Taj Hotel

3.5-stjernet overnatningssted
Hotel i middelhavsstil med en spa med fuld service og gratis morgenmad

Vælg datoer for at se priser

Anmeldelser

8,8 ud af 10.
Fremragende

Populære faciliteter

  • Spa
  • Pool
  • Bar
  • Morgenmad inkluderet
  • Roomservice
  • Motionscenter

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser

Standardværelse

10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)

Højdepunkter

Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Hårtørrer
Privat badeværelse
Minibar
  • Plads til 2 personer
  • 1 dobbeltseng

Deluxe-værelse

9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)

Højdepunkter

Individuelt interiør
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Hårtørrer
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng og 1 enkeltseng ELLER 3 enkeltsenge

Super Luxo

Højdepunkter

Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Hårtørrer
Privat badeværelse
Minibar
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng

Suíte Ganesha

Højdepunkter

Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Boblebadekar
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng

Suíte Gandhi

Højdepunkter

Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Boblebadekar
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Av. Antônio Trajano, 1313, Lapa, Tres Lagoas, MS, 79601-001

Hvad ligger i nærheden?

  • Municipality of Três Lagoas - 10 min. gang - 0.8 km
  • Lagoa Maior - 14 min. gang - 1.2 km
  • Idoso-pladsen - 18 min. gang - 1.5 km
  • Shopping Três Lagoas - 4 min. kørsel - 3.2 km
  • Thermas Acqualinda - 38 min. kørsel - 48.8 km

Sådan kommer du rundt

  • Três Lagoas (TJL-Três Lagoas Lufthavn) - 6 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Chopp Chaplin - ‬9 min. gang
  • ‪3istrô - ‬10 min. gang
  • ‪Pizzaria da Mama - ‬8 min. gang
  • ‪Kiosk Central Espetinho - ‬2 min. gang
  • ‪Gerações Eventos - ‬8 min. gang

Om overnatningsstedet

Taj Hotel

Højdepunkter på overnatningsstedet
Overnat hos Taj Hotel, og nyd godt af gratis morgenmad tilberedt efter bestilling, en bar ved poolen og en have. Forkæl dig selv med sportsmassage i stedets spa. Stedets restaurant med indiske retter, Restaurante Taj, byder på morgenmad, frokost, middag og lette måltider. Yogatimer tilbydes i det døgnåbne fitnesscenter. Overnatningsstedet har også renseri/vaskeri, en bar og et forretningscenter. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset.
Du kan desuden få glæde af fordele som:
  • En udendørs pool og en børnepool samt liggestole og poolparasoller
  • Gratis selvstændig parkering
  • Havegrill, en festsal og et pengeskab i receptionen
  • Bagageopbevaring, en flersproget medarbejderstab og gratis aviser
Værelsesfaciliteter
Alle 58 individuelt indrettede værelser tilbyder komfortable faciliteter som premium-sengetøj og aircondition plus faciliteter som gratis Wi-Fi og minibarer.
Ekstra faciliteter på værelserne tæller:
  • Badeværelser med gratis toiletartikler og hårtørrere
  • LCD-tv med kabelkanaler
  • Daglig rengøring, skriveborde og telefoner

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis selvstændig parkering på stedet

Mad og drikke

  • Gratis morgenmad tilberedt efter bestilling tilbydes hver dag fra kl. 05.30 til kl. 10.00
  • En bar ved poolen
  • En bar/lounge
  • En restaurant

Restauranter på stedet

  • Restaurante Taj

Oplevelser

  • Børnepool
  • Døgnåbent motionscenter
  • Spa med stort udvalg af behandlinger
  • Tv på fællesarealer
  • Udendørs pool
  • Yogahold

Familievenlige faciliteter

  • Børnepool
  • Udendørs pool
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Bryllupsfaciliteter
  • Flersproget medarbejderstab
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Forretningscenter

Udendørs

  • Grillfaciliteter
  • Have
  • Liggestole ved poolen
  • Poolparasoller

Spa med stort udvalg af behandlinger

  • Spaen er åben hver dag
  • Sportsmassage

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Adgang til pool via rampe på stedet
  • Adgang til øvre etager kun via trapper
  • Belysning ved indgang
  • Glat gulv på fællesarealer
  • Håndtag i trappeopgange
  • Indgangsrampe
  • Registreringsskranke med adgang for kørestolsbrugere
  • Restaurant med adgang for kørestolsbrugere

Andet

  • 2 bygninger
  • 2 etager
  • Arkitektur i middelhavsstil
  • Bygget i 2008
  • Selskabssal
  • Særlige rygeområder

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Mørklægningsgardiner
  • Premium-sengelinned

Badeværelse

  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Privat badeværelse
  • Shampoo
  • Sæbe
  • Toiletpapir

Underholdning

  • LCD-tv med kabelkanaler

Mad og drikke

  • Minibar
  • Roomservice

Andet

  • Aircondition
  • Individuel indretning
  • Skrivebord
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 00.00
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er tilladt mod et ekstra gebyr på BRL 75 pr. kæledyr pr. nat, et engangsgebyr for rengøring på BRL 75 og et depositum på BRL 75 pr. dag
Servicedyr er tilladt, og der opkræves ikke gebyrer
Kun hunde og katte er velkomne
2 kæledyr i alt (op til 20 kg pr. kæledyr)
Kæledyr skal altid være under opsyn
Begrænsninger gælder. For flere oplysninger kan du kontakte overnatningsstedet via telefonnummeret på reservationsbekræftelsen

