Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 126 af i alt 371 anmeldelser" "
10 - Fremragende
126
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 176 af i alt 371 anmeldelser" "
8 - Udmærket
176
Bedømmelse på 6 − Okay. 51 af i alt 371 anmeldelser" "
6 - Okay
51
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 14 af i alt 371 anmeldelser" "
4 - Dårligt
14
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 4 af i alt 371 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
4
8,6/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,4/10
Faciliteter
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
8/10 Udmærket
Leif
10. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Leif
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 12. sep. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Fremragende
Irene
17. jul. 2022
Irene
Overnattede 1 nat i juli 2022
8/10 Udmærket
mette
2. jul. 2022
mette
Overnattede 1 nat i juni 2022
8/10 Udmærket
Jeanette
19. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jeanette
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra D. Simons/ Operations Manager den 15. sep. 2019
Liebe Jeanette,
vielen Dank für die positive Bewertung.
Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch!
Herzliche Grüße
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
16. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel
Fint og rent
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2019
Svar fra D. Meyer/ Operations Manager den 21. jan. 2019
Dear Guests,
thank so much for your kind feedback!
Please come back soon.
All the best and kind regards
10/10 Fremragende
Jon
1. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jon
Overnattede 1 nat i oktober 2018
10/10 Fremragende
Daniel
1. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Veludførte 4-stjerner
Med hotellets 4 stjerner forventer man en smule af oplevelsen. Det fik vi i hvert fald, med god service, rent og pænt værelse, med flot værelse og ingen nabostøj eller dårlige ting at påpege.
Kan klart anbefales.
Daniel
Svar fra D.Meyer den 17. jan. 2018
Dear Daniel,
thank you very much for your great feedback.
We appreciate your positive words and hope to welcome you again in the near future.
Kind regards
D.Meyer
Operations Manager
10/10 Fremragende
Mads
17. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mads
Overnattede 1 nat i december 2017
Svar fra Dorothee den 29. dec. 2017
Dear Mads,
thank you very much for taking the time to write review on our hotel.
We appreciate your positive feedback and hope to welcome you again soon. All the best for the next year!
Kind regards
D.Meyer
Operations Manager
8/10 Udmærket
Peter
14. aug. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Peter
Overnattede 1 nat i august 2017
6/10 Okay
Klaus Meyer
1. dec. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Udmærket sted, med venlige receptionister og hyggeligt oppyntet med julepynt samt julekager og Gluhwein man frit kunne tage af. Alligevel kan jeg ikke give bedre anmeldelser da min kollega og jeg fik at vide at hotellet var overbooket og derfor bedt om at ændre vores reservation fra to værelser til et.
Klaus Meyer
8/10 Udmærket
Marleen
18. sep. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lidt trafikstøj
Marleen
Svar fra General Manager den 18. okt. 2016
Dear Guest,
thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Hotel Aachen.
We appreciate your positive feedback and hope to welcome you again in the near future.
With best regards,
Dorothee Meyer
Operations Manager
10/10 Fremragende
Tina, Lejre
16. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
lækkert hotel
Tina
Svar fra General Manager den 6. sep. 2016
Dear Tine,
thank you very much for taking the time to write a review on our hotel.
We appreciate your positive feedback and hope to welcome you again soon.
Kind regards
Dorothee Meyer
Operations Manager
8/10 Udmærket
Peter
20. jul. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel ligger ca 2 km fra gågaden med masser af spise muligheder. Aachen en hyggelig lille by som var overnatnings by på vej til Loire floden i Frankrig. Nemt at finde, parkerings plads, koster 6€, ved hotellet. Morgenmaden fin til 10€, så alt ialt en god oplevelse.
Peter
Dear Peter,
thank you very much for taking the time to write a review on our hotel.
We appreciate your positive feedback and hope to welcome you again soon.
Best regards
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
30. sep. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotellet var godt, men der var desværre en del larm på værelset fra lobby, bar, indgang idet vi boede tæt på lobbyen.
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Jens Harder, Danmark,
8. sep. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt beliggenhed
Glimrende hotel med god service og velanrettet morgenbuffet. Busstoppested tæt på hotellet direkte til centrum af Aachen for 2½ € retur og med en tidsplan der holder. kan anbefales for gæster der ikke ønsker at bo i selve centrum.
Jens Harder
6/10 Okay
Thore, DK
13. aug. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ok hotel på vejen vidre
Til prisen var der ikke noget at klage over (tip top kvalitet). Dog koster ALT ekstra, selv for dårlig internet (man skulle tro det var 32 bit modem). Ikke en særlig go morgenmad. (Spar pengene) men overnatningen kan klart anbefales til prisen (ca 400 kr)
Thore
10/10 Fremragende
Brian Albertsen
15. apr. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Brian Albertsen
10/10 Fremragende
Bruno Hendriksen, Helsingør
23. apr. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super senge i stort værelse.
Et rigtig dejligt stop på vej syd på. Eneste minus er et gammelt TV med elendigt billede.
Bruno Hendriksen
8/10 Udmærket
Marianne, DK
28. mar. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fon beliggenhed tæt ved motorvej
Mulighed for sen indtjekning et plus. Rigtig fin modtagelse. Værelset var rent og lyst. Morgenmadenen var over forventning.
Marianne
6/10 Okay
Christian Bertelsen
20. okt. 2012
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Sidste hotel i Tyskland før Belgien!
Det var en rigtig god oplevelse. Rolig beliggenhed. Men bedst af alt, ville vi overnatte i Tyskland på vej til Paris.
Christian Bertelsen
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. nov. 2010
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Verificeret rejsende
22. okt. 2010
Sengene var ikke specielt gode - men det var kun en overnatning.
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Claus, Ikast
4. aug. 2010
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jfr ovennævnte..
Ja - vi (min kone og jeg) var ventet - det sætter vi stor pris på.
Hotellets 4 stjerner fortjener den.
Claus
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. jul. 2010
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
D, København
30. maj 2009
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rigtigt godt hotel med god morgenmadsbuffe
Rigtigt godt hotel med god morgenmadsbuffet.
D
10/10 Fremragende
Klaus-Stefan
Rejste med partner
2. maj 2024
Mobiliar muss erneuert werden, technische Geräte nicht fehlerlos
Klaus-Stefan
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Ihr Leonardo Hotel Aachen Team den 8. maj 2024
Lieber Klaus-Stefan,vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es tut uns leid zu hören, dass Sie nicht vollständig zufrieden waren. Ihre Anmerkungen zur Aktualisierung unseres Mobiliars und zur Fehlerfreiheit unserer technischen Geräte sind wichtig für uns, da sie uns dabei helfen, unseren Service zu verbessern.Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten. Unser Ziel im Leonardo Hotel Aachen ist es, einen angenehmen und erholsamen Aufenthalt für unsere Gäste zu gewährleisten.Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Udmærket
Udo
Forretningsrejsende
14. feb. 2024
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Udo
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Ihr Leonardo Aachen Team den 19. feb. 2024
Lieber Udo,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Udmærket
Tradest
5. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tradest
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Your Leonardo Aachen Team den 19. feb. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 Udmærket
Kristina
Rejste med partner
28. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Kristina
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Your Leonardo Aachen Team den 29. dec. 2023
Dear Kristina,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Fremragende
Gueldane
21. dec. 2023
Gueldane
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 26. dec. 2023
Dear Gueldane,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Fremragende
DJ
11. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
DJ
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 14. dec. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 Udmærket
Hans
Rejste med familie
28. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Perfect Hotel close to highway and we have stay at this Hotel before and it’s nice and clean with good parking.
Hans
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 30. nov. 2023
Dear Guest,Your positive comments about our convenient location and cleanliness are truly appreciated. It's always a pleasure to welcome back our returning guests at Leonardo Hotel Aachen. We are glad that our parking facilities met your expectations.We look forward to serving you again in the future. Best regards.
8/10 Udmærket
Riaz
19. nov. 2023
Riaz
Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 22. nov. 2023
Dear Riaz,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Fremragende
Vera
Forretningsrejsende
30. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotell :)
Vera
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 22. nov. 2023
Dear Vera,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 Udmærket
Rigobert
Forretningsrejsende
26. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rigobert
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 27. okt. 2023
Dear Rigobert,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Fremragende
Cengiz
Rejste med partner
9. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alles fast sehr gut.
