Restaurant Hotel Picasso
Hotel ved flodbredden med en kaffebar og en udendørs pool
Billedgalleri for Restaurant Hotel Picasso





Anmeldelser
8,6 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse

Enkeltværelse
Højdepunkter
Balkon
Lydisolering
Aircondition
Tv
En kombination af bruser/badekar
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse

Dobbeltværelse
Højdepunkter
Balkon
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Tv
En kombination af bruser/badekar
Bidet
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer

Værelse til 3 personer
Højdepunkter
Balkon
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Tv
En kombination af bruser/badekar
Bidet
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse til 4 personer

Værelse til 4 personer
Højdepunkter
Balkon
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Tv
En kombination af bruser/badekar
Bidet
Privat badeværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Carretera de la Gola, Torroella de Montgrí, 17257
Om overnatningsstedet
Restaurant Hotel Picasso
Lignende overnatningssteder

URH - Hotel Moli del Mig
URH - Hotel Moli del Mig
- Pool
- Spa
- Kæledyr tilladt
- Børnepool
9.4 ud af 10, Enestående, 125 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: EUR 0.66 pr. person pr. nat, op til 7 nætter. Denne skat gælder ikke for børn under 17 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: Mellem 7 og 10 EUR pr. person (cirkapriser)
- Ekstra senge er tilgængelige mod et tillægsgebyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Overnatningsstedets registreringsnummer HG-001939
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 1000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Picasso Torroella de Montgri
Picasso Torroella de Montgri
Restaurant Hotel Picasso Torroella de Montgri
Restaurant Picasso Torroella de Montgri
Restaurant Hotel Picasso Hotel
Restaurant Hotel Picasso Torroella de Montgrí
Restaurant Hotel Picasso Hotel Torroella de Montgrí
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Restaurant Hotel Picasso
8,6
Fremragende
9,0
Rengøring
7,4
Området
8,6
Service og personale
9,6
Miljøvenligt
8,2
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
30. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2021
10/10 Fremragende
STEPHANE
10. jul. 2023
STEPHANE
Overnattede 1 nat i juli 2023
10/10 Fremragende
Agustí
25. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Agustí
Overnattede 2 nætter i juni 2023
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
31. okt. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Bien por su categoria
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2022
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
12. jul. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i juli 2021
6/10 Okay
Niels
29. mar. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Niels
Overnattede 1 nat i marts 2021
8/10 Udmærket
Gema
Rejste i en gruppe
1. aug. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bien
Gema
Overnattede 1 nat i juli 2020
10/10 Fremragende
REBECA
Forretningsrejsende
9. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
DE LOS MEJORES HOTELES QUE HE VISITADO
REBECA
Overnattede 1 nat i juli 2020
10/10 Fremragende
Juan Luis
Forretningsrejsende
24. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Juan Luis
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
15. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 14 nætter i august 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
14. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2019
8/10 Udmærket
Daniel
4. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Daniel
Overnattede 1 nat i september 2019
8/10 Udmærket
Christophe
4. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Un hôtel avec beaucoup de charme .
Christophe
Overnattede 4 nætter i juli 2019
8/10 Udmærket
Montserrat
10. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Descanso
Montserrat
Overnattede 3 nætter i august 2018
10/10 Fremragende
Jody
27. jun. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sparking gem on the Costa Brava



Jody
Overnattede 2 nætter i juni 2017
8/10 Udmærket
Jean-Marc
11. maj 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jean-Marc
8/10 Udmærket
Javier, Barcelona
2. maj 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Muy tranquilo
Javier
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
5. sep. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Personnel accueillant, agréable. Très bon restaura
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
29. jul. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Jean Marc, Saint Jean De Muzols en Ardèche
11. jun. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
un séjour innoubliable
Jean Marc
8/10 Udmærket
laure, Bordeaux
2. nov. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
De Dali à Picasso
laure
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
22. aug. 2014
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
hotel tres moyen
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Marc
14. apr. 2014
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Marc
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. okt. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Trenja, The Hague
27. okt. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

