Bar (på overnatningsstedet)

Anmeldelser af Mercure Hotel Bochum City

4 out of 5
Mercure Hotel Bochum City
Massenbergstr. 19-21, Bochum, NW

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 217 af i alt 613 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 306 af i alt 613 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 67 af i alt 613 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 16 af i alt 613 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 7 af i alt 613 anmeldelser" "

8,8/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,4/10

Faciliteter

8,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Hasse

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
OK, men dyrt for denne standard.
"Spa" viste sig at være en sauna, og intet andet. Udsigt var der ikke noget af. Toiletpapiret føltes som noget der var til overs fra soviettiden, og selvom buffeten var stor, var morgenmaden ikke supergod. Bare standard tysk hotel stil. Værelset var pænt og rent og havde en fin størrelse. Der var karbad, men det var sat på en forhøjning så mam kunne næsten ikke komme ind og ud af karret. Placeringen er god, tæt på midtbyen og centrum. Hotellets parkering er unødvendig, da billigere og bedre parkering er lige foran hotellet.
Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 25. nov. 2023
Kære gæst Hasse,Tak, fordi du tog dig tid til at give os feedback efter dit ophold. Vi er glade for, at du nød beliggenheden og værelserne.Vi er glade for at videregive dine kommentarer om badekarrene og toiletpapiret internt.Vi ville være glade for at modtage endnu et besøg fra dig.Med venlig hilsen,teamet på Mercure Hotel Bochum City.

8/10 Udmærket

Jan

Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 21. maj 2023
Sehr geehrter Jan,wir danken Ihnen für die Bewertung nach Ihrem Aufenthalt. Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.Mit freundlichen Grüßen,das Team vom Mercure Hotel Bochum City,

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale
Det lå central, men fitness var ikke godt. Værelse var ok
Overnattede 1 nat i februar 2019
Svar fra JTB den 28. feb. 2019
Dear valued guests, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hotel Bochum City. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Jörg Belge Rooms Division Manager

10/10 Fremragende

Tage

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel. God service og dejlig morgenbuffet.
Overnattede 2 nætter i december 2017
Svar fra JTB den 10. jan. 2018
Geachte Tage, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Bochum City erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Jörg Belge, Rooms Division Manager

6/10 Okay

susanne, Nordborg

Synes godt om: Rengøring
Dyrt morgenmad på godt hotel
Et ok hotel, men MEGET dyrt morgenmad en ren pengemaskine, vi boede der 2 dage og sidste dag havde man 1 time før lukketid meget travlt med rydde morgenmad væk, der var rigtig meget der var fjernet eller bare ikke mere af det - wifi er fri 1 time pr dag som starter første gang du logger på ellers må du betale ekstra - god parkering i aflåst kældergarage. Badeværelse er bestemt ikke for gangbesværede, et meget højt badekar at kravle op hvor der var en bruser - men pænt rent
Svar fra JTB den 2. aug. 2016
Kære mange Susanne tak for dine kommentarer vedrørende dit ophold på Mercure Hotel Bochum City. Om dine rosende ord, vi er glade for. Dine positive appreciations vi vil naturligvis frem ligesom personalet pågældende. Din tilfredshed er vores medarbejdere, der arbejder hver dag for at tilbyde en upåklagelig service, den bedste belønning. Vi håber snart byde dig velkommen tilbage med os. Med venlig hilsen Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

Jeppe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Behageligt personale som holdt Saunaen i gang efter ønske. Centralt placeret i Bochum. Offentligt underjordisk parkeringsanlæg lige foran hotellet til 2,20€ for en overnatning til bilen.
Svar fra General Manager den 11. okt. 2016
Dear Jeppe, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Bochum City. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

Morten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra JTB den 9. apr. 2016
Kjære Tusen Morten, takk for dine kommentarer angående ditt opphold på Mercure Hotel Bochum City. Om dine lovord, er vi glade for. Dine positive appreciations vi vil naturligvis frem som de ansatte bekymret. Din tilfredshet er våre ansatte som jobber hver dag for å tilby en upåklagelig service, den beste belønningen. Vi håper å snart ønske deg velkommen tilbake med oss. Vennlig hilsen Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

Michael, Copenhagen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Central hotel
Great hotel located in centre of town. Service good, however restaurant dinner varying in quatity.
Svar fra JTB den 4. apr. 2015
Kære gæst , tak for din anmeldelse og udstationering i Merkure Hotel Bochum City. Vi er glade for at kontrollere kvaliteten af restauranten med vores kok og restaurant manager. Med venlig hilsen Jörg Belge RDM

8/10 Udmærket

BMH, Assentoft

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel med central beliggenhed
OK til prisen
Svar fra JTB den 7. feb. 2015
Kære gæst, Tak for din anmeldelse og overnatning i Bochum. Med venlig hilsen Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

Rie, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Centralt og effektivt
Hotellet ligger fint i forhold til centrum, og servicen i hotellet er helt i top.
Svar fra QBOPD den 5. jul. 2014
Kære gæst-tak for din nice anmeldelse. Indtil næste gang, venlig hilsen Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

morten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra QBOPD den 5. jul. 2014
Kære gæst-tak for din nice anmeldelse. Indtil næste gang, venlig hilsen Jörg Belge Rooms Division Manager

10/10 Fremragende

Michael Hansen, Nivå

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt hotel
Service niveauet er i top. Personalet er dygtige og meget venlige Begår sig rigtig godt på engelsk Restauranten er rigtig god, vi havde desuden morgenbuffet Som varmt kan anbefales. Hotellet ligger stort set i centrum af Bochum.
Svar fra QBOPD den 19. jul. 2014
Kære Gæst, Tak for dit besøg og din dejlig gennemgang. Med venlig hilsen Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

Daniel, Aarhus

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Excellent hotel
How they manage to hold the internet price as low as 17€ a day is simply amazing.They could easily charge 100€.
Svar fra QBOPD den 18. jan. 2014
Kære Gæst , Tak for din bestilling og din anmeldelse. Please ask for your free club carlson membership next time you check-in --> free internet worldwide in all Radisson Hotels Med venlig hilsen Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

Karsten, Danmark

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt rent hotel med central beliggenhed
Mit ophold på hotellet var meget positivt. Alt er meget rent og vedligeholdt. Parkering var dyrt og internet adgang kostede også penge modsat andre hoteller men alt i alt en god oplevelse
Svar fra QBOPD den 4. jan. 2014
Kære gæst, Tak for din vurdering. Med venlig hilsen Jörg Belge Rooms Division Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfect location for shopping
Nice hotel, good location for football BVB Dortmund. 20 min by train and you arrive to Signal Iduna. Wifi and Breakfast is too expensive 17€ each. Nice cafes just around the corner.
Svar fra QBOPD den 4. jan. 2014
Dear Guests, thank you for staying in Bochum for the soccer game. Looking forward to welcoming you back in Bochum soon. best regards Jörg Belge Rooms Division Manager

10/10 Fremragende

Allan, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Høj standard
Hotellet levede fuldt ud op til de 4 stjerner. Meget velholdt og god betjening. Morgenmaden var rigtig dejlig, men prisen i overkanten. Værelset kunne godt have haft lidt mere lys.
Svar fra QBOPD den 21. dec. 2013
Kære gæst, Tak for dit ophold og din anmeldelse. Med venlig hilsen Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

Rene, Danmrk

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed og god service
Værelserne var fine og lokationen lige midt i Bochum. Morgenmaden er dyr (17EUR) men absolut værd at tage med
Svar fra QBOPD den 30. nov. 2013
Daer Rene, thank you very much for your review and your stay. Looking forward to welcoming you sson back in Bochum. Best regards, Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra QBOPD den 17. aug. 2013
Dear guests, thank you very much for your review and your last booking. we are looking forward to welcoming you back in Bochum soon. best regards Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra QBOPD den 17. aug. 2013
Dear guests, thank you very much for your review and your last booking. we are looking forward to welcoming you back in Bochum soon. best regards Jörg Belge Rooms Division Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra JTB den 11. apr. 2015
Dear valued guest, thank you very much for your stay with us in Bochum. We are looking forward to welcoming you back soon best regards Jörg Belge RDM

