Hotel Great Morning
Dette hotel i Fukuoka ligger kun få minutters gang fra Kawabatadori Shopping Street
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Great Morning





Anmeldelser
9,8 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Luksus-suite - 2 dobbeltsenge - ikke-ryger - sauna

Luksus-suite - 2 dobbeltsenge - ikke-ryger - sauna
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Sauna
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Tekøkken
Køleskab
Fladskærms-tv
Indlæs alle billeder af Deluxe-dobbeltværelse - 1 queensize-seng - ikke-ryger

Deluxe-dobbeltværelse - 1 queensize-seng - ikke-ryger
9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Premium-sengetøj
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - flere senge - ikke-ryger

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - flere senge - ikke-ryger
10,0 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Premium-sengetøj
Du vil muligvis også kunne lide

THE BASICS FUKUOKA
Hakata Distrikt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.759 anmeldelser
Prisen er 680 kr.
21. jul. - 22. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Tenyamachi 6-3, Fukuoka, Fukuoka, 812-0025
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

THE BLOSSOM HAKATA Premier
THE BLOSSOM HAKATA Premier
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.4 ud af 10, Enestående, 1.586 anmeldelser
Prisen er 940 kr.
7. aug. - 8. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat opkræves på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 500 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for kontinental morgenmad: 1500 JPY pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for nærliggende parkering: 1300 JPY pr. nat (110 meter væk. Åben døgnet rundt)
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og debetkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel
HOTEL GREAT MORNING Fukuoka
HOTEL GREAT MORNING Hotel Fukuoka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Great Morning
Anmeldelser
9,8
Enestående
10/10
Rengøring
10/10
Service og personale
9,6/10
Faciliteter
9,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
10/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med partner
2. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
masami
Forretningsrejsende
28. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
masami
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
jamiee
Rejste i en gruppe
17. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
jamiee
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
TORU
5. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
TORU
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Wai Han
31. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
10/10 stay!



Wai Han
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Pauline
26. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pauline
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
kobayashi
Rejste med familie
4. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
kobayashi
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
JUNHO
21. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JUNHO
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
YU-WEN
Rejste med familie
9. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
YU-WEN
Overnattede 3 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Miki
Rejste med partner
4. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Miki
Overnattede 3 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
24. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Daniel
17. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daniel
Overnattede 4 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Yen Yu
16. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yen Yu
Overnattede 3 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Manena
Rejste med familie
15. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Manena
Overnattede 2 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Wonsuk
Forretningsrejsende
15. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good
Wonsuk
Overnattede 2 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Srilatha, Somerville
Rejste med familie
5. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Srilatha
Overnattede 4 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Xue
23. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Xue
Overnattede 5 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Yasuyuki
Rejste med partner
18. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yasuyuki
Overnattede 3 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
KIN YIP
Rejste med familie
19. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KIN YIP
Overnattede 4 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
Myung-Hoon
Forretningsrejsende
30. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Myung-Hoon
Overnattede 2 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Vivian
Rejste med familie
24. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Vivian
Overnattede 2 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
joohyun
Rejste med partner
22. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
joohyun
Overnattede 3 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
YOUNGCHAN
Rejste i en gruppe
11. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YOUNGCHAN
Overnattede 2 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Yen shu
Rejste med familie, Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
26. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yen shu
Overnattede 5 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
konishi
Rejste med familie
14. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
konishi
Overnattede 2 nætter i august 2024