Overnatningsstedets facade

Anmeldelser af Molskroen

3 out of 5
Molskroen
Hovedgaden 16, Femmøller Strand, Ebeltoft

Anmeldelser

9,2

Fantastisk

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 59 af i alt 90 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 22 af i alt 90 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 7 af i alt 90 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 2 af i alt 90 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 90 anmeldelser" "

9,4/10

Rengøring

9,2/10

Service og personale

9,2/10

Faciliteter

9,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Karen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2024

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Lounge
Alt i alt en god oplevelse, dog mangler der en F.eks en pejsestue, bar eller lounge i vinterperiode.
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Anne B. Hansen den 30. jan. 2024
Kære Gæst, Tusind tak for din anmeldelse efter jeres ophold. Dejligt at I havde en god oplevelse her ved os. Vi sætter stor pris på jeres feedback og vil tage dette med i betragtning fremadrettet.

10/10 Fremragende

Astrid Hougaard

Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Anne Hansen den 21. nov. 2023
Kære Astrid, Tusind tak for din anmeldelse efter dit ophold. Det glæder os at det var en god oplevelse.

10/10 Fremragende

Tina

Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Anne Hansen den 14. nov. 2023
Hej Tina, Tusind tak for din anmeldelse efter dit ophold her ved os. Det glæder os at det har været godt.

10/10 Fremragende

Anders, Copenhagen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Skønt sted, fantastisk mad og professionel personale. Tak for denne gang. Kommer helt sikkert igen.
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Anne B. Hansen den 31. okt. 2023
Hej Anders, Tusind tak for din anmeldelse efter dit ophold. Det glæder os at høre om din oplevelse her ved os. Et forhåbentligt på gensyn.

6/10 Okay

Gitte

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ikke helt som forventet
Voldsom larm om natten fra udluftning ved køkkenet. Junior suiten fin og rummelig. Dejligt med forhave. Ærgerligt morgenmad blev serveret på fad ved bordet. Vi frabad os croissant men fik det alligevel. Det var micro lidt tilbehør til 3 personer. Laks og leverpostej kun til 1 person. Intet grønt tilbehør. Havde fra start informeret om, at 1 af gæsterne kun spiser frugt og grønt til morgenmad. Så ingen af os blev mætte.
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Anne B. Hansen den 31. okt. 2023
Hej Gitte, Tak for din feedback. Denne har vi også modtaget på mail hvor vi er i korrespondance i forhold til jeres oplevelse.

10/10 Fremragende

Jette

Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Anne Bundgaard Hansen den 18. okt. 2023
Hej Jette, Tusind tak for din anmeldelse efter dit ophold. Det glæder os at det har været en god oplevelse.

10/10 Fremragende

Rikke

Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Anne B. Hansen den 1. okt. 2023
Kære Rikke, Tusind tak for din anmeldelse efter dit ophold her ved os. Det glæder os at se at I havde et godt besøg.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Anne B. Hansen den 21. aug. 2023
Tak for din anmeldelse - vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.

8/10 Udmærket

Per

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Anne B. Hansen den 11. aug. 2023
Hej Per, Tusind tak for din anmeldelse.

10/10 Fremragende

René

Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Anne B. Hansen den 3. aug. 2023
Kære René, Tusind tak for din anmeldelse. Det glæder os at du havde et godt ophold her ved os.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i april 2023

10/10 Fremragende

Jørgen

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i april 2023

10/10 Fremragende

Bent

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Flotte værelse. Fantastisk morgenmad
Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Anne B. Hansen den 30. mar. 2023
Hej Bent, Tusind tak for din feeback. Med venlig hilsen Anne Bundgaard HansenMolskroens hoteller

10/10 Fremragende

Jerik

Overnattede 1 nat i december 2022

10/10 Fremragende

Peter Følbæk

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
En perle på Mols
Skønt ophold hvor vi som familie kunne slappe af i deres”ferielejligheder”. Stedet roser af idyl, hygge og afslapning.
Overnattede 3 nætter i oktober 2022
Svar fra Anne B. Hansen den 14. nov. 2022
Hej Peter, Virkelig rosende og meget rørende ord. Tusind tak for den flotte anmeldelse.Med venlig hilsen Front Office ManagerAnne B. Hansen

10/10 Fremragende

Jesper

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Luksus ophold
Fantastisk service og beliggenhed.
Overnattede 3 nætter i oktober 2022
Svar fra Anne B. Hansen den 14. nov. 2022
Hej Jesper, Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det sætter vi stor pris på. Med venlig hilsen Front Office Manager Anne B. Hansen

10/10 Fremragende

Natasja

Overnattede 1 nat i oktober 2022
Svar fra Anne B. Hansen den 14. nov. 2022
Hej Natasja, Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det sætter vi stor pris på. Med venlig hilsen Front Office Manager Anne B. Hansen

10/10 Fremragende

Anders

Overnattede 2 nætter i oktober 2022
Svar fra Anne B. Hansen den 14. nov. 2022
Hej Anders, Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det sætter vi stor pris på. Med venlig hilsen Front Office Manager Anne B. Hansen

6/10 Okay

visa

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2022
Svar fra Anne Hansen den 5. okt. 2022
Tak for din anmeldelse. Ønsker du at uddybe hvad der gør at vi får 6 ud af 10?Med venlig hilsen Anne Bundgaard Hansen Receptionschef

6/10 Okay

Helle

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Skuffet over de ik anbefalet os værelse på strandhotel når de havde lukket da vi ankom Og var fuldt booket med arrangement dagen efter vi fik morgenmad ved skrivebordet på værelset og larm fra kl 7
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra Anne Hansen den 5. okt. 2022
Hej Helle, Tak for din feedback. Det vil vi tage til eftertragtning til en anden gang.Med venlig Hilsen Anne Bundgaard Hansen Receptionschef

10/10 Fremragende

Lise

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2022

10/10 Fremragende

Randi

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2022

8/10 Udmærket

Rasmus

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Absolut et besøg værd.
Utroligt dejligt ophold - Molskroen udmærker sig ved dejlig nærværende service - pragtfuld beliggende - stemningsfyldt terasse - lækker morgenmad og en unik restaurant. Værelserne (suite) kan bruge en opgradering således at de matcher resten. Absolut et besøg værd
Overnattede 2 nætter i juni 2022
Svar fra Anne den 29. jun. 2022
Hej Rasmus, Tusind tak for din flotte anmeldelse - det er dejligt at I tager herfra med den oplevelse som vi ønsker at give jer. Det er på tegnebrættet at vores værelser får en make-over efter sommeren hvor det er muligt at tage dem ud af driften, så det håber vi I har lyst til at komme tilbage og opleve. Rigtig god sommer til jer.

10/10 Fremragende

Jesper

Overnattede 2 nætter i april 2022
Svar fra Anne B. Hansen den 30. maj 2022
Hej Jesper, Tusind tak for din anmeldelse. Du ønskes en god dag. Med venlig hilsen Anne B. Hansen Receptionschef Molskroens Hoteller

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Overnattede 1 nat i april 2022
Svar fra Amalie, Receptionen den 12. apr. 2022
Hej, Tusinde tak for din anmeldelse. Vi håber meget at kunne byde velkommen igen en anden gang. De bedste hilsner, Amalie Kjær Frandsen Molskroen

10/10 Fremragende

Susanne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2021

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt ophold på Mols
Dejlig placering, hyggelig junior suite med biopejs, gode parkering og fremragende morgenmad
Overnattede 1 nat i oktober 2021
Svar fra Amalie, Receptionen den 19. okt. 2021
Tusinde tak for jeres tilbagemelding. Vi håber at kunne byde jer velkommen på Molskroen igen en anden gang. Med venlig hilsen Amalie Kjær Frandsen Molskroen

10/10 Fremragende

Henning

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fuldt tilfreds
Alt fungerede til vores fulde tilfredshed
Overnattede 1 nat i oktober 2021
Svar fra Amalie, Receptionen den 19. okt. 2021
Hej Henning. Tusinde tak for jeres besøg og tilbagemelding. Vi håber meget at se jer igen en anden gang. Med venlig hilsen, Amalie Kjær Frandsen Molskroen

