel Kezmarok
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Boutique Hotel Hviezdoslav
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,2/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
31. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i december 2023
6/10 Okay
Aviva
14. nov. 2023
Aviva
Overnattede 2 nætter i november 2023
6/10 Okay
Johan
Rejste med partner
25. aug. 2023
Synes ikke om: Rengøring
Johan
Overnattede 2 nætter i august 2023
8/10 Udmærket
Jukka
6. maj 2023
Jukka
Overnattede 1 nat i maj 2023
10/10 Fremragende
William
Rejste med familie
12. sep. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Atmospheric Hotel in Middle of Kezmarok
William
Overnattede 2 nætter i september 2022
10/10 Fremragende
Vlastimil
11. jul. 2022
Vlastimil
Overnattede 1 nat i juli 2022
8/10 Udmærket
Ana Maria
4. jul. 2022
Ana Maria
Overnattede 2 nætter i juni 2022
10/10 Fremragende
Pavol
Forretningsrejsende
1. jul. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pavol
Overnattede 2 nætter i juni 2022
10/10 Fremragende
Juraj
5. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Príjemný pobyt

Juraj
Overnattede 1 nat i august 2020
10/10 Fremragende
Lukas, Almere
Rejste med familie, Forretningsrejsende
11. aug. 2020
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lukas
Overnattede 1 nat i august 2020
8/10 Udmærket
arie
2. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
arie
Overnattede 4 nætter i august 2019
8/10 Udmærket
Sebastiano
29. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
buona esperienza
Sebastiano
Overnattede 2 nætter i april 2019
8/10 Udmærket
andreas
18. dec. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
andreas
Overnattede 1 nat i december 2018
10/10 Fremragende
Michal
6. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Michal
Overnattede 1 nat i oktober 2018
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
16. aug. 2018
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i august 2018
8/10 Udmærket
David
11. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
מקסים
David
Overnattede 1 nat i august 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
12. jun. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juni 2018
6/10 Okay
Ronald, The Hague
2. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overpriced for such a small room
Ronald
Overnattede 2 nætter i december 2017
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
12. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Convenient Hotel in City Center
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Pavol
26. nov. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pavol
10/10 Fremragende
Peter
8. nov. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
pohodlný
Peter
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
2. nov. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
20. okt. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Efi
31. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Efi
10/10 Fremragende
Michael
13. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort