Det var lidt frustrerende at hotellet skriver til en når man booker sit ophold og spørger om man er interesseret i en eller to senge, morgenmad, transfer og flere ting, dette er i og for sig, en rigtig dejlig ting, men det gør også at man forventer at der efter ens svar forventer at der så er styr på tingene, på trods af at jeg havde svaret at jeg ville have to senge og ja tak til transfer, var der ingen der hentede os i lufthaven. Da vi tjekker ind bliver vi igen spurgt om vi vil have en eller to senge så de tjekker åbenbart ikke deres mail korrespondancer.
Men det værste for os var at vi havde fået et værelse lige under deres "sky bar" som buldrede og bragede det meste af natten, vi havde booket dette hotel fordi det var et lufthavns hotel, tæt på lufthaven da vi som så mange andre skulle tidligt ud og flyve næste morgen, og bare skulle have et sted og sove. Der var ikke meget søvn at hente med larmen fra baren, jeg er meget uforstående over man skal have en bar der larmer så meget ned i værelserne når man ved at folk vælger sådan et hotel fordi de skal tidligt afsted.
En positiv ting var at deres piccolo var helt fantastisk service mindet og glad.