Indendørs pool

Anmeldelser af Leonardo Hotel Weimar

4 out of 5
Leonardo Hotel Weimar
Belvederer Allee 25, Weimar, TH

Anmeldelser

8,0

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 265 af i alt 927 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 457 af i alt 927 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 149 af i alt 927 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 48 af i alt 927 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 8 af i alt 927 anmeldelser" "

8,4/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

7,8/10

Faciliteter

7,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Kasper

Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 2. aug. 2023
Hallo Kasper, Vielen Dank für die 4-Sterne-Bewertung. Ich hoffe, wir können Sie demnächst wieder bei Leonardo beherbergen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fremragende

Winnie

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 18. jul. 2023
Dear Winnie, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay at the Leonardo Weimar. We are glad that you were satisfied with your stay. We hope to see you again soon. Best regards,

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie
OK men ikke fantastisk
Ok ophold på noget slidt hotel. Én ud af tre elevatorer fungerede. Swimmingpool var lukket et par dage trods oplysninger på opslag. Det blev vi ikke orienteret om, og i det hele taget skulle man selv gøre en indsats for at få service.
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 8. aug. 2022
Dear guest, Thank you for your feedback to our Leonardo Weimar. We take your improvement proposal about the hotel in our modernization plan. We are sorry with the trouble of the elevator but we are waiting for a spare part, beforehand we can't solve the problem. Thank you for your evaluation. We hope to see you soon. Best regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Nice hotel and room, but not that central. If you don't mind a 15 minute walk to the citycentre, the hotel is a good choice. The pool is not heated and the sauna wasn't open when we were there. But all in all a fine hotel.
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 31. jul. 2022
Dear guest, Thank you so much and hope to see you again here in Weimar! Best regards,

8/10 Udmærket

Jørgen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Prøv det
Fint hotel til fornuftig pris God pool og fantastisk morgenbuffet
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 31. jul. 2022
Dear Jørgen, It is so great to read that we were able to convince you completely of and standard. Your comments are such a big compliment to our whole hotel team. Thank you for your great evaluation. We hope to see you soon. Best regards,

8/10 Udmærket

Michael Friis

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 31. jul. 2022
Dear Michael Friis, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

6/10 Okay

Charlotte

Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 31. jul. 2022
Dear Charlotte, Thank you for your feedback to our Leonardo Weimar. Best regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 30. jul. 2020
Dear guest, Nice to see that you have our location in positive memory. Best regards,

8/10 Udmærket

Stefan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel i gåafstand fra dejlig by
Vi brugte hotellet til en enkelt overnatning på gennemfart og havde en dejlig oplevelse. Der ligger en smuk park lige ved siden af, gennem hvilken hvilken man kan gå til centrum (ca 1,5 km). Weimar er en rigtig hyggelig by med mange gode spisesteder og fin stemning. Hotellet tilbyder gratis morgenmad til børn under 13 år. Hotellet håndterede corona-restriktioner til perfektion og serverede blandt andet morgenmaden a la carte. Vær obs på at hotellet tager betaling for parkering (13£ for første døgn).
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 20. jul. 2020
Dear Stefan, Our mission is to offer our guests the best possible hospitality and service. Nice that we achieved this goal with you. Best regards,

6/10 Okay

Frederik J.

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 16. jul. 2020
Hallo Frederik J., vielen Dank für Ihre Bewertung. Gästefeedbacks sind sehr wichtig und werden von uns aufmerksam ausgewertet, da sie für die Weiterentwicklung unseres Hauses unentbehrlich sind. Schade, dass es nicht für eine höhere Punktzahl gereicht hat. Gern möchten wir von Ihnen erfahren, was wir verbessern können, um Ihre Erwartungen zu 100% zu erfüllen. Wir wünschen uns, dass Sie sich bei Ihrer nächsten Reise erneut für uns entscheiden und Ihnen alles Gute. Beste Grüße,

10/10 Fremragende

Jens Per

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel i en smuk by
Hotellet ligger dejligt i udkanten af byen med en smuk 10 minutters gåtur gennem parken med de mange monumenter - så er man i centrum af Weimar med alle dens seværdigheder. Hotellet er kendetegnet ved god service og effektivitet. I coronatiden lagde vi mærke til, hvor godt man håndterede de mange restriktioner herunder kunne servere en glimrende morgenmad med de samme muligheder for at vælge som hvis buffet havde været tilladt. Værelserne er store og meget godt udstyret.
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 14. jul. 2020
Dear Jens Per, Thank you very much for staying at the Leonardo Weimar We were pleased to welcome you at our hotel and to read that you were completely satisfied with our service and standards. Our team and I wish you all the best and we look forward to your next visit. Best regards,

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring
Air con virkede ikke i 30 graders varme Dårlig modtagelse i receptionen .Man følte sig ikke velkommen. Dårlig formidling - uprofessionelt Resten ok
Overnattede 5 nætter i august 2019
Svar fra S. Jaeschke den 14. aug. 2019
Dear hotel guest, thank you for your comments on your stay at our hotel. We discussed them accordingly and agreed the next steps. With kind regards, S. Jaeschke

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 20. feb. 2023
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihre Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

8/10 Udmærket

Emilia

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel
Hotellets lobby, spa faciliteter, restaurant og andre fælles områder var rigtig fine. Værelset var rent og rumligt, stor og god seng, men badeværelset intet særligt. Du skal påregne 10 euro/døgnet for parkering og 5 euro/dag hvis du vil benytte dig af saunaen.
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra S. Jaeschke den 14. aug. 2019
Dear Mrs. Emilia, we are pleased that you had a convenient stay at our hotel and will be delighted to welcome you again for another stay at Leonardo Hotel Weimar. Sincerely, S. Jaeschke

10/10 Fremragende

Henning Engelbrecht

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fortrinligt
Kan må alle måder anbefales Dejligt sted.
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra S. Jaeschke den 15. jul. 2019
Dear hotel guest, your fine review on your stay at our hotel pleases us very much. Until your next hello at Leonardo Hotel Weimar have a good time. Sincerely, S. Jaeschke

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale
Plus: Fik et roligt værelse væk fra vej Minus: For langt til centrum Ingen minibar
Overnattede 7 nætter i juni 2019
Svar fra S. Jaeschke den 9. jul. 2019
Dear hotel guest, thank you for your feedback on your stay. Due to environment protection we have replaced our minibar offer by the vending machines placed on every hotel floor since 2013 .We hope to welcome you back to our hotel very soon. Sincerely, S. Jaeschke

6/10 Okay

Gert

Synes ikke om: Service og personale
Blandede følelser
Har været¨på hotellet før, da var servicen bedre. Her følger lidt af de småting der gør at man måske vælger et andet hotel næste gang. Besværligt at skulle betale opholdet ved ankomst og resten af forbruget ved tjekud. Det giver 2 regninger til bogholderriet. Skal tilbage til check-in for at få lavet "tilgodebevis" så man kan skrive på værelset, unødvendigt da de jo jo har kreditkortoplysninger i forvejen. Ikke åbent i restaurant søndag for andet end buffet, buffet var totalt nedslidt 20.30, restaurant har åbent til 22...! Der reklameres med gratis Wi-fi, men skal det bruges til noget så skal der betales ekstra!
Overnattede 5 nætter i maj 2019
Svar fra S. Jaeschke den 6. jun. 2019
Dear hotel guest, thank you for your last stay and for its evaluation. For our hotel payment at arrival for the booked accommodation is a standard, we regret if there are any uncertainties occurred but we are depended to follow this procedure. Thank you too for your comments on your stay at our restaurant and for the Wi-Fi quality. With kind regards, S. Jaeschke

8/10 Udmærket

Gert

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i september 2018
Svar fra S. Jaeschke den 18. okt. 2018
Dear Gert, thank you for your rating. We will be pleased to welcome you again at next possitbility and remain with kind greetings until then, S. Jaeschke

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
A bit old but nice hotel. The bus run outside the hotel if you don’t have a car. Nice location next to the park. You can walk through the park back from the city.
Overnattede 2 nætter i juli 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
I de 3 sage vi var der var saunaen lukket (pga. tekniske problemer) men der var tydeligt ikke nogen teknikere på jobbet for at få det fikset asap. Derved var spa afslapningen en blandet oplevelse.
Overnattede 1 nat i juli 2018

10/10 Fremragende

Torben

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2017

8/10 Udmærket

Pernille

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2017

10/10 Fremragende

Birgit

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejlig beliggenhed
God og rolig base for oplevelserne i slorshaven og i centrum.professionel og hjælpsom betjening. Savnede midt mere frisk frugt og eventuelt lidt spændende kage i morgenmadsbuffeten.

8/10 Udmærket

Henriette, Danmark

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt
Rigtig fint 10 min fra centrum gennem dejlig park

10/10 Fremragende

Helle

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Helle, Vestbjerg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God kvalitet for prisen
God restaurant og morgen buffet. Fint rent værelse og hotel.

10/10 Fremragende

Laust Davidsen, Holbæk, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt sted
En rigtig god oplevelse. Kom trætte til hotellet efter en køretur på næsten 1000 km fra Toscana. Fik god mad og fin betjening i restauranten. Morgenmaden fin og et righoldigt udvalg. Hotellet har behagelig boblebad, svømmepool og et lille fitness-rum. Ligger op ad en park med seværdigheder. Busstoppested tæt ved hotellet, men unge mennesker vil kunne gå til centrum i Weimar. Vi kunne tænke os lettere og billigere internetadgang. Glimrende udgangspunkt til at opleve Weimar mange tilbud.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Service og personale
Servicen i receptionen var ikke særlig god - for mange fejl med parkering og adgang til værelset.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Ib, Hillerød

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Enkelt overnatning på farten
Hotellet var ok men lidt kedelig . Det samme var byen

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt roligt hotel i grønne omgivelser
Godt tilfreds. Hotellet har en høj standard og ligger i et skønt område.

6/10 Okay

Andreas

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale
Wir waren 3 Tage Gäste des Hotel und hatten uns ein grösseres Zimmer reserviert. Das Zimmer erstaunte, weil es sich als 4-Bett-Zimmer erwies. Zwei Hilfsbetten waren mit hineingestellt und raubten den Platz, den wir eigentlich für unsere Mehrkosten geniessen wollten. Natürlich wollten wir und haben wir das Zimmer getauscht. Nur ziemlich unprofessionell war, dass man uns patzig an der Rezeption verbeschied, dass das Aufstellen von Hilfsbetten bei grösseren Zimmern üblich sei und behandelte uns doch ziemlich frostig. Immerhin traf diese Aussage denn doch nicht zu, da wir dann doch noch ein uns genehmes Zimmer erhielten. Das Duschen erfordert doch einigermassen Akrobatik: die Dusche ist keineswegs separat, sondern in der Badewanne platziert. Bei der Fülle an Gästen mit Rollatoren ein echtes zu überwindendes Hindernis. Wir konnten froh sein, div. Hürden übersteigen und doch noch beim Duschen in der Wanne uns reinigend balancieren zu können. Immerhin gab die Klimaanlage (unser Zimmer zeigte zur Strasse und war alles andere als Verkehrsberuhigt) nur ein Säuseln von sich, das beim Schlafen nicht störte. Wir hatten auch schon sauberere Hotels erlebt, wozu passt, dass man bei Ankunft Auskunft geben soll, ob die Zimmer überhaupt gereinigt werden sollen und begründete dies mit (nicht nachvollziehbarem) Umweltschutz. Ob es vielleicht nicht doch Personalmangel ist?
Overnattede 3 nætter i maj 2024

