Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Station Kasamaguchi
Hotel med en døgnåben reception og en kaffebar i Kamakura
Billedgalleri for Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Station Kasamaguchi





Anmeldelser
8,6 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ryger

Dobbeltværelse - ryger
9,2 ud af 10
Fantastisk
(11 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Dundyne
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
En kombination af bruser/badekar
Bidet
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger

Dobbeltværelse - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(15 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Dundyne
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
En kombination af bruser/badekar
Bidet
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Double Room-Smoking

Double Room-Smoking
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Indlæs alle billeder af Double Room Non Smoking

Double Room Non Smoking
Double Room-Smoking With Breakfast, Booked At Least 2 Days In Advance
Double Room Non Smoking With Breakfast, Booked At Least 2 Days In Advance
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1-26-5 Ofuna, Kamakura, Kanagawa-ken, 247-0056
Om overnatningsstedet
Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Station Kasamaguchi
Lignende overnatningssteder

Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Higashiguchi
Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Higashiguchi
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.005 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: 700 JPY for voksne og 700 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering: JPY 1500.00 pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og mobilbetaling. Kontanter accepteres ikke
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: Alipay, PayPay, Touch 'n Go eWallet, GCash, Kakao Pay, LINE Pay, R Pay og WeChat Pay
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Sotetsu Fresa Inn Kamakura-Ofuna
Sotetsu Fresa Kamakura-Ofuna
Sotetsu Fresa Inn
Sotetsu Fresa
Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna
Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Kasamaguchi
Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Station Kasamaguchi Hotel
Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Station Kasamaguchi Kamakura
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Sotetsu Fresa Inn Kamakura Ofuna Station Kasamaguchi
Anmeldelser
8,6
Fremragende
8,8/10
Rengøring
8,8/10
Service og personale
8,6/10
Faciliteter
8,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
21. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
noriko
17. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
noriko
Overnattede 1 nat i november 2025
4/10 Dårligt
Takao
Rejste med partner
9. nov. 2025
Takao
Overnattede 1 nat i november 2025
6/10 Okay
TORU
Rejste med partner, Forretningsrejsende
3. nov. 2025
TORU
Overnattede 1 nat i oktober 2025
6/10 Okay
Takeshi
2. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Takeshi
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Maria Juliana
28. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Maria Juliana
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
William
22. okt. 2025
William
Overnattede 1 nat i september 2025
6/10 Okay
MINAKO
Forretningsrejsende
16. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring


MINAKO
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Momoko
11. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Momoko
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Jiei
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jiei
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Kristin
27. sep. 2025
Kristin
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Tadayoshi
24. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tadayoshi
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
YOKO
24. sep. 2025
YOKO
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Teiji
23. sep. 2025
Teiji
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
yangmi
23. sep. 2025
yangmi
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Ahtisham
Forretningsrejsende
20. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ahtisham
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Sho
Forretningsrejsende
19. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sho
Overnattede 1 nat i september 2025
2/10 Forfærdeligt
YOSHIE
15. sep. 2025
YOSHIE
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Yoji
4. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter








