Hôtel Lyla confort

3.0-stjernet overnatningssted
Hotel ved stranden og med 20 restauranter og barer/lounger

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for Hôtel Lyla confort

Overnatningsstedets område
19 barer/lounger
Standard-dobbeltværelse | Premium-sengetøj, gratis Wi-Fi
Overnatningsstedets område
Interiør

Populære faciliteter

  • Roomservice
  • Morgenmad tilgængelig
  • Bar
  • Kæledyr tilladt
  • Døgnåben reception
  • Aircondition

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser

Standard-dobbeltværelse

Højdepunkter

Balkon
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LED-tv
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Satellit-tv
  • Havudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng ELLER 2 enkeltsenge

Standardenkeltværelse

Højdepunkter

Balkon
Aircondition
LED-tv
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Satellit-tv
  • Havudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 dobbeltseng ELLER 2 enkeltsenge
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Restinga-smir, Route de sebta, Allyene, 90000

Hvad ligger i nærheden?

  • Smir Vandpark - 2 min. kørsel - 2.9 km
  • Kabila Strand - 3 min. kørsel - 3.3 km
  • Kabila Marina - 6 min. kørsel - 6.9 km
  • Fnideq Strand - 9 min. kørsel - 10.9 km
  • Ceutas havn - 20 min. kørsel - 18.5 km

Sådan kommer du rundt

  • Ksar Sghir Busstation - 39 min. kørsel
  • Tanger (TNG-Ibn Batouta) - 87 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Restaurant Olas - ‬12 min. kørsel
  • ‪Troya - Pâtisserie Boulangerie Salon De Thé - ‬9 min. kørsel
  • ‪Extrablatt Marina Smir - ‬2 min. kørsel
  • ‪Caféteria Pizzeria Nelson - ‬9 min. kørsel
  • ‪Golden Beach Hotel - ‬9 min. kørsel

Om overnatningsstedet

Hôtel Lyla confort

Højdepunkter på overnatningsstedet
En terrasse, 20 kaffebarer/caféer og en have er blot nogle af faciliteterne hos Hôtel Lyla confort. Få lidt at spise på en af stedets 20 restauranter, som byder på internationale retter og udendørs servering. Gratis Wi-Fi på værelset er til rådighed for alle gæster, og der tilbydes en legeplads og 19 barer.
Du kan desuden få glæde af fordele som:
  • Gratis selvstændig parkering
  • Morgenmad (tillægsgebyr), 2 udendørs tennisbaner og røgfrie områder
  • Bagageopbevaring, en døgnåben reception og hjælp med udflugter/billetter
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos Hôtel Lyla confort inkluderer fordele såsom premium-sengetøj og aircondition plus faciliteter som gratis Wi-Fi.
Andre faciliteter på værelserne inkluderer:
  • Badeværelser med brusere og gratis toiletartikler
  • LED-tv med satellitkanaler
  • Balkon og telefoner

Sprog

Arabisk, fransk og spansk

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Mulighed for handicapparkering

Mad og drikke

  • Der tilbydes morgenmad mod et gebyr på 10 MAD pr. person
  • 19 barer/lounger
  • 20 kaffebarer/caféer
  • 20 restauranter
  • Snackbar/deli

Restauranter på stedet

  • L assiette

Oplevelser

  • 2 udendørs tennisbaner
  • Legeplads

Familievenlige faciliteter

  • Legeplads
  • Snackbar/deli

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Pengeskab i receptionen

Gæstefaciliteter

  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Ingen rengøring

Udendørs

  • Have
  • Terrasse

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Blindeskrift eller hævede tegn
  • Handicapparkering
  • Handicapvenlig rute

Andet

  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Premium-sengelinned

Badeværelse

  • Bruser
  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer (efter anmodning)
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • LED-tv med satellitkanaler

Mad og drikke

  • Begrænset roomservice

Andet

  • Aircondition
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 00.00

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr overnatter gratis
Begrænsninger gælder. For flere oplysninger kan du kontakte overnatningsstedet via telefonnummeret på reservationsbekræftelsen

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

  • Byen pålægger en skat: 13.20 MAD pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 12 år.

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for morgenmad: 10 MAD pr. person (cirkapriser)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Hôtel Lyla confort M'diq
Lyla confort M'diq
Hôtel Lyla confort
Hôtel Lyla confort Allyene
Lyla confort Allyene
Hôtel Lyla confort Hotel
Hôtel Lyla confort Allyene
Hôtel Lyla confort Hotel Allyene

Ofte stillede spørgsmål

Er Hôtel Lyla confort et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Ja, kæledyr er tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Hôtel Lyla confort?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Hôtel Lyla confort?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 00.00.

Hvornår er udtjekning på Hôtel Lyla confort?

Udtjekning er kl. 12.00.

Hvor ligger Hôtel Lyla confort?

Dette hotel ved stranden ligger i Allyene, kun 2,4 km fra Smir Vandpark og 2,5 km fra Kabila Strand. Derudover ligger Kabila Marina og Fnideq Strand ca. 10 km derfra.

