Lobby

Anmeldelser af Haydarpasha Palace

5 out of 5
Haydarpasha Palace
Turkler Mevkii Konakli, Alanya, Antalya

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 188 af i alt 336 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 88 af i alt 336 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 27 af i alt 336 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 16 af i alt 336 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 17 af i alt 336 anmeldelser" "

8,8/10

Rengøring

8,4/10

Service og personale

9,0/10

Faciliteter

9,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Asif

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 10 nætter i juli 2022

8/10 Udmærket

Samatin

Overnattede 1 nat i juli 2022

10/10 Fremragende

Ayse

Overnattede 3 nætter i juli 2022
Svar fra Sales and Marketing Department den 21. jul. 2022
Hello dear guest! Thank you for your feedback! Kind regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alt var fremragende, god mad, meget børnevenlig, men showene var ret ensformige, savnede nogle mere traditionelle shows
Overnattede 9 nætter i juni 2021
Svar fra Haydarpasha Palace Sales and Marketing den 9. jul. 2021
Dear guest, Thank you for your kind words:-) Looking forward to hosting you again!

10/10 Fremragende

Mohammed

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Haydarpasha Palace Management den 11. aug. 2020
Dear Mohammed, First of all we would like to thank you for choosing Haydarpasha Palace for your holiday. We are thrilled to learn how much you enjoyed your stay and it is especially wonderful to see your 10 points regarding our staff and the service levels that they extend to our guests. Especially your censorious feedback is very important for us. All of these possitive remarks are considered by the hotel’s management and help us to keep the highest service standards. The entire team of the hotel very much hope to welcome you back to the hotel on another occasion in the not too distant future. Kind Regards from Alanya, Haydarpasha Palace Management

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter
Poolene var for dybe til børn. Og meget kolde Der er menge russer på hotellet og de opføre sig som russer.
Overnattede 7 nætter i oktober 2019
Svar fra AYBUKE OZTANIR den 28. okt. 2019
Kære gæst, mange tak for deres bemærkning. Vores børns pool opvarmes med solenergi. Vi skal overholde kvalitetsstandarderne for vores gæsters sundhed og sikkerhed. Så vi arrangerer varmen fra udendørs pools maksimalt 26 grader. Men vi tilbyder også indendørs svømmebassiner, som er meget varmere end udendørs svømmebassiner til vores gæster.Vandtemperaturen i bassinerne opfylder kvalitetsstandarderne. Vores hotel tilbyder international service. Vores dør er åben for alle. Det er ikke kun et hotel for russiske gæster. Der er gæster fra alle lande på vores Hotel. Vi ønsker altid at se dig på vores hotel. Bedste hilsner.

10/10 Fremragende

Alaa, Hillerød

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kunne lide alt Alt var flot meget børnevenligt osv
Overnattede 7 nætter i juli 2019
Svar fra Haydarpasha Palace Hotel den 20. jul. 2019
Dear guest, Thank you for staying with us. It was a pleasure having you as our guest and we are glad that thoroughly enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back at our hotel in the near future... Kind regards,

6/10 Okay

Martha

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Følte jeg mig som en prinsesse på et palads... nej
Vi ankom lørdag aften og blev indlogeret på er andet værelse end jeg havde bestilt. Men alt var overbooket, så vi kunne ikke få et andet. Vi fik ingen infor om noget som helst og receptionisten talte dårligt engelsk. Værelset var stort og fint men det var ingen dyner/tæpper til at sove med. Jeg måtte i receptionen to gange. Og anden gang kl 21 fik jeg afvide, at der ville gå en time før vi fik vores dyner.... Le grande buffeten har åbent morgen, middag og aften. Her er der mad for en hver smag og meget af det. Masser af lækre usunde ting til børnene og bjerge af kage. Hver dag bliver der serveret en ny ret, den ene dag var der sushi. Men akustikken i restauranten er forfærdelig og det er bedst at sidde udenfor sammen med rygerne. Der er også en børneafdeling:) Tjenerne arbejder hårdt i restauranten, men ellers er der ikke meget hjælp at hente fra personalet. Der er en tunnel under den store vej til stranden og vandrutsjebanerne, der har åbent to gange dagligt. Hvis man vil have en is skal man være hurtig, en gang om dagen fyldes isfryseren. Og hvis man er i nærheden eller hurtig kan man få en is. Hotellet er stort og samlet set udemærket. Men ikke et sted jeg ønsker at vende tilbage til.
Overnattede 6 nætter i oktober 2018
Svar fra Aybüke Öztanır den 26. okt. 2018
Vores Gæst, Tak fordi du valgte vores anlæg og deling af dine kommentarer. Ledelse er blevet informeret om negative emner, som du angiver. Alle bestræbelser er begyndt for disse spørgsmål. Vi ville være beæret over at se dig igen i vores hotel for en bedre service.Venlig hilsen

