The Edelweiss Yogyakarta

3.5-stjernet overnatningssted
Hotel med gratis parkeringsservice i nærheden af Jalan Malioboro

Vælg datoer for at se priser

Dine nuværende måneder er October 2024 og November 2024.
Oktober 2024
November 2024

Billedgalleri for The Edelweiss Yogyakarta

Terrasse/gårdhave
Udendørs pool
Udendørs pool
Restaurant
Lounge i lobbyen

Anmeldelser

7,2 ud af 10.

Godt

Populære faciliteter

8,0 ud af 10
Gæster elskede faciliteterne.
  • Bar
    Bar
  • Pool
    Pool
  • Spa
    Spa
  • Morgenmad tilgængelig
    Morgenmad tilgængelig
  • Roomservice
    Roomservice
  • Vaskeri
    Vaskeri
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 1 ud af 1 værelse

Værelse

Højdepunkter

Individuelt interiør
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LCD-tv
Brusehoved med spredningseffekt
Privat badeværelse
Kaffe-/temaskine
Kabel-tv
  • 16 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng ELLER 2 enkeltsenge

Lignende overnatningssteder

Om området

Kort
Gejayan street 17C, 17C, Yogyakarta, Special Region of Yogyakarta, 55222

Hvad ligger i nærheden?

  • Ambarrukmo Pladsen - 2 min. kørsel
  • Jalan Malioboro - 3 min. kørsel
  • Yogyakarta Monument - 3 min. kørsel
  • Malioboro-indkøbscentret - 5 min. kørsel
  • Gembira Loka Zoo - 5 min. kørsel

Sådan kommer du rundt

  • Yogyakarta Station - 13 min. kørsel
  • Yogyakarta (JOG-Adisucipto International) - 16 min. kørsel

Restauranter

  • ‪RM Ayam Goreng Tojoyo 3 - ‬8 min. gang
  • ‪Waroeng Steak & Shake - ‬6 min. gang
  • ‪Sushi Tei - ‬9 min. gang
  • ‪Dil Rani Restaurant - ‬5 min. gang
  • ‪Le Travail Coffee - ‬7 min. gang

Om overnatningsstedet

The Edelweiss Yogyakarta

Højdepunkter på overnatningsstedet
Overnat hos The Edelweiss Yogyakarta, og nyd godt af en terrasse, en kaffebar/café og en have. Gratis Wi-Fi på værelset er til rådighed for alle gæster, og der tilbydes renseri/vaskeservice og en pejs i lobbyen.
Andre fordele hos dette hotel inkluderer:
  • En udendørs pool
  • Gratis selvstændig parkering og parkeringsservice
  • Morgenmadsbuffet (tillægsgebyr), lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr) og hurtig udtjekning
  • Hurtig indtjekning, en døgnåben reception og en elevator
Værelsesfaciliteter
Alle 95 individuelt indrettede værelser har komfortable faciliteter som roomservice døgnet rundt samt faciliteter som gratis Wi-Fi og pengeskabe.
Ekstra faciliteter inkluderer:
  • Badeværelser med brusehoveder med spredningseffekt
  • LCD-tv med kabelkanaler
  • Køleskabe, kaffe-/temaskiner og daglig rengøring

Sprog

Engelsk og indonesisk

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr) fra kl. 08.00 til kl. 17.00 efter anmodning
  • Afhentning på togstationen (tillægsgebyr)
  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Gratis parkeringsservice på stedet
  • Begrænset parkering på stedet

Mad og drikke

  • Morgenmadsbuffet tilbydes mod et gebyr på 70.000 IDR for voksne og 40.000 IDR for børn
  • En bar/lounge
  • En kaffebar/café
  • En restaurant

Oplevelser

  • Billiard-/poolbord
  • Tv på fællesarealer
  • Udendørs pool

Familievenlige faciliteter

  • Køleskab på værelset
  • Udendørs pool
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Hæveautomat
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Concierge-tjenester
  • Daglig rengøring
  • Flersproget medarbejderstab
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Portier/piccolo
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Døgnåbent forretningscenter
  • Mødelokale

Udendørs

  • Have
  • Terrasse

Spa

  • Spaen er åben hver dag
  • Spafaciliteter

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Elevator
  • Registreringsskranke med adgang for kørestolsbrugere

Andet

  • 9 etager
  • Bygget i 2011
  • Bygning
  • Pejs i lobbyen
  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Badeværelse

  • Brusehoved med spredningseffekt
  • Bruser
  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer (efter anmodning)
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • LCD-tv med kabelkanaler

Mad og drikke

  • Kaffe-/temaskine
  • Køleskab
  • Roomservice døgnet rundt

Andet

  • Forbundne værelser tilbydes
  • Individuel indretning
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 23.30
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Der opkræves et gebyr for tidlig indtjekning
Huritg indtjekning er tilgængelig