10/10 Fremragende

Per, Nordsjælland

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel i Bochum
Alt var perfekt forberedt, og betjeningen var venlig. Gode og rene værelser. Fantastisk morgenmad. Eneste minus er WIFI-systemet, hvis betalingslogik og -funktionalitet var helt uigennemskuelig - 2 gange var jeg i dialog med helpdesk via receptionen.
Svar fra JTB den 11. apr. 2015
Dear valued guest, thank you very much for your stay with us in Bochum. We are looking forward to welcoming you back soon best regards Jörg Belge RDM

10/10 Fremragende

Roland

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alles in allem ein sehr schönes Stadthotel. Zentral gelegen, direkt am Bahnhof. Shoppingmöglickeiten und das bekannte Bermuda Dreieck sind super zu Fuß zu erreichen. Das Personal ist stets freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer sind sehr sauber und freundlich eingerichtet. Wir waren mit allem sehr zufrieden und können dieses Hotel nur weiterempfehlen.
Overnattede 2 nætter i maj 2024

8/10 Udmærket

Nikolaj

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Parkgebühren unverhältnismäßig hoch.
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra IWINKING den 16. maj 2024
Lieber Nikolaj,vielen Dank für Ihre Bewertung.Bis zum nächsten Mal,das Team vom Mercure Hotel Bochum City

10/10 Fremragende

Rafael

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 8. mar. 2024
Sehr geehrter Rafael,vielen Dank für Ihre 10 Sterne Bewertung.Bis bald im Mercure Hotel Bochum City

10/10 Fremragende

Mayank

Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 8. mar. 2024
Sehr geehrter Mayank,vielen Dank für das tolle Feedback.Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Alles Gute,

6/10 Okay

Werner

Overnattede 1 nat i januar 2024

10/10 Fremragende

Elmar

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Supernette menschen!!!
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 12. dec. 2023
Lieber Elmar,danke für ihre tolle 5 Sterne Bewertung und ihr Kompliment bzgl. unseres Personals. Gerne geben wir dies Intern weiter.Wir freuen uns Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Viele Grüße aus Bochum,das Team vom Mercure Hotel Bochum City

8/10 Udmærket

Eva-Maria

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 12. dec. 2023
Sehr geehrte Eva-Maria,vielen Dank für Ihr positives Feedback.Wir freuen uns Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,das Mercure Hotel Bochum City

8/10 Udmærket

Michael

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 2. dec. 2023
Sehr geehrter Michael,vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel und die damit verbundene 4 Sterne Bewertung.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben.Mit freundlichen Grüßen,das Mercure Hotel Bochum City

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 25. nov. 2023
Lieber Anonymous,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.Schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.Wir hoffen Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,das Team vom Mercure Hotel Bochum

6/10 Okay

Mario

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wir haben für 4 Personen gebucht und konnten aber wegen Krankheit nur zu dritt anreisen. Da wir über Expedia gebucht hatten, konnte selbst das bereits bezahlte Frühstück nicht mehr storniert werden. Das Nichtraucherzimmer roch nach Rauch und viel Raumspray. Auf dem Stuhl lag noch eine Zigarette. Wir haben anstandslos ein neues Zimmer bekommen. Im Badezimmer war in der Dusche noch die alte Halterung für den Duschkopf und für den Seifenspender montiert, die aber beide inzwischen nicht mehr in Betrieb sind. Beim Duschen wurde zwangsläufigr der Boden sehr nass, was auch den verrostetetn Türrahmen erklärt. Das Frühstück war gut. 20€ für den Hund, 22€ für die sehr enge Tiefgarage und 180€ fürs Doppelzimmer halte ich daher nicht für angemessen. Aber Starlight Express machts möglich solche Preise aufzurufen. Für den Preis kann ich es nicht empfehlen. Nachtrag...Das Bett war wirklich sehr gut. Ist ja auch wichtig.
Overnattede 1 nat i oktober 2023

8/10 Udmærket

Tessa

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Clean and friendly staff, would stay again
The staff here is very friendly and nice and helpful. The breakfast is good. The rooms are clean and nice. The bed / pillows are not the most comfortable and the shower is outdated. I would stay here again though. Big rooms and always clean
Overnattede 5 nætter i september 2023

10/10 Fremragende

André Bringfried Paul

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zentral gelegen, modern ausgestattet, reichhaltiges Frühstück, schneller CheckIn und Checkout. Gerne wieder.
Overnattede 1 nat i oktober 2023

10/10 Fremragende

György

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Super freundlich und sauber
Overnattede 1 nat i september 2023

8/10 Udmærket

Uwe

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Gutes Stadthotel
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 24. sep. 2023
Lieber Uwe,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung.Bis zum nächsten Mal.

8/10 Udmærket

Huseyin Ceyhun

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 5 nætter i september 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 24. sep. 2023
Leuber Huseyin,vielen Dank für Ihre Bewertung.Bis zum nächsten Mal.

8/10 Udmærket

Dorothée

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Bäder dürften mal renoviert werden. Aufzug war sehr laut, auch wenn wir nicht direkt am Schacht angrenzten.
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 3. sep. 2023
Sehr geehrte Dorothee,vielen Dank für Ihre gute Bewertung.Gerne können Sie sich bei einem Ihrer nächsten Aufenthalte ein ruhiges Zimmer wünschen.Alles Gute für Sie.Mit freundlichen Grüßen,das Team vom Mercure Hotel Bochum City

8/10 Udmærket

SLEIMAN

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good hotel
Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 21. aug. 2023
Dear Sleiman,thanks for your feedback after your stay and for the great review.All the best,the team of Mercure Hotel Bochum City

8/10 Udmærket

Roger

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Top Lage und grosszüge Zimmer
Trotz zwei Abstrichen (Qualität der Wurstwaren beim Frühstück und fehlende Information, dass das Restaurant und die Bar wegen Umbau geschlossen ist) sehr zu empfehlen.
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 24. jul. 2023
Sehr geehrter Roger,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir hoffen Sie dennoch beim nächsten Mal wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Alles Gute

8/10 Udmærket

michael

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 10. jul. 2023
Liebe Michael,vielen Dank für die Bewertung.Bis zum nächsten Mal

10/10 Fremragende

Daniela

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ein super Hotel. Alle Mitarbeiter waren sehr freundlich.
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 15. jun. 2023
Liebe Daniela,wir freuen uns sehr, über Ihre tolle Bewertung.Gerne teilen wir Ihr Lob mit dem gesamtem Team.Alles Gute

4/10 Dårligt

Demet

Rejste med partner
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Große Enttäuschung. Lage TOP, sehr zentral zur Innenstadt und zum Hbf. Personal an der Rezeption sehr nett. Frühstück gut. Das war dann schon alles Gute! Es wurde Anfang April für Ende Mai ein Doppel-Zimmer mit Doppelbett gebucht. Bekommen haben wir dann ein Doppelzimmer mit zwei Einzelbetten, die man nicht zusammen schieben kann. Als Entschädigung gab es 2 kleine Getränke aus der Minibar... die Matratzen sind schon so derbe durchgelegen, dass man quasi einsinkt und das Metalldraht der Federkerne sich in die Schulterblätter bohrt. Und das Gequietsche dieser Betten! Fürchterlich! Keine Pantoffeln, keine Bademäntel, obwohl für 2 Personen gebucht gab es nur 1 großes Duschhandtuch und 1 Kleines!? Abends wenigstens die Badewanne voll machen und chillen... Pustekuchen. Um den Hebel der Duscharmatur zu bedienen braucht es beide Hände und viel Kraft! Nach Ewigkeiten wird die Wanne nicht voll, weil der Siphon nicht richtig schliesst... also wird geduscht. Danach bemerkt man, dass es doch rexjt frisch ist und will die Klimaanlage anmachen um zu wärmen/heizen: geht dannur die Lüftung und die Klimaanlage ist ausgeschaltet und lässt sich nicht einschalten? 222€ habe ixh gezahlt für 1 Nacht von Freitag auf Samstag inkl. Frühstück. Verlange nun einen Teil meines Geldes zurück, sowas habe ich noch nie erlebt! Für mich sind das max. 2 Sterne aber nie im Leben 4!!
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 24. jul. 2023
Sehr geehrter Demet,vielen Dank für Ihren Besuch bei uns und Ihre detaillierte Bewertung.Ein Zimmer mit Doppelbett ist immer nach Verfügbarkeit bei uns. Doppelzimmer gibt es bei uns mit zwei Betten und Doppelbett. Wünsche versuchen wir daher immer nach Verfügbarkeit zu erfüllen.Bademäntel, sowie Pantoffeln befinden sich nur auf unseren Privilegezimmern. Schade, dass Sie uns keine 2. Chance geben möchten, aber vielleicht ergibt sich dennoch eine weitere Chance.Ales Gute.

8/10 Udmærket

Ingo

Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 15. jun. 2023
Lieber Ingo,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.Bis zum nächsten Mal,

10/10 Fremragende

Roberto

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent
Excellent hotel and staff with unique kindness
Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 21. maj 2023
Dear Mr. Roberto,we very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Bochum City. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, your team of the Mercure Hotel Bochum City

10/10 Fremragende

CHANG JIN

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 21. maj 2023
Dear Mr. Chang,thank you very much for your 10 Star review.We are pleased that you enjoyed your stay.We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, your team of the Mercure Hotel Bochum City

10/10 Fremragende

Nigel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Germany to meet friends
I went to meet my friends from Germany. This hotel is close to the railway station and the city centre. I think it is a very good value for money hotel. I enjoyed my stay.
Overnattede 3 nætter i april 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 1. maj 2023
Dear Nigel,many thanks for your great feedback.It is nice to read your positive comments.Great that you enjoyed your visit with your friends.Hope to welcome you back again.All the best

4/10 Dårligt

Klaus

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fragen Sie nach einem Zimmer mit neuen Matratzen!
Frage: Was ist die Kernkompetenz eines Hotels? Antwort: Dass der Gast ausgeruht am nächsten Morgen aufwacht. Das war in unserem Fall nicht gegeben, da die Matratzen total durchgelegen waren. Ich habe nach der ersten der zwei gebuchten Nächte die freundliche Dame am Empfang hierüber informiert und sie riet mir: Bei der nächsten Buchung verlangen Sie ein Zimmer mit erneuerten Betten. Wir sind dabei, sukzessive unsere Möbel zu erneuern, können das aber nicht auf einmal. Kann man so sehen - half mir dann aber auch nicht. Auch die zweite Nacht mit durchgelegenem Bett. Die dritte Nacht meiner Ruhrgebietsreise habe ich dann in einem familiengeführten Hotel in Essen verbracht - mit traumhaften Betten.
Overnattede 2 nætter i marts 2023

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfect spot to experience Bochum
Everything is in a walking distance and the hotel is a nice and quiet escape from the town’s busy center. All the town’s sights, shopping and restaurants are just some steps away. Vegan options in the menu and at the breakfast were a nice bonus!
Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum City den 25. mar. 2023
Dear guest,many thanks for your great feedback.We are happy to read, that you enjoyed your stay at our hotel.Hope to welcome you back again, all the best

2/10 Forfærdeligt

Beatrix

Rejste med familie
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum CIty den 9. mar. 2023
Liebe Beatrix,vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns,es tut uns leid, dass Ihr Besuch bei uns scheinbar nicht so perfekt gelungen ist.Gerne hätten wir dazu auch eine Bewertung gelesen, was Ihnen nicht so gefallen hat.Es würde uns freuen, wenn wir Sie erneut als Gast bei uns begrüßen dürfen.Alles Gute,

10/10 Fremragende

Dominik

Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra Mercure Hotel Bochum CIty den 9. mar. 2023
Lieber Dominik,vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns, dass es Ihnen so gut gefallen hat.Alles GUte,