2/10 Forfærdeligt
Anne-Lise
17. feb. 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Totalt uansvarligt
Det var en usædvanlig uheldig oplevelse, alene af den grund, at der kun var 1 elevator til at betjene 40 etager - på et notat der var sat op i elevatoren stod der, t det kunne tage 45 minutter at komme hhv op og ned med deres elevator - det er helt uansvarligt og det kan hotels.com ikke byde sine gæster. Vi forventer at høre fra jer desangående, for vi forventer noget reduktion i prisen. Først i 2019 er elevatoren førdig med en større renovering - men lukker de så den anden? En gøst måtte gå op og ned fra 27. etage en dag, vi var rædselsslagne for at den ene elevator ikke virkede den dag vi skulle ned med 4 stk. bagage + håndtasker. Jeg sov ikke den nat.
Der var ingen reception, så man kunne ikke få hjælp af nogen art.
Der var ikke daglig rengøring og der var ikke smidt skrald ud fra de forrige da vi ankom. Det var der så også da vi forlod værelset, da der ikke var daglig rengøring inkluderet i prisen. Vi skulle betale 55 dollar ekstra for denne ydelse?
Værelset var meget slidt og det var ikke som lovet en King site bed, men en Quien site bed.
Køkkenet var slidt og ikke brugbart for os, så vi brugte det ikke. Det virkede uhygiejnisk med beskidte og slidte låger og bordplade. Køleskabet fungerer ikke optimalt, da det ikke var blevet afiset i årevis.
Udsigten var helt OK.
Anne-Lise
Overnattede 2 nætter i februar 2018