Anmeldelser af Hôtel Lyla confort

Anmeldelser

6,6
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 8 af i alt 30 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 9 af i alt 30 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 4 af i alt 30 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 2 af i alt 30 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 7 af i alt 30 anmeldelser

6,6/10

Rengøring

6,6/10

Service og personale

4,8/10

Faciliteter

6,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

4,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Naoual

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
À fuir
Overnattede 10 nætter i september 2023

10/10 Fremragende

asya

Overnattede 2 nætter i september 2023

8/10 Udmærket

Karin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort

Hotel Lyla

A localização é boa, o quarto com vista para o maravilhoso Mediterrâneo, na segurança de condomínio residencial, foi muito bom. Faltou + opção de frutas frescas no café da manhã. Lugar maravilhoso ?
Overnattede 1 nat i september 2023

2/10 Forfærdeligt

Nimer

Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We had to check out after 1 day only, moldy room, made reservation for 3 people, provided only a comforter to put on the floor for our Child (no bed or mattress). We are Requesting refund for the balance . Had to go to another nearby hotel.
Overnattede 2 nætter i juli 2023

6/10 Okay

Ahmed

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

L'hotel n'a pas été rénové de puis longtemps

Overnattede 4 nætter i maj 2023

8/10 Udmærket

Jebry

Overnattede 1 nat i maj 2023

8/10 Udmærket

Manal

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Le personnel est aimable et le cadre est magnifique.
Overnattede 2 nætter i april 2023

2/10 Forfærdeligt

Beatriz

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yo había hecho una reserva y al llegar mi esposo y yo nos pidieron certificado de matrimonio, mi esposo de marruecos y yo cubana. Fuimos de vacaciones con la familia. Obvio no teníamos el acta de matrimonio. Nos dijeron que no podíamos quedarnos en la reservación que solo había una solución y era reservar una habitación extra, que eran órdenes del gerente del hotel y si nos preguntaban nos habíamos conocido en el hotel, era cerca de la media noche estábamos agotados y no tuvimos opción, reservamos dos habitaciones. La ropa de cama con olor a húmedo uno de los baños inundados de agua, con mucho moho y manchas de óxido todo viejo y en muy malas condiciones. Habíamos pagado desayuno para una de las habitaciones y no pudimos nunca tener el desayuno en la terraza de la habitación, no hubo limpieza en los cuartos y solo dejaron dos toallas. Cabe destacar que la reserva la hice en expedia donde no advierten que debes demostrar tu estado civil y las fotos del hotel son buenas pero la realidad es otra.
Overnattede 3 nætter i marts 2023

2/10 Forfærdeligt

Achraf

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i september 2022

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Agréable séjour à refaire. Personnels qualifiés.
Overnattede 4 nætter i juni 2021

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Tout était parfait Accueil chaleureux chambre propre avec petit déjeuner copieux personnels très accueillant. La plage a deux minutes à pied.
Overnattede 2 nætter i juni 2021

8/10 Udmærket

taha

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Super

Tranquille et calme , j’aime l’emplacement
Overnattede 1 nat i september 2020

8/10 Udmærket

zakia

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2019

8/10 Udmærket

zakia

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Confortable

Très belle situation (vue sur mer) Personnel agréable
Overnattede 3 nætter i december 2019

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Très déçu de ce choix

Accueil non professionnel. On me demande de payer l hôtel a l entrée alors que j ai déjà prépayé par carte, ...Après toute une galère ou j ai appelé hotels.com (appel international) pour reclamer, et longues discussions a 8h du matin le lendemain on m a remboursé le deuxième payement. J ai demandé un grand lit double on m a donné deux lits simple juxtaposés pour former un grand lit... c est vrai que les draps et couvertures sont propres mais le sol est plein de taches et de traces de moisissures et d'humidité, pas joli a voir et ceci n est pas visibles dans les photos. Pas de buffet au petit dej comme indiqué lors de la réservation, donc pas trop de choix...
Overnattede 1 nat i december 2019

10/10 Fremragende

LOTFI, RHODE ISLAND USA

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
very good,excellent restaurant and cafeteria nice water view and wonderful Mediterranean beach
Overnattede 2 nætter i september 2019

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Service nest pas au norme. Un personnel inutile. Une intrusion sans prevenir d’un membre du personnel a 3h du matin.
Overnattede 1 nat i juli 2019

8/10 Udmærket

taha

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Problématique des coffres forts et les cartes des chambres , fallait demander la femme de ménage ou la réceptionniste pour ouvrir la porte
Overnattede 4 nætter i juni 2019

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

위치만? 괜찮음

조식이 가격대비 별로다. 뚜벅 여행자는 그냥 저냥 택시타고 메디나까지 거리는 보통 화장실에 물 안빠짐.
Overnattede 1 nat i februar 2019

10/10 Fremragende

Ovidiu

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Muy hermoso

Muy bonito el paisaje, cerca de la playa. Todos muy amables. Lo recomiendo a todos
Overnattede 1 nat i februar 2019

10/10 Fremragende

taha

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Happy

Tranquille

4/10 Dårligt

Abdellatif

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
chambre quelconque, eau chaude que si on demande à la réception, chambre non chauffée (clim très faible)......
Overnattede 2 nætter i januar 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

un responsable est demandé à l'accueil

Il manque un manager pour cet hôtel. C'est vraiment dommage pour ce bel hôtel avec sa situation et son architecture et sa situation devant la mer, de ne pouvoir être géré naturellement et sufisamment Pourtant le personnel y donnent du sien mais aucune cohésion le plus souvent et ça donne pas de savon dans les salles de bains du restaurant , plus de matieres premieres en cuisine, des chambres qui se degradent, les telecommandes a changer, les tables du restaurant a nettoyer entre chaque client , du personnel pas formé sur leur machine, les oublis de commande etc... Ca reste une tres belle destination mais sans âme.
Overnattede 3 nætter i august 2017

2/10 Forfærdeligt

A. G. , RABAT

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

CERRADO

NO PUDE ALOJARME, SE ENCONTRABA CERRADO O ALGO EXTRAÑO. NO CONFIRMARON LA RESERVA, NI COGÍAN EL TELÉFONO NI ATENDÍAN POR NINGÚN MEDIO POSIBLE. NO ESTÁ SITUALO EN LA LOCALIZACIÓN QUE INDICAN POR INTERNET. DESEARÍA ME DEVOLVIERAN EL DINERO QUE ME COBRARON.
Overnattede 1 nat i juni 2017

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring