Billedgalleri for THE GATE HOTEL YOKOHAMA by HULIC





Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 811 kr.
21. okt. - 22. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 20 ud af 20 værelser
Indlæs alle billeder af Standardenkeltværelse - ikke-ryger

Standardenkeltværelse - ikke-ryger
9,0 ud af 10
Fantastisk
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger

Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger
9,8 ud af 10
Enestående
(21 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,6 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - ikke-ryger (King)

Deluxe-værelse - ikke-ryger (King)
10,0 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,2 ud af 10
Fantastisk
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse til 3 personer - ikke-ryger

Deluxe-værelse til 3 personer - ikke-ryger
10,0 ud af 10
Enestående
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - ikke-ryger - hjørneværelse (King)

Deluxe-værelse - ikke-ryger - hjørneværelse (King)
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger - hjørneværelse

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger - hjørneværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Smart-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Suite - 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Suite - 2 enkeltsenge - ikke-ryger
Højdepunkter
Separat spiseområde
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
Smart-tv
Separat soveværelse
Dundyne
Mørklægningsgardiner
Indlæs alle billeder af Standard Double Room Non-Smoking

Standard Double Room Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Essential Hollywood Twin Room Non-smoking

Essential Hollywood Twin Room Non-smoking
Indlæs alle billeder af Deluxe Hollywood Twin Room Non-Smoking

Deluxe Hollywood Twin Room Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Deluxe King Room Non-Smoking

Deluxe King Room Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Deluxe Triple Room Non-Smoking

Deluxe Triple Room Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Deluxe Corner King Room Non-Smoking

Deluxe Corner King Room Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Deluxe Corner Twin Room Non-Smoking

Deluxe Corner Twin Room Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Suite Twin Non-Smoking

Suite Twin Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Standard Single Room Non-Smoking (with Shower Only)

Standard Single Room Non-Smoking (with Shower Only)
Indlæs alle billeder af Essential Double Non-smoking

Essential Double Non-smoking
Indlæs alle billeder af Classy Hollywood Twin, Non-Smoking

Classy Hollywood Twin, Non-Smoking
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

11-3 Yamashitacho Naka Ward, Yokohama, Kanagawa, 231-0023
Om overnatningsstedet
THE GATE HOTEL YOKOHAMA by HULIC
Lignende overnatningssteder

Hotel New Grand
Hotel New Grand
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Parkering tilgængelig
9.4 ud af 10, Enestående, 1.013 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: 3500 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, mobilbetaling og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og røgalarm
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
The Gate Yokohama By Hulic
THE GATE HOTEL YOKOHAMA by HULIC Hotel
THE GATE HOTEL YOKOHAMA by HULIC Yokohama
THE GATE HOTEL YOKOHAMA by HULIC Hotel Yokohama
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af THE GATE HOTEL YOKOHAMA by HULIC
Anmeldelser
9,6
Enestående
9,8/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,6/10
Faciliteter
9,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med partner
3. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Rumie
3. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rumie
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
ke
Rejste med familie
2. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

ke
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Louise
1. okt. 2025
Louise
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
??
Rejste med familie
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Grahame
Rejste med partner
25. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Grahame
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
??
22. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
ai
17. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ai
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Vincent
16. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Vincent
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Yoshie
Rejste med familie
14. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshie
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Jennie
Rejste med familie
12. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jennie
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Mark
10. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mark
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
THELMA
Rejste med familie
9. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
THELMA
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
KEISUKE
8. sep. 2025
KEISUKE
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Reiko
6. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Reiko
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
kazusa
6. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
kazusa
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
YUKIYO
Rejste med familie
4. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YUKIYO
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Aya
2. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Aya
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Masako
Rejste med familie
2. sep. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



Masako
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
???
29. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
???
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
MINAKO
28. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MINAKO
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Mio
26. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mio
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Kenji
Rejste med familie og småbørn
23. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kenji
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
MASAYOSHI
Rejste med familie
23. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MASAYOSHI
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
KAZUHIKO
21. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KAZUHIKO
Overnattede 1 nat i august 2025