Hotel Citradream Cirebon
Hotel med en døgnåben reception og en restaurant i Det vestlige Cirebon
Billedgalleri for Hotel Citradream Cirebon





Anmeldelser
8,2 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse - 1 queensize-seng - ikke-ryger - byudsigt

Superior-dobbeltværelse - 1 queensize-seng - ikke-ryger - byudsigt
Højdepunkter
Individuelt møblement
Aircondition
LED-tv
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Kabel-tv
Daglig rengøring
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge - ikke-ryger - byudsigt

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge - ikke-ryger - byudsigt
Højdepunkter
Individuelt møblement
Aircondition
LED-tv
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Kabel-tv
Daglig rengøring
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Superior Twin Room

Superior Twin Room
Indlæs alle billeder af Superior Double Room

Superior Double Room
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Jl. Cipto Mangunkusumo No. 6, West Cirebon, West Java, 45131
Om overnatningsstedet
Hotel Citradream Cirebon
Lignende overnatningssteder

Swiss-Belhotel Cirebon
Swiss-Belhotel Cirebon
- Pool
- Spa
- Børnepool
- Parkering inkluderet
7.8 ud af 10, Godt, 86 anmeldelser
Prisen er 288 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. nov. - 24. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 50000 IDR for voksne og 25000 IDR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for ekstra seng: 150000.0 IDR pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Citradream Cirebon
Hotel Citradream
Citradream Cirebon
Citradream
Hotel Citradream Cirebon Hotel
Hotel Citradream Cirebon West Cirebon
Hotel Citradream Cirebon Hotel West Cirebon
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Citradream Cirebon
8,2
Alletiders
8,0
Rengøring
8,2
Området
7,8
Service og personale
9,0
Miljøvenligt
7,8
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
30. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 14 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
chin-yih
Forretningsrejsende
20. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
chin-yih
Overnattede 1 nat i maj 2022
8/10 Udmærket
YANPO
Forretningsrejsende
17. apr. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
YANPO
Overnattede 1 nat i april 2021
10/10 Fremragende
ILHWAN
13. sep. 2020
ILHWAN
Overnattede 1 nat i september 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
24. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
30. jun. 2018
Respon dan service perlu ditingkatkan
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juni 2018
8/10 Udmærket
Ahmad
7. apr. 2018
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ahmad
6/10 Okay
Dini
11. mar. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Dini
Overnattede 1 nat i marts 2018
8/10 Udmærket
Yuka
22. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yuka
8/10 Udmærket
Donny
1. jan. 2018
Synes godt om: Service og personale
Donny
6/10 Okay
Verificeret rejsende
27. feb. 2017
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
so small room
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Donny
30. dec. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel dengan lokasi strategis di pusat kota
Donny
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
14. dec. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Convienent hotel
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Yamin
3. okt. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel cukup baik
Yamin
10/10 Fremragende
Rinaldo, Schweiz
30. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Immer wieder...
Rinaldo
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
10. jul. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Elfridawati
6. jun. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Elfridawati
8/10 Udmærket
tekun
10. mar. 2016
Synes godt om: Rengøring
tekun
6/10 Okay
dwi, Cikarang
21. jan. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Menginap bersama keluarga
dwi
6/10 Okay
Verificeret rejsende
3. jul. 2015
Synes ikke om: Service og personale
nyaman bersamaa citradream
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Jio, jakarta
1. jun. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort








