Der serveres frokost, aftensmad og tyske retter

Anmeldelser af RiKu HOTEL Ulm

RiKu HOTEL Ulm
Apothekergasse 3, Ulm, BW

Anmeldelser

9,2

Fantastisk

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 105 af i alt 182 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 68 af i alt 182 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 6 af i alt 182 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 2 af i alt 182 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 1 af i alt 182 anmeldelser" "

9,6/10

Rengøring

9,0/10

Service og personale

8,8/10

Faciliteter

9,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Henriette

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget anbefalelsesværdigt
Dejligt sted og værelse
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Hotelmanagement den 5. aug. 2023
We are very pleased that you felt comfortable with us. Thank you very much for your review.

8/10 Udmærket

Steffen

Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Hotelmanagement den 17. jun. 2023
Wir sagen lieben Dank für Ihre gute Bewertung und Ihren Besuch.

10/10 Fremragende

Michael

Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Hotelmanagement den 1. aug. 2022
Herzlichen Dank für Ihre hervorragende Bewertung.

8/10 Udmærket

Martin, Ballerup

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2019
Svar fra Ihr RiKu HOTEL Team den 7. sep. 2019
Wir danken Ihnen für gute Ihre Bewertung.

10/10 Fremragende

Sabri

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i maj 2024

10/10 Fremragende

Stephanie

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alles super
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Ihr RiKu Team den 7. maj 2024
Besten Dank für die volle Punktzahl.

8/10 Udmærket

Alexander

Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Hotelmanagement den 23. mar. 2024
Vielen Dank für Ihre gute Bewertung.

8/10 Udmærket

Gabriele

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great location in downtown Ulm, great for shopping and dining, everything is in walking distance. The heated bathroom floor is very nice! They offer a buffet breakfast. We only missed having a coffee machine in the room. The staff is very friendly, I have stayed there before and recommend the Ricu hotel for a stay in Ulm.
Overnattede 5 nætter i marts 2024
Svar fra Your RiKu-Team den 14. mar. 2024
Thank you for your good review and your praise regarding the location and the rooms.

10/10 Fremragende

Jens, Wuppertal

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Einfach nur großartig!
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Hotelmanagement den 28. feb. 2024
Wir sagen ganz herzlichen Dank für Ihre großartige Bewertung und Ihren Besuch!

10/10 Fremragende

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Hotelmanagement den 2. feb. 2024
Herzlichen Dank für Ihre sehr gute Bewertung.

10/10 Fremragende

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kleines Hotel im Zentrum
sehr gerne wieder. Gute Lokation
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Hotelmanagement den 24. jan. 2024
Ganz lieben Dank für Ihre Bewertung. Schon heute freuen wir uns Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen.

6/10 Okay

Yurika

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
アメニティーが最低限ですが、持参していたので問題ないです。お部屋が広くて居心地がよかったです。
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Hotelmanagement den 6. jan. 2024
レビューをありがとう。

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Hotelmanagement den 31. dec. 2023
Herzlichen Dank für Ihre super Bewertung.

10/10 Fremragende

JoAnna

Overnattede 9 nætter i december 2023
Svar fra Hotelmanagement den 31. dec. 2023
Wir freuen uns sehr über Ihre tolle Bewertung. Herzlichen Dank.

10/10 Fremragende

Kirsten

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Immer wieder!
Ein schönes Hotel in zentraler Lage. Das Personal ist sehr freundlich und wir kommen immer gerne wieder.
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Hotelmanagement den 27. dec. 2023
Ganz lieben Dank für Ihre Bewertung. Schon heute freuen wir uns Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen.

8/10 Udmærket

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Leider funktioniert das WIFI nicht perfekt
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Hotelmanagement den 30. sep. 2023
Danke für Ihre Bewertung. Dass Sie sich während Ihres Aufenthaltes nicht mit dem WiFi verbinden konnten, bedauern wir sehr. Ihrem Hinweis werden wir umgehend nachgehen.

10/10 Fremragende

Stjepan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Einfach, alles in Ordnung. Zu empfehlen!
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Hotelmanagement den 30. sep. 2023
Vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung! Es ist schön zu wissen, dass unser Hotel Ihren Ansprüchen gerecht wurde.

8/10 Udmærket

Rex

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gutes, sauberes Stadthotel in zentraler Lage, ideal für Besichtigungen. Sehr freundliches Personal. Das Frühstück - in der Buchung leider nicht enthalten - ist einfach aber ausreichend.
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Hotelmanagement den 30. sep. 2023
Wir freuen uns, dass Sie sowohl die Freundlichkeit unseres Teams als auch die Sauberkeit und die Lage unseres Hotels so positiv hervorheben. Vielen Dank für Ihre Bewertung.

8/10 Udmærket

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Leider ging im Zimmer 102 das Wifi nicht. Konnte mich aber via Tv verbinden.
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Hotelmanagement den 30. sep. 2023
Danke für Ihre Bewertung. Dass Sie sich während Ihres Aufenthaltes nicht mit dem WiFi verbinden konnten, bedauern wir sehr. Ihrem Hinweis werden wir umgehend nachgehen.

8/10 Udmærket

Andreas

Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Hotelmanagement den 19. jul. 2023
Wir danken Ihnen vielmals für Ihre gute Bewertung.

10/10 Fremragende

Markus

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra Hotelmanagement den 15. jul. 2023
Besten Dank für die volle Punktzahl.

8/10 Udmærket

Michaela

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Hotelmanagement den 29. jun. 2023
Besten Dank für Ihre gute Bewertung.

10/10 Fremragende

Paul

Overnattede 3 nætter i juni 2023
Svar fra Hotelmanagement den 23. jun. 2023
Besten Dank für die volle Punktzahl. Wir freuen uns sehr darüber.

6/10 Okay

Peter

Synes godt om: Rengøring
Top Lage in der Nähe des Ulmer Münsters aber Gesamteindruck des Hotels für die Preisklasse nur durchschnittlich.
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Hotelmanagement den 17. jun. 2023
Danke für Ihre Bewertung. Dass der Gesamteindruck unseres Hotels nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat bedauern wir sehr.

8/10 Udmærket

Vincent

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
hôtel bien situé dans la ville
Overnattede 3 nætter i maj 2023
Svar fra Hotelmanagement den 4. jun. 2023
Nous vous remercions vivement pour votre bonne évaluation.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Hotelmanagement den 18. maj 2023
Danke für Ihre Bewertung.

8/10 Udmærket

Jens

Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Hotelmanagement den 25. apr. 2023
Wir danken Ihnen vielmals für Ihre gute Bewertung.

8/10 Udmærket

Andreas

Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Hotelmanagement den 23. apr. 2023
Wir danken Ihnen vielmals für Ihre Bewertung.

10/10 Fremragende

Andreas

Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Hotelmanagement den 23. feb. 2023
Herzlichen Dank für Ihre fabelhafte Bewertung.

10/10 Fremragende

Andreas

Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Hotelmanagement den 17. feb. 2023
Herzlichen Dank für Ihre fabelhafte Bewertung.

8/10 Udmærket

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2023
Svar fra Hotelmanagement den 6. feb. 2023
Vielen Dank für Ihre gute Bewertung.

10/10 Fremragende

Susanne

Svar fra Hotelmanagement den 13. mar. 2023
Vielen Dank für Ihre volle 5-Sterne Bewertung. Wir freuen uns riesig darüber.

10/10 Fremragende

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Passt alles. Zimmer war am Anfang kalt
Overnattede 2 nætter i december 2022
Svar fra Hotelmanagement den 23. dec. 2022
Herzlichen Dank für Ihre hervorragende Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns so gut gefallen hat.

10/10 Fremragende

Ngoc

Overnattede 1 nat i december 2022
Svar fra Hotelmanagement den 13. mar. 2023
Herzlichen Dank für Ihre 5-Sterne Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber.

8/10 Udmærket

Maximilian

Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i november 2022
Svar fra Hotelmanagement den 28. feb. 2023
Lieben Dank für Ihre Bewertung.

10/10 Fremragende

Alexander

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i november 2022
Svar fra Hotelmanagement den 28. feb. 2023
Für Ihre super Bewertung danken wir Ihnen vielmals.

8/10 Udmærket

Andreas

Overnattede 1 nat i oktober 2022
Svar fra Hotelmanagement den 27. okt. 2022
Wir danken Ihnen vielmals für die gute Bewertung.

10/10 Fremragende

Joerg

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
War soweit alles prima, Personal sehr höflich und hilfsbereit
Overnattede 2 nætter i september 2022
Svar fra Hotelmanagement den 6. okt. 2022
Herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns so gut gefallen hat.

8/10 Udmærket

Christian

Overnattede 2 nætter i september 2022
Svar fra Hotelmanagement den 28. feb. 2023
Wir danken Ihnen vielmals für Ihre Bewertung.

8/10 Udmærket

Cornelia

Rejste med familie, Rejste i en gruppe, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We were able to get a room late in the evening and didn't have to sleep outdoors with our toddler. Thank you for letting us have a room after hours.
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Hotelmanagement den 1. aug. 2022
Thank you for your good rating. We´re glad that we were able to offer you a room and wold be pleased to welcome you as our guests again.

8/10 Udmærket

Paulina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Schönes und modernes Ambiente
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Hotelmanagement den 1. aug. 2022
Wir danken Ihnen vielmals für Ihre gute Bewertung.

8/10 Udmærket

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Hotelmanagement den 1. aug. 2022
Wir danken Ihnen für Ihre gute Bewertung.

10/10 Fremragende

Duc

Overnattede 1 nat i juni 2022
Svar fra Hotelmanagement den 1. aug. 2022
Wir danken Ihnen vielmals für Ihre fantastische Bewertung.

8/10 Udmærket

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
sehr freundlicher Empfang
Overnattede 1 nat i juni 2022
Svar fra RiKu HOTEL Team den 22. jun. 2022
Wir danken Ihnen vielmals für Ihre tolle und lobende Bewertung.

8/10 Udmærket

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Empfang war sehr freundlich.
Overnattede 1 nat i juni 2022
Svar fra RiKu HOTEL Team den 22. jun. 2022
Besten Dank für Ihr Feedback und das Lob!

10/10 Fremragende

Marianne

Overnattede 1 nat i maj 2022
Svar fra Ihr RiKu HOTEL den 19. maj 2022
Wir danken Ihnen vielmals für die volle Punkte Bewertung.

8/10 Udmærket

Stefano

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Molto buono e ottima posizione
Hotel molto recente e ben tenuto. Pulito e silenzioso, ristoranti in prossimità e parcheggio sotterraneo a pagamento proprio davanti. Purtroppo reception chiusa la mattina.
Overnattede 1 nat i marts 2022
Svar fra RiKu HOTEL Team den 23. mar. 2022
Molte grazie per il tuo ottimo ed elogiato feedback, nonché per il tuo suggerimento sugli orari di apertura della reception. Traduzione automatica.

8/10 Udmærket

Mats

Overnattede 1 nat i marts 2022
Svar fra RiKu HOTEL Team den 23. mar. 2022
Wir danken Ihnen für Ihre gute Bewertung.

8/10 Udmærket

Philipp

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Frühstücksbuffet könnte besser sein.
Overnattede 1 nat i februar 2022
Svar fra RiKu HOTEL Team den 25. feb. 2022
Danke für Ihr Feedback und Ihren Hinweis.

10/10 Fremragende

Jürgen

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2022
Svar fra RiKu HOTEL Team den 9. feb. 2022
Herzlichen Dank für Ihre 10-Sterne Bewertung.