The BMK Hotel

3.5-stjernet overnatningssted
Hotel med gratis parkeringsservice og døgnåbent forretningscenter i New Delhi

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for The BMK Hotel

Lounge i lobbyen
Indvendig detalje
Deluxe-værelse | 1 soveværelse, minibar, skrivebord, mørklægningsgardiner
Mødefaciliteter
Suite | Gadeudsigt

Populære faciliteter

  • Morgenmad tilgængelig
  • Roomservice
  • Parkering inkluderet
  • Vaskeri
  • Rengøring
  • Døgnåben reception
Den nuværende pris er 232 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. jul. - 24. jul.

Værelsesmuligheder

Deluxe-værelse

Højdepunkter

Lydisolering
Pejs
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Tv
Separat soveværelse
Loftsventilator
Mørklægningsgardiner
  • 46 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng

Executive-værelse - 1 soveværelse - byudsigt

Højdepunkter

Lydisolering
Pejs
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Tv
Separat soveværelse
Loftsventilator
Mørklægningsgardiner
  • 38 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
B-3, Greater Kailash Enclave - 1, New Delhi, Delhi N.C.R, 110048

Hvad ligger i nærheden?

  • Lotustemplet - 3 min. kørsel - 2.2 km
  • ISKCON-templet - 3 min. kørsel - 2.6 km
  • Select CITYWALK - 4 min. kørsel - 3.6 km
  • Fortis Escorts Heart Institute - 4 min. kørsel - 4.4 km
  • Lajpat Nagar Central Market - 5 min. kørsel - 3.9 km

Sådan kommer du rundt

  • New Delhi Okhla Station - 4 min. kørsel
  • Greater Kailash Station - 9 min. gang
  • Indira Gandhi Internationale Lufthavn (DEL) - 21 min. kørsel

Restauranter

  • ‪KFC - ‬12 min. gang
  • Ciro's Pomodoro
  • ‪Nirulas - ‬13 min. gang
  • ‪Pind Baluchi - ‬9 min. gang
  • ‪Whipped - ‬13 min. gang

Om overnatningsstedet

The BMK Hotel

Hotel i nærheden af Lajpat Nagar Central Market
Renseri/vaskeservice, et døgnåbent forretningscenter og en restaurant er blot nogle af faciliteterne hos The BMK Hotel . Gæster kan nyde godt af gratis Wi-Fi på værelset.
Du kan desuden få glæde af fordele som:
  • Gratis parkeringsservice
  • Morgenmadsbuffet (tillægsgebyr), transport fra lufthavnen (tillægsgebyr) og hurtig udtjekning
  • Hurtig indtjekning, hjælp med udflugter/billetter og en døgnåben reception
Værelsesfaciliteter
Alle 50 værelser tilbyder komfortable faciliteter som roomservice døgnet rundt og pejse plus faciliteter som gratis Wi-Fi og aircondition.
Ekstra faciliteter på værelserne tæller:
  • Badeværelser med en kombination af bruser/badekar og gratis toiletartikler
  • Tv med satellitkanaler
  • Gratis vugger, kaffe-/temaskiner og loftsventilatorer

Sprog

Engelsk og hindi

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Afhentning i lufthavnen døgnet rundt efter anmodning mod et tillægsgebyr
  • Gratis overdækket parkeringsservice på stedet

Mad og drikke

  • Morgenmadsbuffet tilbydes dagligt fra kl. 08.00 til kl. 10.00 mod et gebyr på 300 INR for voksne og 200 INR for børn
  • En restaurant

Restauranter på stedet

  • Nidhivan

Familievenlige faciliteter

  • Gratis vugge
  • Lydisolerede værelser
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Automat
  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Concierge-tjenester
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Døgnåbent forretningscenter
  • Mødelokale

Hjælp til personer med et handicap

  • Elevator

Andet

  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Gratis vugge
  • Mørklægningsgardiner
  • Sengelinned til rådighed

Badeværelse

  • Gratis toiletartikler
  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Kombineret bruser og badekar
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • Tv med satellitkanaler

Mad og drikke

  • Gratis vand på flaske
  • Kaffe-/temaskine
  • Minibar
  • Roomservice døgnet rundt

Andet

  • Aircondition
  • Gratis aviser dagligt
  • Loftsventilator
  • Lydisolerede værelser
  • Pejs
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt (efter anmodning)
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 12.00 til når som helst
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Huritg indtjekning er tilgængelig
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00
Mulighed for kontaktløs udtjekning
Hurtig udtjekning er tilgængelig

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (tillægsgebyrer kan forekomme). Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet med ankomstdetaljerne inden afrejse ved hjælp af oplysningerne på reservationsbekræftelsen
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Gratis vugger er tilgængelige efter anmodning på overnatningsstedet

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for morgenmadsbuffet: 300 INR for voksne og 200 INR for børn (cirkapriser)
  • Gebyr for lufthavnstransport: 1250 INR pr. køretøj (varighed: enkelt, maks. antal personer: 2)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, mobilbetaling og kontanter
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: Google Pay, Paytm og PhonePe
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

BMK Hotel
BMK Hotel New Delhi
BMK New Delhi
The BMK
The BMK Hotel Hotel
The BMK Hotel New Delhi
The BMK Hotel Hotel New Delhi

Ofte stillede spørgsmål

Er The BMK Hotel et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvad koster det at overnatte hos The BMK Hotel ?

Priserne for 1 nat for 2 voksne hos The BMK Hotel den 23. jul. 2025 starter fra 231,95 kr., inkl. skatter og gebyrer, fra og med den 22. jul. 2025. Denne pris er baseret på den laveste pris pr. nat fundet inden for de seneste 24 timer for ophold i de næste 30 dage. Priser kan til enhver tid ændres. Vælg dine datoer for mere præcise priser.

Hvor meget koster parkering hos The BMK Hotel ?

Der er gratis parkeringsservice på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på The BMK Hotel ?

Indtjekning fra kl. 12.00 til når som helst.

Hvornår er udtjekning på The BMK Hotel ?

Udtjekning er kl. 12.00.

Tilbyder The BMK Hotel shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er transport fra lufthavnen til hotellet, der afgår (efter anmodning). Der pålægges et gebyr på 1250 INR pr. køretøj.

Hvor ligger The BMK Hotel ?

Dette hotel ligger i Nehru Place, kun 3 km fra Kailash Colony Market, Deshbandhu College og Kalkaji Mandir. Derudover ligger ISKCON-templet og NSIC Exhibition Ground ca. 3 km derfra. Du kan desuden gå til Greater Kailash Station på 9 minutter og Nehru Enclave Station på 15 minutter.

Anmeldelser af The BMK Hotel

Anmeldelser

5,6
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 2 af i alt 8 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 8 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 3 af i alt 8 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 8 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 3 af i alt 8 anmeldelser

3,8/10

Rengøring

4,8/10

Service og personale

4,0/10

Faciliteter

4,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

3,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Meenakshi

Overnattede 1 nat i december 2024

6/10 Okay

Jens

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Good service and what you would expect room a room with that price in Dehli
Overnattede 1 nat i december 2024

10/10 Fremragende

Rishin

Overnattede 1 nat i december 2021

2/10 Forfærdeligt

Alok Kr.

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Terrible. Please refund.
Overnattede 3 nætter i november 2021

6/10 Okay

KANNAN

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter
Front desk did nit have any unfo on my reservation or arrival. Phone was not un functioning order to call up and ask about directions from airport as cab driver (meru)disnt know. No kitchen. A phone number was given to order lunch from oitside. They took 2 hours to deliver lunch. No hot water for bath. Finally manges ti give in bucket. No tissues, sanitizer or dental, shaving kits. Intercom went out of order. Had horrible experience. For anything u ask answer was becauss of covid. I also know, i can also say same answers but we got to move forward.
Overnattede 1 nat i oktober 2021

2/10 Forfærdeligt

Vivek

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Very bad and unprofessional experience

The stay was pathetic had to shift my father who was a cancer patient. The room was untidy, the staff were rude and not up to the mark. Pathetic stay for the hotek
Overnattede 2 nætter i december 2017

2/10 Forfærdeligt

SANJAY

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Lo peor!

El peor hotel que hemos hospedado. todos eran sorpresas l, aunque le enseñe el papel de nuestra reserva y el pago a ellos no le constaba la reserva ni se querian saber que pudo pasar. al llamar a hoteles.com a España no querian hablar con ellos ya que le decian que le hablara en su idioma Hondi y que no entendían el inglés. al final se despues de casi dos hora se pudo aclarar y nos dieron habitación, llena de polvo, sucio, no habia nada que estiviera limpio. el comedor donde dan desayunos es nunca mejor dicho tercer mundista, seleccion pobre, sucio, salero pegajoso por no haber limpiado nunca. la moqueta de pasillo muy sucia con malos olores. trato de peronal de recepcion y el director del hotel nada amigable. eran pasotas. al final una pesadilla y que horror. jamas volvere ahi.
Overnattede 2 nætter i november 2017

6/10 Okay

Himanshu Banerjee, Kolkata

Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring

Accute Manpower shortage leeads to drop in Service

They do not have adequate manpower. Staff are over worked. See same faces in FB as well as Housekeeping morning to evening. Good staff. Trying their best to meet expectation. Lack of laundry facility. Shortage of towels, bed sheets etc. Dependent on outside laundry.