10/10 Fremragende

Mohamad

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk hotel
Helt igennem lækker
Overnattede 1 nat i oktober 2018
Svar fra Haydarpasha Palace den 10. okt. 2018
Dear guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. We work hard to make our guest happy and thankful to you to hear that good review. Kind regards,

8/10 Udmærket

Samir, Danmark, Stor København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
En god oplevelse. Lækkert værelse. Hotellets beliggenhed ift stranden er fantastisk. Sød og venligt/hjælpsomt personale
Overnattede 6 nætter i september 2018
Svar fra Haydarpasha Palace den 3. okt. 2018
Kære gæst, Tak for at bo hos os. Vi arbejder hårdt på at gøre vores gæster glade og værdsætter din feedback. Med venlig hilsen,

4/10 Dårligt

Ebru, Danmark

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JEG ER SÅ SKUFFET!
Dette hotel har fejlet BIG TIME. Der er intet kvalitet over det. Alt handler om penge. Der tænkes ikke på selve gæsten. Deres rengøring er slet ikke i orden. Der bliver ryttet op på værelset men ikke RENGJORT! Deres mandlige personale har styr på service men ikke KVINDERNE. De har virkelig stor attitude over for gæsterne. Jeg ville ikke kalde det et familiehotel. Der er altid højt musik ved poolen. Små børn får ikke deres ro. Jeg er dybt skuffet. Jeg blev syg på hotellet og måtte desværre blive indlagt. Sygeplejersken på hotellet gjorde alt for at jeg skulle på et specifikt hospital "Som haydarpasha højst sandsynligt samarbejder med" hvilket er fint nok, hvis hospitalet egentlig gør deres arbejde korrekt, hvilket de IKKE gjorde. Det er simpelthen det værste jeg har oplevet i mit liv. Alt handler om penge. Er der ikke penge, så bliver mennesker behandlet så skidt trods deres sygdom. Heldigvis havde vi forsikring som dækker alt. Deres personale har ikke styr på reglerne vedrørende descenficering. Forfærdeligt! Kort sagt, så er jeg ikke tilfreds med mit ophold. Jeg skal ikke tilbage til haydarpasha.
Overnattede 8 nætter i august 2018
Svar fra Haydarpasha Palace den 28. aug. 2018
Dear guest, We are deeply sorry about the problems you had to live. Please share your reservation number with us. We want to special care with you in the hotel. Kind regards,

6/10 Okay

christel, danmark

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Okey hotel, men også skuffende.
Vi har booket fra 26 men ankom 27 om morgen.. vores værelse var ikke opredt til børnene, da vi sagde det ville de sende en, men efter en time og ingen var kommet måtte vi igen bede om det. 2 gange glemte de at rengøre vores værelse og 1 enkelt gang lagde de for lidt håndklæder. Alle solsengen blev spærret inden folk var stået op så man ikke ku få solsengen vedmindre man stillet sit ur til 6. Mange spærrede dem men dukkede ikke op, det burde der værre bedre kontrol med.. maden er generalt fin, men folk opfører sig som dyr dernede og når der f.eks bliver lavet pizza hver dag, så tager folk ikke 1-2 stykker men hele pizzaen så man skal vente i rigtig lng tid, den er så populær at den burde blive delt ud istedet for folk selv tog.. underholdnings teamet var enormt kedelige og virkede ikke glade for deres job, man så dem knapt nok i forhold til de andre steder vi har boet i Tyrkiet.. der er også gratis ispinde fra kl 14... der hentede folk 10-15 is af gangen så der ingen is var til andre.. dem burde de også dele ud personalet.
Overnattede 11 nætter i juli 2018
Svar fra Haydarpasha Palace den 13. aug. 2018
Dear Guest, Please accept our apologies that you have faced the issues in the facility.Your thoughts has been reached to the hotel management. Kind regards,

