The Millennials Fukuoka
Kapselhotel kun for voksne med en døgnåben reception og en restaurant
Billedgalleri for The Millennials Fukuoka





VIP Access
Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Få mere som medlem
- Spar mindst 15% på udvalgte VIP Access-overnatningssteder, når du når Silver eller et højere niveau
- Få enestående kvalitet og service
- Få en fordel under opholdet på udvalgte overnatningssteder samt gratis værelsesopgraderinger, tidlig indtjekning og sen udtjekning, når det er muligt
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 12 ud af 12 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Smart Pod, All Gender)

Værelse - ikke-ryger (Smart Pod, All Gender)
8,8 ud af 10
Fremragende
(15 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
6 badeværelser
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Theater Pod, All Gender)

Værelse - ikke-ryger (Theater Pod, All Gender)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
6 badeværelser
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Smart Pod, Female Only)

Værelse - ikke-ryger (Smart Pod, Female Only)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(14 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
4 badeværelser
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Bed In Theater Pod - All Gender

Bed In Theater Pod - All Gender
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender)

Værelse - ikke-ryger (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
6 badeværelser
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only)

Værelse - ikke-ryger (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
6 badeværelser
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Bed In Smart Pod - All Gender

Bed In Smart Pod - All Gender
Indlæs alle billeder af Neighboring 2 Smart Pods - All Gender

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender
Indlæs alle billeder af Neighboring 2 Smart Pods - Female Only

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only
Bed In Regular, Single (Female Only)
Single
Smart Pod-Female Only
Du vil muligvis også kunne lide

Rakuten STAY Kokura Station
Kokura
- Køkken
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
8.6 ud af 10, Fantastisk, 250 anmeldelser
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

5-2-18 Nakasu, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0801
Om overnatningsstedet
The Millennials Fukuoka
Lignende overnatningssteder

9h nine hours Hakata station
9h nine hours Hakata station
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Rengøring
- Døgnåben reception
8.0 ud af 10, Alletiders, 566 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: 1820 JPY pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering: 1800 JPY pr. dag (intet gebyr for indkørsel/udkørsel)
- Tillægsgebyr for rengøring: JPY 800 pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Begrænset parkeringshøjde
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
The Millennials Fukuoka Hotel
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Hotel Fukuoka
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel Fukuoka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af The Millennials Fukuoka
Anmeldelser
8,8
Fremragende
9,0/10
Rengøring
8,6/10
Service og personale
8,6/10
Faciliteter
8,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
23. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i november 2025
8/10 Udmærket
KEIGO
19. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KEIGO
Overnattede 1 nat i november 2025
8/10 Udmærket
Wing Yin
9. nov. 2025
Synes godt om: Faciliteter
Wing Yin
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Momoka
24. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Momoka
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Shiori
22. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Shiori
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
KAZUYA
20. okt. 2025
KAZUYA
Overnattede 1 nat i oktober 2025
4/10 Dårligt
Rei
6. okt. 2025
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter
Rei
Overnattede 2 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
Toru
30. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Toru
Overnattede 4 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Seiko
27. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Seiko
Overnattede 6 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
a
23. sep. 2025
a
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Etsushi
14. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Etsushi
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
HyunGoo
25. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HyunGoo
Overnattede 1 nat i august 2025
6/10 Okay
Chris
17. aug. 2025
Synes godt om: Service og personale
Chris
Overnattede 2 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
Gregory
15. aug. 2025
Gregory
Overnattede 7 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Yeseul
15. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yeseul
Overnattede 5 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
Gustavo
14. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gustavo
Overnattede 1 nat i august 2025
6/10 Okay
Yumiko
2. aug. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yumiko
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Yuji
31. jul. 2025
Yuji
Overnattede 1 nat i juli 2025
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
21. jul. 2025
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Masashi, Toyoyama
18. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Masashi
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
YAMADA
17. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YAMADA
Overnattede 2 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
jun chao, Redmond
15. jul. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Faciliteter
jun chao
Overnattede 7 nætter i juli 2025
6/10 Okay
Nana
6. jul. 2025
Nana
Overnattede 2 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Hyuntae
4. jul. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good for a solo
Hyuntae
Overnattede 1 nat i juli 2025
2/10 Forfærdeligt
RITSUKO
4. jul. 2025
RITSUKO
Overnattede 1 nat i juni 2025

















