4/10 Dårligt
Michael
4. jan. 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vi ankom sent, midnat og der var derfor roligt. Vi blev vækket næste morgen af smækkende døre fra gangen. Vi havde fået et rum lige ud til receptionen og restauranten og den mellemdør der var mellem værelsesgangen og restaurant gik op og i konstant. Værelset var ikke rent og gulvtæppet var ikke støvsuget. Vi fandt glasskår på tæppet og der var generelt nusset. Deres guide service havde ikke forståelsen for at når man rejser så langt væk fra alting som dette var har man som kunde en forventning om at komme til at se det man på forhånd havde planlagt nemlig den natur som området inden holder. Vi fik aflyst en tur aftnen inden og det var vores sidste dag, med en dårlig forklaring om at deres samarbejdspartner havde aflyst grundet en større kunde skulle benytte deres både. Det er simpelt ikke rimeligt når man som kunde har en samlet rejsetid (16 timer til Chile, 4 timers flyvning fra Santiago til Punta arena samt 5 timers bil tur til hotellet) på i alt 25 timer. Så er det fordi det er noget man vil og ønsker. Værelsets ulemper og støj kunne vi havde havde set igennem med men netop det vi ikke kom på de ture vi ønskede grundet, efter vores opfattelse en uduelig guideservice, vi er meget overbevist om at ham der stod for det simpelthen havde glemt at bestille dette, baseret på den sene aflysning som først kom efter vi havde spurgt efter afgangstid til dagen efter. Det er dyrt at være i dette område og forventer som kunde at modtage det man var taget derned for!