8/10 Udmærket

Carsten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel men alt for mange russere
Godt hotel med lækker ambiente. For meget fokuseret på russiske gæster. Det manglede i den grad sproglige kundskaber på engelsk - også i receptionen. Deres A la carte restauranter kan meget klart anbefales. Ikke dyrt - men super kvalitet, når det bliver fir “meget” med overfyldt buffet restaurant.
Overnattede 13 nætter i juli 2018
Svar fra Haydarpasha Palace den 6. aug. 2018
Dear guests, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Kind regards.

10/10 Fremragende

farukAlan, københavn

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejlig kvalitets hotel
Super godt hotel , hvor alt er i høj kvalitet, børnevenligt , har egen strand, rummelig rene værelser
Overnattede 6 nætter i juli 2018
Svar fra Haydarpasha Palace den 6. aug. 2018
Dear guests, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Kind regards,

8/10 Udmærket

Claus Bull

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i juli 2018
Svar fra Haydarpasha Palace den 18. jul. 2018
Dear guests, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind regards,

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel!
hotellet er virkelig dejligt, men stranden er stenstrand og vandet er ikke helt klart. Der er ikke parasoller på stranden, men ellers er det et helt perfekt sted :-)
Overnattede 7 nætter i juli 2018
Svar fra Haydarpasha Palace den 18. jul. 2018
Dear guests, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind regards

10/10 Fremragende

Erkan, Denmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk familie/børne venligt hotel :)
Kan klart anbefales, super godt hotel med gode og glade personale, gode rummelige kvalitet værelser, lækkert mad 24/7 og gode faciliteter
Overnattede 7 nætter i juni 2018
Svar fra Haydarpasha Palace den 13. jun. 2018
Tak for at bo hos os. Vi sætter pris på din feedback!

10/10 Fremragende

Sara

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i maj 2018
Svar fra Haydarpasha Palace den 30. maj 2018
Dear Guest, Thank you for your recommending us. Kind regards,

8/10 Udmærket

Habil

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Haydarpasha Palace den 1. maj 2018
Dear guest, Thank you for you grading us.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Sales Manager den 2. apr. 2018
Thank you for staying with us!

10/10 Fremragende

Sara

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i maj 2017
Dear Sara, Thank you for your review about Haydarpasha Palace. Hope to see you again in Haydarpasha Palace! Kind regards, VS Hotels - Haydarpasha Palace

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel
Virkeligt dejligt hotel, maden var god, der manglede intet.
Svar fra VS Hotels Sales Manager den 5. jul. 2017
Dear guest, We would like to thank you for your review your stay. We will be glad to see you in next year in Haydarpasha Palace. Kind regards,

6/10 Okay

Filiz

Overnattede 2 nætter i oktober 2023

8/10 Udmærket

Yulia

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
very nice place, clean and very beautiful, with a lot of attractions for kids and adults, but too noisy till very late at night and for my taste - hard to sleep. maybe the place fits more for young adults and less for families with kids
Overnattede 3 nætter i oktober 2023

8/10 Udmærket

Sarah

Overnattede 6 nætter i september 2023

8/10 Udmærket

Istvan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overall is good with some issues
The hotel was very nice. We got a free upgrade (1 bedroom to 2 bedroom) , not really neeeded, but the balcony was double thanks. Food: just above average, no smoked salmon for breakfast, wide selection, but nothing special. Issue: we didnt get cafe latte at cafeteria at 4pm, ( 1 minute ago the lady served 2 cappucino to somebody else) bad communication. Drinks are okay. If You pay 250 euros a day for a room, i think, it is obvious that all the staff speaks english in the hotel. If i go back to Turkey i will choose another hotel.
Overnattede 2 nætter i september 2023

