Junior Suite The Level Adults Only | Minibar, pengeskab på værelset, individuelt design

Anmeldelser af Melia Alicante

4 out of 5
Melia Alicante
Plaza del Puerto, 3, Alicante, Alicante

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 524 af i alt 1010 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 322 af i alt 1010 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 99 af i alt 1010 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 41 af i alt 1010 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 24 af i alt 1010 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

8,8/10

Service og personale

8,6/10

Faciliteter

8,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Christian

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i februar 2024
Svar fra GEX den 18. feb. 2024
Dear Christian,Thank you very much for the positive review.Kind regards,Guest Experience Team

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra GEX den 18. feb. 2024
Dear guest,Thank you very much for the positive review.Kind regards,Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Søren

Overnattede 7 nætter i november 2023
Svar fra GEX den 18. feb. 2024
Dear Søren,Thank you very much for the 10/10 review.Kind regards,Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Morten P.

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra GEX den 18. feb. 2024
Dear Morten P,Thank you very much for the 10/10 review.Kind regards,Guest Experience Team

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra GEX den 18. feb. 2024
Dear guest,Thank you very much for the positive review.Kind regards,Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Camilla

Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra GEX den 14. dec. 2023
Dear Camilla,Thank you very much for the 10/10 review!Kind regards,Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Torben

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very nice experience
The part of the hotel where we stayed, were remodeled and very nice. Huge and very comfortable bed. We got an upgrade and had a nice sea view and the staff were great🤗 Try The Level - good price for breakfast, snacks and wine, coffee and soft drinks…
Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra GEX den 6. dec. 2023
Dear Torben,Thank you very much for the time taken in sharing your experience after your recent visit.We are very glad to know that everything was up to your expectations and you had a great time whilst at The Level lounge.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Francesco CrescimannoGuest Experience Manager

10/10 Fremragende

Mette

Overnattede 4 nætter i oktober 2023
Svar fra GEX den 17. okt. 2023
Dear Mette,Thanks for the 10/10 review!Kind regards,Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Susanne

Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra GEX den 12. okt. 2023
Dear Susanne,Thank you very much for the 10/10 review!Kind regards,Guest Experience Team

8/10 Udmærket

Allan

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 5 nætter i september 2023
Svar fra GEX den 4. okt. 2023
Dear Allan,Thank you very much for the positive review!Kind regards,Guest Experience Team

8/10 Udmærket

Anne-Mette

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Morgenmad er alle pengene værd
Fantastisk morgenmad og udsigt
Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra Manager den 25. aug. 2023
Dear Anne-Mette.Thank you very much for sharing your positive review.We're so happy to know that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Rebeca Moya.Guest Experience Coordinador

10/10 Fremragende

Yvonne Norup

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i august 2023
Svar fra GEX den 7. sep. 2023
Dear Yvonne,Thank you very much for the 10/10 review!Kind regards,Guest Experience Team

4/10 Dårligt

Jan

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Havde forventet mere til prisen.
Hotellet og værelset virkede slidt og manglede noget renovering. Vores badekar var beskidt, der blev ikke støvsuget eller vasket gulv hele den uge vi var der. Når vi var i bad, løb der vand ud på gulvet fra et hul i afløbet. En elinstallation faldt ud af væggen. Internettet fungerede ikke på rummet. Alt i alt ikke en specielt god oplevelse.
Overnattede 6 nætter i juli 2023
Svar fra GEX den 7. sep. 2023
Dear Jan,Thanks for taking the time in sharing your feedback after your stay with us.We apologise for the inconveniences you had during your stay at Melia Alicante. We have already addressed this to the relevant departments in order to review it internally and prevent this from happening again in the future.We sincerely hope to have the chance to welcome you back in the future and change your last impression.Kind regards,Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Pia Brandt

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dejlig beliggenhed tæt på strand og by.
Overnattede 5 nætter i juli 2023
Svar fra Giulia Coraggio Assistant Guest Experience Manage den 21. jul. 2023
Dear Pia Brandt,Thank you for such a positive review.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team members to continue with their efforts to uphold our high standards. It's a pleasure to know that you found our location convenient.Wishing you all the best and looking forward to your next visit,Giulia CoraggioAssistant Guest Experience Manager

6/10 Okay

Rikke

Rejste med familie
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vi havde bestilt med havudsigt- det sidste værelse der var tilbage, men fik med havnudsigt. Receptionisten fortalte ay de selv fordelte værelserne og uanset hvad der stod på hotels.com- var det en beslutning de tog😔Havde regnet med at et 4 stjernet hotel havde bedre rengøring på badeværelset, men der var brunt på væggene og lange sorte hår på gulvet. Stigen i poolen sad løs. Men bortset fra det - var alt det andet skønt- og lækker belliggenhed.
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Francesco Crescimanno Guest Experience Manager den 21. jun. 2023
Dear Rikke, Thank you for taking the time to share your review.We are pleased that you enjoyed a relaxing stay and found our location ideal for you, but we are sorry that not everything met your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience and rest assured that we will be addressing this matter with our team.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Francesco CrescimannoGuest Experience Manager

10/10 Fremragende

Kim

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i maj 2023
Svar fra GEX den 25. jun. 2023
Dear Kim,Thanks for the 10/10 review!Kind regards,Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Morten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
bedste beliggenhed i alicante , kommer helt sikkert tilbage alt er bare i orden på dette hotel.
Overnattede 3 nætter i maj 2023
Svar fra Giulia Coraggio Assistant Guest Experience Manage den 9. maj 2023
Dear Morten,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We aim to provide a memorable experience with our high standards and are delighted that we met your expectations.We would love to welcome you back on many more occasions. Best wishes,Giulia CoraggioAssistant Guest Experience Manager

8/10 Udmærket

Lars Ørgaard

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i marts 2023

8/10 Udmærket

Anni

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2022
Svar fra Guest Experience Team den 7. dec. 2022
Dear Ms. Anni, Thank you very much for your positive review of the hotel, we are happy to hear that you had a pleasant stay. We look forward to seeing you again!Best regards,

8/10 Udmærket

Rune

Overnattede 6 nætter i september 2022
Svar fra Guest Experience Coordinator den 16. okt. 2022
Dear Rune Thank you for taking the time to share your experience with us.I send you a warm greeting on behalf of the entire Meliá Alicante team.Giulia Coraggio

8/10 Udmærket

Carsten Wulff

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel med rigtig god beliggenhed, men pool området var alt for lille til så mange gæster og ønsker man at ligge og solbade skal man ikke vælge dette hotel, da en del af området lå i skygge.
Overnattede 7 nætter i august 2022

10/10 Fremragende

Simon

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Guest Experience Coordinator den 16. okt. 2022
Dear Simon Thank you for taking the time to share your experience with us.I send you a warm greeting on behalf of the entire Meliá Alicante team.Giulia Coraggio

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i juli 2022

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juni 2022

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i maj 2022
Svar fra Guest Experience Coordinator den 23. maj 2022
Dear guest On behalf the entire team we would like to thank you for reporting your impressions and feelings regarding your last stay at Meliá Alicante! We thank you for your recent visit and we hope to welcome you soon. Kind Regards

8/10 Udmærket

Maj-Britt

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejlig placering
Rigtig god placering tæt på gode spisemuligheder, centrum, marina og stranden. Fin morgenbuffet, dog er akustikken ikke den bedste i den store sal, så det bliver attraktivt at stå tidligt op og spise mens der ikke er overfyldt. Der er ok udvalg i div. barer og rigtig fin service. Dejligt poolområde, der desværre er lidt småt ift. hotellets størrelse og derfor bliver det ekstra irriterende, at der er mange gæster, der reserverer solsenge uden at bruge dem i timevis. Problemet er sikkert mindre i sommerperioden, hvor man blot kan lunte ned på stranden og nyde solen der.
Overnattede 5 nætter i april 2022

10/10 Fremragende

Morten

Overnattede 1 nat i april 2022

8/10 Udmærket

Lars B.

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Udmærket ophold på The Level
Udmærket ophold på hotellets særlige The Level-etage, hvor den eksklusive morgenmadsrestaurant også fungerede som lounge dagen igennem, herunder for den populære happy hour. Hotellet ligger yderst centralt på havnefronten, men er sine steder lidt slidt.
Overnattede 3 nætter i april 2022
Svar fra Guest Experience den 16. apr. 2022
Dear Lars B., On behalf of the entire team of Melia we would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience in Melia. We appreciate to hear that your expectations were met with our services and facilities and that you enjoyed. We hope see you soon again! Best Regards. Guest Experience

10/10 Fremragende

Anette

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
God beliggenhed. God morgenmad. Fine værelser
Overnattede 3 nætter i februar 2022
Svar fra The Guest Experience Team den 18. mar. 2022
Dear Anette, Thank you for having taken some of your valuable time to send us your comments. We believe it is only through listening carefully to the comments and suggestions of our guests that we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we strive for. It would be a pleasure for all the Melia Alicante Team to welcome you back in a near future. Kindest Regards, The Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Annie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kan anbefales
Virkelig skønt hotel. Vi havde værelse øverst oppe med balkon mod marinaen. Perfekt beliggenhed og nemt med bus C6 direkte fra lufthavnen
Overnattede 4 nætter i februar 2022
Svar fra The Melia Alicante Team den 23. feb. 2022
Dear Annie, On behalf of the entire team of Melia Alicante we would like to thank you for the time you took to share your positive opinion about your experience We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us It would be a real pleasure to receive your visit again and please do not hesitate to contact us directly for any kind of assistance you may need Kindest Regards, The Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Ronya Hani

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We had an amazing stay! And we were lucky to be able to attend the new year’s gala at the hotel. We loved every minute of it. The staff are so friendly and the hotel is so clean. The breakfast buffet had just everything and was full all the time. You have an amazing view and the beach is right outside the hotel. 😀 Alicante centrum is right by the hotel too and the city is full of people dining outside and just enjoying life! We will with no doubt be back and enjoy another stay at Melia Hotel. 😀
Overnattede 8 nætter i december 2021
Svar fra Camila Crombet - Guest Experienece Assistant den 14. jan. 2022
Dear guest, On behalf of the whole team, we thank you for taking the time to give us your rating, and also for choosig our hotel to spend such an special night. To know that you enjoyed a wonderful stay makes us proud and encourages us to continue working with more enthusiasm in our day to day. We would be delighted to have the opportunity to welcome you again, we remain at your entire disposal. With best wishes, GUEST EXPERIENCE

10/10 Fremragende

Christoffer

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i december 2021
Svar fra Camila Crombet - Guest Experienece Assistant den 14. jan. 2022
Dear guest, Thank you very much for taking the time to give us your valuable feedback. We are glad to hear that your stay was thoroughly enjoyable. We look forward to welcome you soon! Our best wishes,

8/10 Udmærket

Annette

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience den 31. okt. 2021
Thank you Annette for your great review. It will be a pleasure to welcome you again, we are at your entire disposal. Regards,

10/10 Fremragende

Morten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fremragende beliggenhed.
Overnattede 5 nætter i oktober 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience den 29. okt. 2021
Mange tak, hr. Morten, for din fremragende anmeldelse. Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage. Med venlig hilsen

8/10 Udmærket

Torben

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i oktober 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience den 29. okt. 2021
Thank you Torben for your great review. It will be a pleasure to welcome you again. Regards,

8/10 Udmærket

Pernille

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Undgå at skulle sove på sovesofa
Havde en toværelses med sovesofa i stuen. Vil dog ikke anbefale dette, da sovesofaen var MEGET ringe at sove på. Synd dette ikke prioriteres som resten af indretningen.
Overnattede 6 nætter i oktober 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience Coordinator den 25. okt. 2021
Kære Pernille, Mange tak for at dele, hvordan din oplevelse på Melia Alicante har været. Vi er kede af at se, at sovesofaen ikke levede op til dine forventninger. Vi ville gerne have disse oplysninger under dit besøg og have mulighed for at tilbyde dig en tilfredsstillende løsning, f.eks. At erstatte dem med en ekstra seng. Vi håber at have en ny mulighed for at modtage dig, da vi vil gøre alt for at overgå dine forventninger. Modtag en hjertelig hilsen,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Smuttur
Overnattede 3 nætter i oktober 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience Coordinator den 25. okt. 2021
On behalf of the entire Melia Alicante team, we would like to thank you for have dedicated your time sharing your great score after your visit. It will be a pleasure to welcome you again. Regards

10/10 Fremragende

Camilla

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget godt hotel
Så god beliggenhed og pænt hotel. Ikke noget specielt om poolen og solmulighederne var ikke de bedste på hotellet, omkring middag var der ik sol ved poolen eller området med liggestolene. Ellers ligger standen lige ved siden af hvor der er fyldt med mennesker på solskinsdage. Alt i top med placeringen
Overnattede 6 nætter i oktober 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience den 26. okt. 2021
Tak Camilla for din skønne vurdering. Hele Melia Alicante-teamet er glade for at se, at du nød dit besøg. Med hensyn til hvad der er blevet nævnt om poolen, så har den på grund af dens beliggenhed sol om morgenen, men i løbet af eftermiddagen indtil solnedgang kan du nyde solen i vores solarium område, et rum placeret ved siden af ​​vores pool. Vi venter på dig igen på vores hotel. Vær hilset,

8/10 Udmærket

Belinda W. Kegel

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Velholdt og god beliggenged
Velholdt større hotel med perfekt beliggenhed mellem by, havn og strand. Ingen sikkerhed for brug af poolområde; kan være afspærret til brug ved store grupper (bryllup mv.)
Overnattede 1 nat i oktober 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience den 31. okt. 2021
Kære Belinda, Tak for din kommentar, vi er glade for at vide, at vi har været i stand til at leve op til dine forventninger, og at du har nydt dit ophold. Som angivet gennemfører vi private arrangementer for alle de kunder, der søger en unik oplevelse, og giver idylliske hotelrum til dette. Med hensyn til sikkerheden i poolen er en livredder på grund af dens foranstaltninger ikke påkrævet, men vi yder denne ekstra service i sommermånederne. Belinda, vi håber at se dig igen på Melia Alicante. Vær hilset,

6/10 Okay

Connie

Synes godt om: Service og personale
Hotellet der gerne vil være mere end de er...
Vi havde valgt dette hotel for at have en pool og mulighed for lidt badeferie her i efteråret. Hotellets pool område er dog i skygge hele dagen fra kl ca. 11, så det endte med at vi brugte vores tid på stranden i stedet. Pool området er ikke særlig charmerende og alle ligger utrolig tæt. Håndklæder blev udleveret i receptionen hvor der konstant var kø, så indretningen og dermed også servicen gav ingen mening. Lydisoleringen på værelserne er ikke særlig gode og både støj fra tidlig morgen rengøring, naboer og gadestøj skal man forvente. Morgenmaden var ok, lokalet er dog meget cafeteria agtigt og med en enorm dårlig akustik, duer der render rundt mellem bordene hvis du sidder udenfor, så alt i alt ikke et 4 stjernet hotel værdigt. Beliggenheden er dog helt perfekt, lige ved stranden og helt tæt på byen og marinaen.
Overnattede 3 nætter i oktober 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience den 30. okt. 2021
Kære Connie, Tak, fordi du har brugt din tid på at dele, hvordan var dit ophold i Melia Alicante. Vi er dybt kede af at kontrollere, at vi ikke kunne opfylde dine behov. Om poolen, med er orienteret mod øst, har sol indtil 14:00. Efter dette tidspunkt kunne vores gæster stadig nyde solen i vores solarium, med udsigt til lystbådehavnen og lige ved siden af ​​poolen. Vi har poolhåndklædeservice i poolområdet om sommeren, i dag tilbyder vi på grund af vejret og belægningen den service fra receptionen, for at vores gæster stadig kan beholde ekstra plads i bagagen. Med hensyn til støjen på dit værelse, så tøv ikke næste gang med at informere os om dette problem under dit ophold, vi gør altid vores bedste for at undgå de gener, du måtte have. Connie, vi håber at få en ny chance for at byde dig velkommen i en nær fremtid, vi vil gøre vores bedste for at ændre din nuværende opfattelse og give dig et mindeværdigt nyt besøg. Med venlig hilsen

8/10 Udmærket

Connie

Overnattede 4 nætter i september 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience Coordinator den 25. okt. 2021
Thank you Connie for your score. We are looking forward to welcome you again. Regards

8/10 Udmærket

bent

Overnattede 6 nætter i september 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience Coordinator den 7. okt. 2021
Thank you Bent for your great score. We hope to welcome you again. Regards,

10/10 Fremragende

jan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i september 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience Coordinator den 7. okt. 2021
Thank you Jan for your amazing score. The entire Melia Alicante team are looking forward to welcome you soon. Best regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i september 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience den 31. okt. 2021
Thank you very much for you great review. Regards,

8/10 Udmærket

Lykke

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt værelse
Skønt værelse på 3. sal med udsigt til lystbådehavnen
Overnattede 3 nætter i september 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience den 20. nov. 2021
Tusind tak for din kommentar Lykke. Du er glad for, at du nød dit ophold, og at vores førsteklasses værelser med udsigt over havnen på 3. sal har levet op til dine forventninger. Vi venter på dig igen hos Melia Alicante. Modtag en kærlig hilsen

8/10 Udmærket

Majken

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Center of alicante
Nice hotel, placed in the Center of Alicante. Breakfast is very expensive 22€ Pr/per. The pool is not heated and when it is hot, the hotel has 4 umbrellas for shade….. too expensive hotel but ok nice. The hotel is very very big!
Overnattede 6 nætter i september 2021

10/10 Fremragende

Jane Glud

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk beliggenhed med strand til den ene side, og lysthavnen på den anden.
Overnattede 2 nætter i september 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience den 9. sep. 2021
Mange tak Jane Glud for din fremragende anmeldelse. Vi er glade for at se, at vi levede op til dine forventninger, og at du fandt Melia Alicante det perfekte sted at nyde byens attraktioner. Vi venter på dig igen. Vær hilset,

8/10 Udmærket

Jan

Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Stort hotel
Stort hotel. Vi fik værelse længst væk fra receptionen. Fint værelse, badeværelset var dog noget slidt. Super fin morgenmad.
Overnattede 1 nat i august 2021
Svar fra Cristina Pérez - Guest Experience den 10. sep. 2021
Kære Jan, Tak fordi du delte hvordan dit ophold på Melia Alicante var og for din behagelige vurdering. Vi beklager, at badeværelset ikke levede op til dine forventninger. Næste gang, tøv ikke med at sende os disse kommentarer, da vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at give dig en tilfredsstillende løsning. På den anden side er vi stolte over, at du fuldt ud har nydt vores morgenbuffet. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen. Vær hilset,

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring
Det var et okay hotel med fine værelser og en udemærket pool og brunch, men alt for dyrt i forhold til hvad man ellers kan få for pengene. Vi havde et godt ophold, men har ingen intentioner om at komme tilbage dertil :-)
Overnattede 5 nætter i juli 2021

10/10 Fremragende

Jørn

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i juli 2021