Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Hotel ved promenaden med spafaciliteter og døgnåben reception
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Marinoa Resort Fukuoka





Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge (with Loft)

Værelse med 2 enkeltsenge (with Loft)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge

Værelse med 2 enkeltsenge
9,6 ud af 10
Enestående
(9 anmeldelser)
Højdepunkter
Balkon
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Marinoa Twin Room

Marinoa Twin Room
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Indlæs alle billeder af Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Indlæs alle billeder af Loft Twin Room Non smoking

Loft Twin Room Non smoking
Du vil muligvis også kunne lide

Hotel New Gaea Itoshima
Itoshima
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Parkering tilgængelig
7.4 ud af 10, Godt, 9 anmeldelser
Prisen er 416 kr.
17. aug. - 18. aug.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2-12-43 Odo, Nishi-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 819-0001
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

THE BASICS FUKUOKA
THE BASICS FUKUOKA
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.768 anmeldelser
Prisen er 1.016 kr.
27. jul. - 28. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat opkræves på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 500 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for japansk morgenmad: 2600 JPY for voksne og 1300 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for futon: 2000 JPY pr. dag
- Gebyr for ekstra seng: 7200 JPY pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Reservationer er påkrævet for massagebehandlinger og spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at tage kontakt til overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Det er ikke nødvendigt at have en bil for at komme til og fra dette overnatningssted
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Marinoa
Marinoa Fukuoka
Hotel Marinoa Resort
Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Fukuoka
Hotel Marinoa Resort Fukuoka Hotel Fukuoka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Marinoa Resort Fukuoka
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med partner, Forretningsrejsende
16. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
KIHOON
11. jun. 2025
KIHOON
Overnattede 2 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Ronald, Augsburg
Rejste med familie
6. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ronald
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Daniel
Rejste med familie
15. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Daniel
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
masahiro
10. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
masahiro
Overnattede 2 nætter i april 2025
6/10 Okay
ning
3. maj 2025
Synes godt om: Service og personale
ning
Overnattede 1 nat i maj 2025
6/10 Okay
YOSHITOMO
28. apr. 2025
YOSHITOMO
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Yan Tung
Rejste i en gruppe
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yan Tung
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
MIHO
Rejste med familie
18. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MIHO
Overnattede 2 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Masaaki
Rejste med familie og småbørn
31. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Masaaki
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
27. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
素晴らしいホテルでした
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
RISA
3. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
RISA
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
TATSURO
Forretningsrejsende
5. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TATSURO
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
heeyoung
Rejste med familie
2. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
heeyoung
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
I
Rejste med familie
1. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
I
Overnattede 2 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
atsushi
Rejste med partner
30. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
atsushi
Overnattede 1 nat i januar 2025
8/10 Udmærket
SIK FAT
Rejste med partner
30. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SIK FAT
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Arlene
28. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Arlene
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
HONG SHING JOE
24. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HONG SHING JOE
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Wing Cheong
15. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wing Cheong
Overnattede 5 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
14. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
素晴らしい
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Mayumi
21. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
An amazing ocean/city view!
Mayumi
Overnattede 2 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Youngsam
15. sep. 2024
Youngsam
Overnattede 3 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
??
14. sep. 2024
??
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
??
26. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i august 2024