10/10 Fremragende

Salah

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i september 2023

2/10 Forfærdeligt

Samatin

Overnattede 4 nætter i juli 2023

6/10 Okay

russell

Overnattede 1 nat i maj 2023

6/10 Okay

Line

Overnattede 8 nætter i juni 2023

4/10 Dårligt

Malgorzata

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 6 nætter i maj 2023

10/10 Fremragende

Serkan

Overnattede 1 nat i april 2023

8/10 Udmærket

Katriina

Overnattede 4 nætter i april 2023

10/10 Fremragende

Shilane

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very clean property. Rooms made up and cleaned daily. Friendly staff. Had a wonderful time
Overnattede 7 nætter i oktober 2022

6/10 Okay

mahmoodreza

Overnattede 3 nætter i oktober 2022

10/10 Fremragende

Johanna

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bästa hotellet jag varit på, på länge!
Overnattede 7 nætter i september 2022

10/10 Fremragende

Faisal

Overnattede 2 nætter i september 2022

10/10 Fremragende

Rabia

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Es war alles top
Overnattede 8 nætter i september 2022

10/10 Fremragende

Okan

Overnattede 4 nætter i september 2022

10/10 Fremragende

Oybek

Overnattede 3 nætter i september 2022

8/10 Udmærket

AMER

Overnattede 2 nætter i september 2022

8/10 Udmærket

Diako

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Favorite Place
We have been coming to the hotel 3 times. Employees are good and Mr. Onur at the reception is perfect & helpful. The activities and facilities are good. Nice night parties. Food is very good. Alcoholic drinks are normal, only whisky is good. It is a very important issue for us SPA Center can only be used free of charge until 15:00. House keeping it was good too(Mrs Ayse).
Overnattede 1 nat i september 2022

8/10 Udmærket

AVIV

Overnattede 3 nætter i september 2022

2/10 Forfærdeligt

mesut

Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Overnattede 3 nætter i september 2022

10/10 Fremragende

Ismael

Overnattede 3 nætter i september 2022

10/10 Fremragende

Mohamed

Overnattede 7 nætter i september 2022

8/10 Udmærket

Igor

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great service
+ The hotel is beatiful outside and inside. + Rooms are fresh and equipped. + Personnel is super friendly and helpful, in this regards it was the best hotel I ever been to! + A lot of food and it is very good and there is some place to eat available almost 24 hrs. - It's a bit too crowded, especially around pools, at kids club pool you literally need to jump over the sun beds and crouch under the umbrellas. At the same time, some areas appear empty. - There is the only way to the pools and beach, it starts underground and goes through the market. Not a big problem, but I wished there was some alternative path (except through the restaraunt). - People leaving glasses and garbage everywhere around the pool, I myself have stumbled on somebody's glass several times, my kids were also easy to find a glass of beer to play with on the border of the pool. - Not enough swimming rings on the slides.
Overnattede 6 nætter i september 2022

10/10 Fremragende

Ahmed

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Was gewoon goed.
Overnattede 3 nætter i september 2022

8/10 Udmærket

Tümer

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i september 2022

8/10 Udmærket

Elyar

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
I didn’t get the full Ocean View rooms that I had paid for, But they were in front of each other so I took them. However it could be the 2 next to each other then they were more convenience and full ocean views. What I’m going to do when they told me the whole hotel is booked? Rooms/beds: No sheets under the blankets, I called nobody is answering the call, I went down and they told me: if you ask we will give it to you! Then a nice thin down comforter plus sheet appeared. One of the single beds had a yellow stained blanket. you know what that means? Never mentioned this because at this point I accepted the fact that this is their routine. I had a queen bed so I didn’t want to be in a bad mood arguing/complaining. Bathrooms: Bathroom leaked after first use, they came and fixed it. I didn’t bother to complain about the bidet directing to the side of my buttchicks, I thought I shouldn’t complain about everything. Food: We got there late, the real meal buffet food court closes at 9:00, we were also amazed to hear that 0 food in room service because it causes bugs. By the way there is only 1 restaurant, I called and they assured me there are 5 restaurants, all of them free all inclusive, that’s incorrect. Italian, Turkish, Seafood and I think Chinese, Ala Carte ones are 10€ a person. For 6 it’s 60€ haha, no thank you. Breakfast was amazing. The other 2 buffets after 9 are sweats mostly. You can’t ask for water/drink to the room neither. Whatever they bring daily! …
Overnattede 3 nætter i september 2022