Billedgalleri for Kindness Hotel Houyi Jiuru





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 343 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
5. nov. - 6. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Elite-dobbeltværelse

Elite-dobbeltværelse
9,0 ud af 10
Fantastisk
(22 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Minikøleskab
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Brusehoved til hydromassage
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Værelse til 4 personer - 2 dobbeltsenge

Værelse til 4 personer - 2 dobbeltsenge
9,4 ud af 10
Enestående
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Brusehoved til hydromassage
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Business-værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge

Business-værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Brusehoved til hydromassage
Hårtørrer
Bidet
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

339, Jiuru 2nd Rd., Sanmin Dist., Kaohsiung, 807
Om overnatningsstedet
Kindness Hotel Houyi Jiuru
Lignende overnatningssteder

Airline Inn - Kaohsiung Station
Airline Inn - Kaohsiung Station
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.4 ud af 10, Enestående, 1.120 anmeldelser
Prisen er 346 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
8. okt. - 9. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 580.00 TWD for voksne og 580.00 TWD for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm
Dette overnatningssted tilbyder ikke personlige engangsprodukter såsom kam, badesvamp, barberskraber, neglefil og skopudseklud
Overnatningsstedets registreringsnummer 高雄市旅館428號康桔旅館股份有限公司統編:5389-1255
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Der serveres ikke alkohol på dette overnatningssted
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Kindness Hotel Houyi Jiuru
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel
Kindness Hotel Houyi Jiuru Kaohsiung
Kindness Hotel Houyi Jiuru Hotel Kaohsiung
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Kindness Hotel Houyi Jiuru
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,2/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,4/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med partner
27. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
HIROSHI
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HIROSHI
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
TAKESHI, kai
Rejste med familie
20. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TAKESHI
Overnattede 3 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
Chen
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
26. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Chen
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
7. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
HSIEN CHIH
5. jul. 2025
HSIEN CHIH
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
CHUN YING
1. jul. 2025
CHUN YING
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Wenyi, Westfield
Rejste med familie
27. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wenyi
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
26. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Shaun
20. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Shaun
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
CHIH-HSUN
Forretningsrejsende
14. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
CHIH-HSUN
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
CHING HSIANG
Forretningsrejsende
7. jun. 2025
CHING HSIANG
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
MEI WEN
2. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MEI WEN
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
MEI WEN
2. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MEI WEN
Overnattede 1 nat i maj 2025
6/10 Okay
Shu-Wen
1. jun. 2025
Synes godt om: Service og personale
Shu-Wen
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
CHIA-CHEN
Rejste i en gruppe
29. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
CHIA-CHEN
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
SHENG-SHIUN
21. maj 2025
SHENG-SHIUN
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
YOSHINORI
18. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YOSHINORI
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
KUMIE
Rejste med familie
6. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KUMIE
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Wen Lin
4. maj 2025
Wen Lin
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
ChihYuan
3. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
差旅住宿的好選擇
ChihYuan
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
King Hang
29. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
讚



King Hang
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Noboru
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Noboru
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
yi hua
24. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
yi hua
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
yi hua
22. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
yi hua
Overnattede 1 nat i april 2025