8/10 Udmærket

Janine

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Ein gutes 4-Sterne Hotel. Kleine Abzüge gibt es für: Hotelzimmer -> Haare im Bad gefunden, Badezimmer ist in die Jahre gekommen, abgeplatzte Kante im Kleiderschrank; Frühstück -> keine Soja-/Mandelmilch oder Joghurt-Alternative vorhanden. Barista-Hafermilch vertrage ich nicht. Wellnessbereich -> Pool Öffnungszeiten nur bis 21 Uhr
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 27. maj 2024
Hallo Janine, Vielen Dank für die 4-Sterne-Bewertung. Ich hoffe, wir können Sie demnächst wieder bei Leonardo beherbergen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fremragende

veronika

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Es ist ein sehr schönes Hotel und es war ein angenehmer Aufenthalt. Wir kommen gerne wieder.
Overnattede 4 nætter i maj 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 23. maj 2024
Hallo Veronika, Schön zu lesen, dass Ihnen unsere Sauberkeit in positiver Erinnerung geblieben ist und Sie einen angenehmen, Ihren Vorstellungen entsprechenden, Aufenthalt erlebten. Herzliche Grüße,

8/10 Udmærket

Eberhard

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Praktisches Hotel. Gute Verkehrsanbindung.
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 20. maj 2024
Hallo Eberhard, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir wünschen uns, dass Sie bald erneut unser Gast sind und Ihnen alles Gute. Viele Grüße,

8/10 Udmærket

Dr. Wilfried, potsdam

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hervorragende Lage gegenüber dem Park an der Ilm (Teil des Unesco-Weltkulturerbes) Nicht so toll: stark begrenzte Pool-Öffnungszeiten
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 14. maj 2024
Hallo Dr. Wilfried, Schön zu lesen, dass Ihnen unsere Lage an der Ilm in positiver Erinnerung geblieben ist. Herzliche Grüße,

8/10 Udmærket

Jörn

Das Zimmer war tatsächlich ziemlicher 90er Chick… Teppich, alte Badezimmereinrichtung usw. Sauberkeit war ok. Frühstück war sehr gut und die Lage auch gut. Alles in allem gutes Mittelfeld und zum Schlafen und co in Ordnung.
Overnattede 4 nætter i maj 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 13. maj 2024
Hallo Jörn, Wir freuen uns sehr, dass es uns gelungen ist, Sie als zufriedenen Gast gewonnen zu haben und hoffen, Sie schon bald wieder einmal bei uns begrüßen zu können. Herzliche Grüße,

8/10 Udmærket

Monic

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 8. maj 2024
Dear Monic, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

8/10 Udmærket

Monika

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Schlecht war die Versorgung zum Abendbrot, nur Not behelf mit Kleinigkeiten an der Bar.
Overnattede 5 nætter i april 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 6. maj 2024
Hallo Monika, vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Besuch in Weimar unser Leonardo Weimar ausgesucht haben und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt ermöglichen konnten. Gern gebe ich Ihre konstruktive Kritik an die relevante Abteilung weiter. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen. Viele Grüße,

10/10 Fremragende

Ilja

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Allgemein ein sehr freundliches Kima .
Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 15. apr. 2024
Hallo Ilja, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

8/10 Udmærket

Regina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Schönes großes Zimmer, Zustellbett war wie Campingurlaub, Frühstück große Auswahl, Personal ruhig aufmerksam und freundlich
Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 10. apr. 2024
Hallo Regina, Schön zu lesen, dass Ihnen unser Frühstück, das Zimmer und das Personal in positiver Erinnerung geblieben ist und Sie einen angenehmen, Ihren Vorstellungen entsprechenden, Aufenthalt erlebten. Herzliche Grüße,