8/10 Udmærket

Kari

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Som vegetar var det en mærkelig besked at høre at sådan så morgenmadsopsatsen ud, men jeg kunne få æg uden a tv betale 40 kr ekstra. Til 3 var der 2 muesli skåle og hvis man ikke ville have smag i joghurten, måtte man bede om noget andet. Til 3 voksne måtte jeg bede om et sæt håndklæder osv. Der blev ikke tilføjet ekstra tandglas og drinksglas. Som 2 værelses, synes jeg det var et godt værelse og et langt kammer.
Overnattede 2 nætter i juni 2021
Svar fra Amalie, Receptionen den 5. jul. 2021
Hej Kari. Tusinde tak for jeres besøg og for din anmeldelse. Det sætter vi pris på. Jeg beklager meget, at I måtte bede om ekstra håndklæder mv., og at der ikke blev tilføjet ekstra glas undervejs - det skal der selvfølgelig være styr på. Jeg er gået videre med dette til rette vedkommende. Angående morgenmadsserveringen er jeg ked af at høre, at æggene ikke var tilstrækkelig erstatning for pølsen. Det tager jeg selvfølgelig også med videre. Vi er glade for at høre, at værelset var godt. Vi håber meget at kunne byde jer velkommen igen en anden gang. Med venlig hilsen Amalie Kjær Frandsen Receptionen Molskroen

8/10 Udmærket

Lisbet

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sengen ikke god, især i højre side
Overnattede 1 nat i juni 2021

10/10 Fremragende

Katrine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2021

10/10 Fremragende

Anette

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2021

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt ophold i mini suite
Overnattede 1 nat i oktober 2020

8/10 Udmærket

mc

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2020

8/10 Udmærket

Per_F., København

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dejligt værelse (Junior suite) og fint morgenbord, dog kunne godt ønskes lidt grovere brød / rugbrød. Meget fin betjening. Aftensmad ? desværre alt optaget ! Molskroen kunne godt ha' gjort opmærksom på, at såfremt vi ønskede at spise aftensmad på kroen, skulle vi bestille bord hjemmefra
Overnattede 2 nætter i juli 2020

10/10 Fremragende

Peter Følbæk

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
En perle og et besøg værd
Vidunderlig perle hvor service, ro og nærvær er i centrum. Dejligt rum som bare er ok. Forplejning og servicen er i top. Bedste morgenmad på et hotel 😀
Overnattede 2 nætter i juli 2020

10/10 Fremragende

Jan

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Skøn morgenmad serveret ved bordet pga Corona Dejlig lejlighed kunne dog godt ønske et lille køleskab i lejligheden når man har flere overnatninger
Overnattede 4 nætter i juli 2020

10/10 Fremragende

Susanne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020

8/10 Udmærket

Kirsten

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020

10/10 Fremragende

Trine

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Unik brunch !
Ubeskriveligt dejligt sted. Lækkert mad og fede omgivelser. God betjening. Morgenbrunch var helt unik!, med ALT hvad hjerte og mave begærer. Og tilmed så fuld af smag og æstetik.
Overnattede 1 nat i oktober 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i august 2019

8/10 Udmærket

Gitte

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i august 2019

10/10 Fremragende

Sofie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk sted😍 Vi kommer helt sikkert igen👍👍👍
Overnattede 1 nat i august 2019
Svar fra Maria Merle, Molskroen den 5. aug. 2019
Tak for din dejlige tilbagemelding I er altid velkomne

8/10 Udmærket

Morten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2019

10/10 Fremragende

Hanne Vagn

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt hotel med fantastisk beliggenhed.
Super beliggenhed/udsigt og skøn have. Hurtig indtjekning og smilende, imødekommende receptionist. Rummeligt værelse med skønne senge og stort badeværelse. Flot morgen-buffet og dejligt at kunne spise på terrassen.
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Molskroen den 22. jul. 2019
Tak for din dejlige tilbagemelding. Tak fordi du valgte os og vi håber at kunne byde velkommen en anden gang.

10/10 Fremragende

John Ove

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2019
Svar fra Molskroen Strandhotel den 21. jul. 2019
Tak for din feedback, den er vi glade for. Tak fordi du valgte os - Vi håber at ses en anden gang

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fremragende beliggenhed Højt serviceniveau Mad oplevelse fantastisk
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Molskroen Standhotel den 23. jul. 2019
Tak for din feedback, den er vi glade for. Tak fordi du valgte os.

8/10 Udmærket

Ole

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i marts 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Et helt uimodståeligt hotel, lille intimt og hyggeligt. At sidde med den udsigt over Kalø vig og spise morgenmad, og hvilken lækker brunch.
Overnattede 1 nat i februar 2019
Svar fra Heidi den 6. mar. 2019
Tak for dit svar. Vi er glade for at få feedback. Venlig hilsen Molskroen Strandhotel