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

  • Servicegebyr: 10 procent

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Valgfrie tjenester

  • Depositum for kæledyr: 75 BRL pr. dag
  • Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 75 pr. kæledyr pr. nat plus et engangsrengøringsgebyr på BRL 75
  • Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Reservationer er påkrævet for massagebehandlinger. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Taj Hotel Tres Lagoas
Taj Tres Lagoas
Taj Hotel Hotel
Taj Hotel Tres Lagoas
Taj Hotel Hotel Tres Lagoas

Ofte stillede spørgsmål

Har Taj Hotel en pool?

Ja, dette overnatningssted har en udendørs pool og en børnepool.

Er Taj Hotel et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Ja, dette hotel tillader hunde og katte (maks. 2 i alt) med en maksimumvægt på 20 kg pr. kæledyr. Der er et depositum på 75 BRL pr. dag og et gebyr på 75 BRL pr. kæledyr pr. nat. Der pålægges også et rengøringsgebyr på 75 BRL. Servicedyr er fritaget fra gebyrer. Visse begrænsninger kan gælde. Kontakt overnatningsstedet for at få flere oplysninger.

Hvor meget koster parkering hos Taj Hotel?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Taj Hotel?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 00.00.

Hvornår er udtjekning på Taj Hotel?

Udtjekning er kl. 12.00.

Hvor ligger Taj Hotel?

Dette hotel med spa ligger i Três Lagoas, kun 2 km fra Municipality of Três Lagoas, Lagoa Maior og Idoso-pladsen. Derudover ligger Udstillingsparken og Benedito Soares Mota Stadion ca. 5 km derfra.

Anmeldelser

Anmeldelser af Taj Hotel

8,8

Fremragende

9,2

Rengøring

8,4

Området

9,0

Service og personale

9,2

Miljøvenligt

9,0

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 71 af i alt 113 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 26 af i alt 113 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 8 af i alt 113 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 6 af i alt 113 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 2 af i alt 113 anmeldelser

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Hulda

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Perfeito

Adorei o hotel é lindo e impecável, comida maravilhosa
Overnattede 1 nat i august 2025

10/10 Fremragende

Danilo

Overnattede 2 nætter i februar 2025

10/10 Fremragende

EDINALDO

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sempre incrível gosto muito.
Overnattede 2 nætter i april 2025

10/10 Fremragende

Edinaldo

Overnattede 1 nat i marts 2025

10/10 Fremragende

Rodrigo

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tudo excelente Só uma ressalva para qualidade do ar condicionado e o lençol das camas
Overnattede 1 nat i marts 2025

10/10 Fremragende

Eulinda Kelen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i marts 2025

10/10 Fremragende

Esdras Luiz

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ótimo lugar
Overnattede 2 nætter i februar 2025

10/10 Fremragende

Paulo Ricardo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Final de semana no TAJ

Otima, lugar muito limpo, organizado, atendimento excelente
Overnattede 2 nætter i januar 2025

10/10 Fremragende

Rodrigo

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Excelente hospedaria. Nota 10.

Equipe incrível, Desde o início com o atendimento, a camareira, pessoal a cozinha, jardineiro, todos. Muito educados. Arrumação, limpeza, decoração, café da manhã etc.
Overnattede 3 nætter i december 2024

10/10 Fremragende

Fernanda

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2024

10/10 Fremragende

rogerio

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2024

4/10 Dårligt

Maisa

Overnattede 2 nætter i november 2024

10/10 Fremragende

LUCIANO

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2024

10/10 Fremragende

Thomas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2024

10/10 Fremragende

Edinaldo

Overnattede 1 nat i oktober 2024

10/10 Fremragende

Johan

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i oktober 2024

4/10 Dårligt

Romualdo

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2024

10/10 Fremragende

Leonardo

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2024

10/10 Fremragende

Kety

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2024

10/10 Fremragende

Gabriel Henrique

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2024

10/10 Fremragende

Bianka Karina

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2024

6/10 Okay

Rodrigo

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring

bom hotel, mas precisa de um gerente que cuide

O hotel é bom, porém está decaíndo, já me hospedei varias vezes lá... os forros de cama e o ar condicionado são os mesmos de anos atrás, ar condicionado sujos e acabam ficando meio nojentos demais com excesso de poeira que sai até pela parte do interior do ar. De resto o hotel é bem bom.
Overnattede 2 nætter i juni 2024

10/10 Fremragende

Olavo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2024

10/10 Fremragende

Reginaldo

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i maj 2024

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort

Energia

Razoável, faltou energia e o gerador não entrou, justamente nas horas que precisava de energia no quarto, outro ponto é mais relevante é que tem gás canalizado mais sustentável do que gás de botijão e mesmo assim o hotel Permanece no botijão emitindo mais poluentes.
Overnattede 1 nat i maj 2024