The Spring Hotel
Dette hotel har gratis parkering og ligger 3 min. gang fra Dong Khoi Street
Billedgalleri for The Spring Hotel





Anmeldelser
8,2 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 282 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
2. jan. - 3. jan. 2026
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Economy-dobbeltværelse - uden vindue

Economy-dobbeltværelse - uden vindue
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Gratis mineralvand på flaske
Minibar
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge (First Class)

Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge (First Class)
8,8 ud af 10
Fremragende
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Gratis mineralvand på flaske
Minibar
Indlæs alle billeder af Executive-suite

Executive-suite
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Gratis mineralvand på flaske
Minibar
Kabel-tv
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

44-46 Le Thanh Ton St, Ben Nghe, Dist 1, Ho Chi Minh City
Om overnatningsstedet
The Spring Hotel
Lignende overnatningssteder

Golden Star Hotel
Golden Star Hotel
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
7.0 ud af 10, Godt, 163 anmeldelser
Prisen er 196 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
21. dec. - 22. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for kontinental morgenmad: 165000 VND pr. person (cirkapriser)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel v ært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Spring Hotel Ho Chi Minh City
Spring Ho Chi Minh City
The Spring Hotel Hotel
The Spring Hotel Ho Chi Minh City
The Spring Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af The Spring Hotel
Anmeldelser
8,2
Alletiders
7,8/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
7,6/10
Faciliteter
7,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
10. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 5 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
MATSUURA
Forretningsrejsende
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MATSUURA
Overnattede 7 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
hirokazu
Rejste i en gruppe
28. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
hirokazu
Overnattede 2 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
伊丹
24. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
伊丹
Overnattede 2 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
??
23. aug. 2025
Synes godt om: Service og personale
??
Overnattede 8 nætter i august 2025
6/10 Okay
MASAYUKI
Forretningsrejsende
27. jul. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
MASAYUKI
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Christian
27. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Christian
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Takahiro
7. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Takahiro
Overnattede 5 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
SHINSUKE
Forretningsrejsende
23. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHINSUKE
8/10 Udmærket
Deborah
7. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Hit and miss
Deborah
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Rob
28. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rob
Overnattede 11 nætter i marts 2025
4/10 Dårligt
Randal
Forretningsrejsende
24. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Randal
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Ryota
16. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ryota
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
sonesh, brisbane
15. mar. 2025
sonesh
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Shunichi
Forretningsrejsende
14. mar. 2025
Synes godt om: Service og personale
Shunichi
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
TOMOO
10. mar. 2025
TOMOO
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Angel T.
Rejste med partner
9. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Angel T.
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Yoshihiro
2. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshihiro
Overnattede 5 nætter i december 2024
4/10 Dårligt
Takeshi
Forretningsrejsende
19. dec. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Takeshi
Overnattede 8 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
YOSHIHIRO
25. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
フロントはとてもフレンドリーでよいホテル



YOSHIHIRO
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
23. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Comfortable stay
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
12. nov. 2024
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
LARRY
10. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
LARRY
Overnattede 3 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
Jason Virgil
21. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jason Virgil
Overnattede 8 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Dai Hyuk
Forretningsrejsende
20. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dai Hyuk
Overnattede 2 nætter i maj 2024