10/10 Fremragende

Bianca

Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 26. apr. 2024
Hallo Bianca, Ihnen als unser Gast einen herausragenden Service zu bieten liegt uns sehr am Herzen und es ist uns eine große Freude zu erkennen, dass Sie unsere Bemühungen zu schätzen wissen. Dies ist eine große Bestätigung für unser Team und wir danken Ihnen vielmals dafür. Gern begrüßen wir Sie erneut in unserem Leonardo Weimar. Viele Grüße,

10/10 Fremragende

Timo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ok
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 4. apr. 2024
Dear Timo, It is so great to read that we were able to convince you completely of our service and standard. Thank you for your great evaluation. We hope to see you soon. Best regards,

8/10 Udmærket

Franziska

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Ein bisschen in die Jahre gekommenes Hotel aber ganz liebes Personal, das den Aufenthalt total angenehm gestaltet hat.
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 2. apr. 2024
Hallo Franziska, Dankeschön, dass Sie sich nach Ihrer Abreise die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke zu senden. Jedes Feedback ist für uns eine Bereicherung. Mit Bedauern mussten wir feststellen, dass wir zwar mit unserem Personal punkten aber Sie von unserem Haus und der Ausstattung nicht überzeugen konnten. Wir wünschen Ihnen alles Gute aus Weimar. Viele Grüße,

10/10 Fremragende

Harald

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 1. apr. 2024
Hallo Harald, wir möchten die Chance nutzen, um uns bei Ihnen für Ihre positive Bewertung zu bedanken. Es freut uns sehr, dass Sie bei uns eine tolle Zeit verbracht und sich wohl gefühlt haben. Wir wünschen uns, bald erneut Ihr Gastgeber sein zu dürfen und Ihnen alles Gute. Viele Grüße,

6/10 Okay

Marcel

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ligging aan park
Overnattede 5 nætter i marts 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 22. mar. 2024
Dear Marcel, Nice to read that you have our location in positive memory. Best regards,

10/10 Fremragende

Janis

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr schöne Unterkunft!
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 14. mar. 2024
Hallo Janis, Ihnen als unser Gast einen herausragenden Service zu bieten liegt uns sehr am Herzen und es ist uns eine große Freude aus Ihren Punkten zu erkennen, dass Sie unsere Bemühungen zu schätzen wissen. Dies ist eine große Bestätigung für unser Team und wir danken Ihnen vielmals dafür. Gern begrüßen wir Sie erneut in unserem Leonardo Weimar. Viele Grüße,

10/10 Fremragende

Leopold

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Waren 2 Nächte, alles sehr gut gefallen! Immer wieder gerne!
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 11. mar. 2024
Hallo Leopold, Wir freuen uns, dass Sie mit uns das kulturelle Weimar entdeckt haben und Sie mit schönen Erinnerungen nach Hause zurückgekehrt sind. Wir wünschen Ihnen alles Gute. Herzliche Grüße,

8/10 Udmærket

Frank

Rejste med partner
Penetranter Geruch im Zimmer, trotz begrenzter Lüftungsmöglichkeit nicht zu entfernen
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 27. feb. 2024
Hallo Frank, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Leonardo Weimar zu bewerten. Gästekommentare helfen uns, ständig unsere Leistungen auf den Prüfstand zu stellen. Wir danken Ihnen aufrichtig für Ihre Meinung. Leider sind Sie vor Ort nicht näher auf Ihre Kritikpunkte zum Geruch eingegangen, dann hätten wir sofort die Möglichkeit zu reagieren. Falls es die Verfügbarkeit zulässt, bieten wir unseren Gästen in solchen Fällen gern ein Alternativzimmer an. Wir wünschen uns, dass Sie uns eine weitere Chance geben und wir bei Ihrem Aufenthalt Ihren Erwartungen rundum gerecht werden. Herzliche Grüße,