HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho
Hotel ved en flod med en døgnåben reception og en restaurant
Billedgalleri for HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 365 kr.
24. nov. - 25. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 9 ud af 9 værelser
Indlæs alle billeder af Twin Room

Twin Room
Indlæs alle billeder af Moderate Semi Double Room

Moderate Semi Double Room
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse - ikke-ryger

Enkeltværelse - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(11 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
8,6 ud af 10
Fremragende
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Semi Double)

Værelse - ikke-ryger (Semi Double)
9,4 ud af 10
Enestående
(9 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Twin Room with River View
Universal Twin Room
Moderate Single Room
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

6-78 Chome Otamachi, Naka-ku, Yokohama, Kanagawa, 231-0011
Om overnatningsstedet
HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho
Lignende overnatningssteder

APA Hotel & Resort Yokohama Bay Tower
APA Hotel & Resort Yokohama Bay Tower
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
8.6 ud af 10, Fantastisk, 5.023 anmeldelser
Prisen er 373 kr.
1. dec. - 2. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 1296 JPY for voksne og 1296 JPY for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL RESOL Sakuragicho
RESOL Yokohama Sakuragicho
RESOL Sakuragicho
Resol Yokohama Sakuragicho
HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho Hotel
HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho Yokohama
HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho Hotel Yokohama
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af HOTEL RESOL Yokohama Sakuragicho
Anmeldelser
8,8
Fremragende
9,4/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
8,8/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
12. nov. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Oliver
11. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Oliver
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
YUKINA
Rejste med familie
10. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YUKINA
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
haruna
18. okt. 2025
haruna
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Denisse
15. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Denisse
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
MIZUE
Rejste med familie
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MIZUE
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Manuel Savio John
Rejste med partner
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Manuel Savio John
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
FUMITAKE
6. aug. 2025
FUMITAKE
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Keigo
Rejste i en gruppe
5. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Keigo
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Hiromi
28. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring
Hiromi
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Mitsuru
Forretningsrejsende
28. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mitsuru
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
YUKIKO
12. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YUKIKO
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
TOMO
12. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TOMO
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Masaki, HAMAMATSU
Forretningsrejsende
10. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Masaki
Overnattede 1 nat i juli 2025
6/10 Okay
Hiroshi
Forretningsrejsende
9. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hiroshi
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Chun Ngai
7. jul. 2025
Chun Ngai
Overnattede 3 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
4. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Masayuki
2. jul. 2025
Masayuki
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
soichiro
2. jul. 2025
soichiro
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
soichiro
Forretningsrejsende
2. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
soichiro
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
KAZUNARI, Numdu
29. jun. 2025
KAZUNARI
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
KOBAYASHI
21. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KOBAYASHI
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Carolina
Rejste med familie
20. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great Hotel in Yokohama
Carolina
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Ryoko
17. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ryoko
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Nobuya
12. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nobuya
Overnattede 1 nat i juni 2025