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00
Hurtig udtjekning er tilgængelig

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen og togstationen (kan medføre tillægsgebyr). Gæster, som vil arrangere transport, skal kontakte overnatningsstedet 48 timer før ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Personalet tager imod gæster ved ankomst

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
6 børn op til 1 år kan overnatte gratis, hvis de benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse
Ekstrasenge er ikke tilgængelige
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

  • Kontant depositum: IDR 200000 pr. ophold

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for morgenmadsbuffet: 70000 IDR for voksne og 40000 IDR for børn (cirkapriser)
  • Gebyr for lufthavnstransport: 75000 IDR pr. køretøj (enkelt)
  • Gebyr pr. barn for lufthavnstransport: 75000 IDR (enkelt), (fra 1 til 12 år)
  • Der opkræves et gebyr for tidlig indtjekning (afhænger af tilgængelighed)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og sikkerhedsalarm

Vi bør nævne

Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Edelweiss Hotel Yogyakarta
Edelweiss Yogyakarta
The Edelweiss Hotel
The Edelweiss Yogyakarta Hotel
The Edelweiss Yogyakarta Yogyakarta
The Edelweiss Yogyakarta Hotel Yogyakarta

Ofte stillede spørgsmål

Har The Edelweiss Yogyakarta en pool?

Ja, dette overnatningssted har en udendørs pool.

Er The Edelweiss Yogyakarta et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos The Edelweiss Yogyakarta?

Der er gratis selvstændig parkering og parkeringsservice på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på The Edelweiss Yogyakarta?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 23.30. Der pålægges et gebyr for tidlig indtjekning (afhænger af tilgængelighed).

Hvornår er udtjekning på The Edelweiss Yogyakarta?

Udtjekning er kl. 12.00.

Tilbyder The Edelweiss Yogyakarta shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er lufthavnstransport, der afgår fra kl. 08.00 til kl. 17.00 (efter anmodning). Der pålægges et gebyr på 75000 IDR pr. køretøj.

Hvor ligger The Edelweiss Yogyakarta?

Dette hotel ligger i Yogyakarta, kun 10 minutters gang fra Yogyakarta-statsuniversitet, Sanata Dharma University og Rumah Sakit Siloam Hospital. Derudover ligger Lippo Plaza Jogja og Gadjah Mada-universitetet 15 minutter derfra.

Anmeldelser af The Edelweiss Yogyakarta

Anmeldelser

7,2

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 10 af i alt 60 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 27 af i alt 60 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 15 af i alt 60 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 6 af i alt 60 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 2 af i alt 60 anmeldelser" "

7,8/10

Rengøring

7,6/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

7,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
La ubicación es muy buena y el staff es excelente. En términos de calidad las sábanas y las toallas se notan que son muy viejas y no tienen un buen olor.
Overnattede 3 nætter i november 2019

6/10 Okay

DFS, Jakarta

Rejste med partner
Price is affordable and in the good location. Need to improve cleanliness as I found my blankets was torn on 1st night I stayed there.
Overnattede 2 nætter i juli 2019

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2019

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Overnattede 5 nætter i juli 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
lokasi di jalan raya
Overnattede 2 nætter i februar 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Adequate
Sheets and towels not super clean, but cheap and comfy. Pool only open til 6pm. Reasonable location
Overnattede 3 nætter i januar 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
I hope the people are can speak english more well..
Overnattede 5 nætter i december 2018

6/10 Okay

Andre

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Not bad
Secara keseluruhan keadaanya lumayan tapi air panas nya mati jadi mandi dengan keadaan dingin saja
Overnattede 6 nætter i december 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Akhmad

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Please improve the quality of food
The main problem is only about Food. Too low from standard
Overnattede 1 nat i marts 2018

8/10 Udmærket

Akhmad

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Food restaurant need more improvement
Overnattede 1 nat i marts 2018

8/10 Udmærket

june, jakarta

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
One day at yogyakarta✨
Nice hotel to spend your night in yogyakarta, located in demangan its easier too reach cafe / mall
Overnattede 1 nat i februar 2018

8/10 Udmærket

MINYOUNG

Synes godt om: Værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice hotel
Nice room and service, but please increase variable menu for breakfast.