Cengiz
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Ihr Leonardo Team den 23. okt. 2023
Lieber Cengiz,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Udmærket
Jana
Rejste med familie
3. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr nettes Personal
Jana
Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra Ihr Leonardo Team Aachen den 5. okt. 2023
Liebe Jana,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
4/10 Dårligt
Garry
Forretningsrejsende
19. sep. 2023
Synes ikke om: Service og personale
No Restaurant Facilities
I booked this hotel because it had a restaurant.
During my 4 day stay there was a coach trip in the hotel and this took over the restaurant with a buffet for the coach trip. There was no restaurant menu for the other guests and this was very disappointing.
Garry
Overnattede 4 nætter i september 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 25. sep. 2023
Dear Garry,We regret to hear about the inconvenience you experienced during your stay. At Leonardo Hotel Aachen, our aim is to provide all of our guests with an exceptional dining experience. We understand that the absence of a regular restaurant menu during your stay did not meet your expectations. Though our dining arrangements can sometimes vary based on special events or large groups, we aim to ensure all our guests have an enjoyable and satisfying meal.We hope you found the rest of your stay comfortable and that you will give us another opportunity to serve you better in the future.Kind regards,
10/10 Fremragende
Stephan
Rejste med partner
25. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alles o.k. :-)
Stephan
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Ihr Leonardo Team Aachen den 29. aug. 2023
Lieber Stephan,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Fremragende
YEKAI
Forretningsrejsende
24. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The team are very nice.
YEKAI
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 29. aug. 2023
Dear Yekai,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 Udmærket
Stephan
Rejste med partner
2. aug. 2023
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Das Hotel ist in die Jahre gekommen und sollte doch mal der Putzkolonne auf die Finger schauen das Zimmer ok aber Staub und Haare im Bad das muss nicht sein. war wohl der letzte Aufenthalt im Leonardo
Stephan
Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Ihr Leonardo Team Aachen den 3. aug. 2023
Lieber Stephan,Wir bedauern sehr, dass Ihr Aufenthalt im Leonardo Hotel Aachen nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Sauberkeit ist uns sehr wichtig, und es tut uns leid, dass Sie es anders erlebt haben. Ein sauberes und gepflegtes Ambiente ist natürlich ein wesentlicher Bestandteil eines angenehmen Hotelaufenthalts.Uns ist bewusst, dass es immer Raum für Verbesserungen gibt, und wir danken Ihnen für Ihre ehrliche Rückmeldung. Es wäre uns eine Freude, Sie bei einer zukünftigen Reise nach Aachen erneut bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen ein besseres Erlebnis zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Fremragende
Victoria
30. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Victoria
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Ihr Leonardo Team den 3. aug. 2023
Liebe Victoria,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
28. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 31. jul. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 Fremragende
Sandra
27. jul. 2023
Sandra
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Ihr Leonardo Team den 31. jul. 2023
Liebe Sandra,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
24. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 25. jul. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 Udmærket
Claudia
25. jun. 2023
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Claudia
Overnattede 4 nætter i juni 2023
Svar fra Ihr Leonardo Team Aachen den 27. jun. 2023
Liebe Claudia,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Fremragende
Iveta
Rejste i en gruppe
28. maj 2023
Iveta
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Ihr Leonardo Team den 30. maj 2023
Liebe Iveta,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen
6/10 Okay
Manfred
20. maj 2023
Manfred
Overnattede 2 nætter i maj 2023
Svar fra Ihr Leonardo Team den 24. maj 2023
Lieber Manfred,herzlichen Dank für Ihre Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen
10/10 Fremragende
KONSTANTIN, Grayslake
7. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KONSTANTIN
Overnattede 4 nætter i maj 2023
Svar fra Your Leonardo Team den 30. maj 2023
Dear Konstantin,Thank you very much for your great review about your recent stay at our hotel.We hope to see you soon again and wish you all the best. Kind regards from Aachen,
6/10 Okay
Krista-Beth
3. maj 2023
Krista-Beth
Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Ihr Leonardo Team den 24. maj 2023
Liebe Krista,herzlichen Dank für Ihre Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen