Hotel Gracery Asakusa
Dette hotel har en restaurant og ligger 7 min. gang fra Sensoji-templet
Billedgalleri for Hotel Gracery Asakusa





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 17 ud af 17 værelser
Indlæs alle billeder af Run Of House

Run Of House
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,4 ud af 10
Enestående
(10 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Premium-sengetøj
Dundyne
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Familieværelse - ikke-ryger

Familieværelse - ikke-ryger
9,8 ud af 10
Enestående
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Premium-sengetøj
Dundyne
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger

Dobbeltværelse - ikke-ryger
8,6 ud af 10
Fremragende
(27 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Premium-sengetøj
Dundyne
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - kun kvinder - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - kun kvinder - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Premium-sengetøj
Dundyne
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger

Værelse - ikke-ryger
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Premium-sengetøj
Dundyne
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger (2 Adjacent Rooms, Not Connected)

Dobbeltværelse - ikke-ryger (2 Adjacent Rooms, Not Connected)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Premium-sengetøj
Dundyne
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse til 1 person - ikke-ryger

Dobbeltværelse til 1 person - ikke-ryger
9,6 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Premium-sengetøj
Dundyne
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Universal Twin Room

Universal Twin Room
Indlæs alle billeder af Adjacent Room

Adjacent Room
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger (High Floor)

Dobbeltværelse - ikke-ryger (High Floor)
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Premium-sengetøj
Dundyne
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (High Floor)

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (High Floor)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Premium-sengetøj
Dundyne
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Twin Room - High Floor - Non-Smoking

Twin Room - High Floor - Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Double Room - High Floor - Non-Smoking

Double Room - High Floor - Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Family Room

Family Room
Indlæs alle billeder af Double Room

Double Room
Indlæs alle billeder af Twin Room

Twin Room
Du vil muligvis også kunne lide

MONday Apart Nihonbashi Ningyocho (Formerly MONday Apart Nihonbashi Suitengumae)
Chuo
- Køkken
- Vaskemaskine
- Tørretumbler
- Gratis Wi-Fi
9.6 ud af 10, Enestående, 253 anmeldelser
Prisen er 822 kr.
16. nov. - 17. nov.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2-10-2 Kaminarimon, Taito, Tokyo, Tokyo, 111-0034
Om overnatningsstedet
Hotel Gracery Asakusa
Lignende overnatningssteder

Richmond Hotel Premier Asakusa International
Richmond Hotel Premier Asakusa International
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 1.889 anmeldelser
Prisen er 750 kr.
24. nov. - 25. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 2200 JPY pr. person (cirkapriser)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Minimumsalderen for indtjekning under den amerikanske Spring Break er 18 år
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL GRACERY ASAKUSA Tokyo
GRACERY ASAKUSA Tokyo
GRACERY ASAKUSA
HOTEL GRACERY ASAKUSA Hotel
HOTEL GRACERY ASAKUSA Tokyo
HOTEL GRACERY ASAKUSA Hotel Tokyo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Gracery Asakusa
9,2
Fantastisk
9,4
Rengøring
9,4
Området
9,4
Service og personale
9,2
Miljøvenligt
9,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
6. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
11. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 6 nætter i februar 2020
8/10 Udmærket
Mariana
Rejste med partner
8. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mariana
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
Kim Nina
Rejste i en gruppe
7. nov. 2025

Kim Nina
Overnattede 3 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Kristi
Rejste med familie
6. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kristi
Overnattede 6 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Kristi
Rejste med familie
6. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kristi
Overnattede 6 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Mario
6. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mario
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Roch
5. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Roch
Overnattede 2 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
Laura, Salassa
Rejste med familie, Rejste med partner
28. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



Laura
Overnattede 5 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Romena Angeli Penuela
Rejste med familie
27. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Romena Angeli Penuela
Overnattede 4 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Denise
Rejste med familie
24. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Denise
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Benjamin
Rejste med partner
22. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Benjamin
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
6/10 Okay
Ashley
21. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ashley
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Caitlin
Rejste med partner
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Caitlin
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Larry, Mitchell
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Larry
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Roger
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Roger
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
JOSÉE
Rejste med partner
2. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JOSÉE
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
John
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
John
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Greg
Rejste med partner
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Greg
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Sydney
29. sep. 2025
Sydney
Overnattede 7 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Robert
24. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Robert
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Juan
19. sep. 2025
Juan
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Uchechi
12. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Uchechi
Overnattede 5 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Romelyn A
Rejste med partner
12. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Romelyn A
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Peter
Rejste med partner
10. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Peter
Overnattede 4 nætter i september 2025

