4/10 Dårligt

Paolo, Singapore

Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel mediocre da tutti i punti di vista
Esperienza deludente. Infrastuttura dell hotel alquanto mediocre anche se in generale pulita. Il personale in più occasioni ha dato informazioni errate (es.orari apertura attrazioni) o ha fatto confusione nella prenotazione delle escursioni, complice anche scarsa conoscenza dell inglese. Ristorante non provato, neppure per colazione, perchè cibo e locale poco invitanti. Ho comunque provato ad ordinare un caffè, pur sapendo che non sarebbe arrivato un espresso, ma non ho avuto neanche il coraggio di assaggare quello che è arrivsto. Le immediate vicinanze dell hotel non si prestano a passeggiate o semplicemente a trovare un ristorante o caffè alternativo, è necessario prendere un taxi. E' abbastanza vicino all aeroporto (motivo della scelta). Tutte le cose elencate sopra sarebbero state accettabili se la tariffa dell hotel fosse stata al massimo il 50% di quella effettiva, pur tenendo conto che il weekend in cui abbiamo soggiornato era un periodo di punta per la zona.
Caffè servito
Rampa di ingresso all hotel
Ingresso hotel (con auto davanti)
Hall hotel

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice Hotel, freindly staff
I felt very comfortable in the small but nice Hotel. Room service was very nice and food to order from the Hotel Restaurant was delivered fast, and it was affordable and very tasty. The bed was very comfortable and Wifi was also very good. The TV programm for people interessted also very good. I liked the Hotel very much and certainly will stay there again

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel Front Desk Crew
I went to yogyakarta with a rough plan of what I wish to do, however I did not make any bookings for tours before my departure. The front desk crew: Natasha, Ibrahim and Eko were very helpful during the 5 days of my stay in Yogyakarta. They would help me to look for tours that suits my needs. There was one occassion, the tour( Merapi sunrise tour) that I wanted to book was unfortunately fully booked. However, the front desk crew did their best to call up alternate tour groups and their friends to help to book the Merapi sunrise tour for me. On another occassion, the front desk crew went the extra mile to ensure that transport to the Jombalang Cave and our lunch would be taken care of. Despite booking the tours rather last minute( I only booked it one day in advance), the front desk crew did not complain and was eager to help.

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Poor hotel
I just stayed there for 2 night. Room is really old & dirty. Bed sheet are old and dirty like never wash, it causes me itchy to my body and also only provide a very small air condition in the room. Overall bad experience living in the hotel, breakfast is so so, Hotel service staff are helpful whenever I need help. If want to more nice & comfortable room for rest,this hotel are not an idea. I will not back to this hotel anymore because of lots of reason.

4/10 Dårligt

Erika, Yogyakarta

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Looked nicer in pictures
The good news is, check in was quick. Location is great, we were like 15 minutes away from the points of interests and cinemas is within walking distance. Going with a cab costs you average IDR 25,000 to points of interests such as the grand palace, malioboro street, water castle, and universities. Bad news is when we open the room door we are inches away from the edge of the bed, and you directly see the sink by the door. Room is terribly small, my husband couldn't go to the toilet if I stood in front of the sink. With our huge bags there is no room left to move around. Rooms needs to be updated, paints are peeled and stained. Windows frame needs to be cleaned well. Front desk staff is friendly but didn't smile for whatever reason and they didn't care. We were asking for extra key and told that we should not lose it or we will be charge IDR 50,000. We asked them a favor to called a cab, when it arrived nobody told us if it was our cab unless we asked the taxi driver. Turned out it was a Pataga's bad driver, turned off the meter in the middle of the trip because he said it was too close and asked for a minimum charge which is IDR 25,000. My suggestion is to call local taxi called Vetri. I've had good experiences with them. And whenever we sat in the lobby nobody from the staff care to say hi and I saw one of them rolled her eyes when one guest demanded something. Rooms are without proper insulation, we heard every conversation in the hallway and noises from the market outside

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ils ont essayer de nous faire payé l'hôtel alors qu'il avait déjà été payé sur un site en ligne c'est n'importe quoi...on a s'est expliqué pendant 10min pour leur faire comprendre que nous n'avions plus rien à payer.

6/10 Okay

Andrew, London

Prepared for a simple stay but awesome sightseeing
We did a 2 night stop in Yogyakarta to see the temples...In hindsight we wish we missed it out! There is not much character here and it is a little flat...the same for the Edelweiss. EVERY time we had to get replacement keys if we wanted to go up in the lift (no stairs to be found!)..rather frustrating. On the whole the place seemed clean but it wasn't that well looked after in the bathroom. This was the only place that we were both bitten by mosquitoes during the night after nearly a month in Indonesia! White sheets are not that white anymore... : / The pool is a nice idea but we did not go in as it didn't look that fresh..This is a lot of City and the only respite was being able to get out on one of the tours to the Temple. I would recommend being prepared for a simple stay...stay no more than 2 nights and do the sightseeing in the main day.

6/10 Okay

fredd, bandung

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Enaaak~~
yang sangat saya suka adalah kita dapat menitipkan barang sebelum cek in dan sesudah cek out, sehingga dapat bepergian ke beberapa lokasi tanpa harus membawa banbyak barang selama menunggu jam cek in dan juga selama menunggu jadwal keberangkatan kereta setelah cek out.

6/10 Okay

Stanislava

Synes godt om: Rengøring

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Ok

8/10 Udmærket

SULEIMAN, brunei

average vote
Quite comfortable, good buffet breakfast except noisy during nite time if guest coming for check in.Average