Zest Jemursari by Swiss-Belhotel International
Hotel med gratis parkeringsservice og døgnåben reception i Surabaya
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Zest Jemursari by Swiss-Belhotel International





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 142 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
22. jul. - 23. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse (Zest Queen)

Værelse (Zest Queen)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Separat spiseområde
Aircondition
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Badekåber
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge (Zest)

Værelse med 2 enkeltsenge (Zest)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Separat spiseområde
Aircondition
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Badekåber
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Jl. Raya Prapen 266, Surabaya, East Java, 60299
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Choice City Hotel
Choice City Hotel
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Motionscenter
9.0 ud af 10, Fremragende, 4 anmeldelser
Prisen er 146 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
22. jul. - 23. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for takeawaymorgenmad: 60000 IDR for voksne og 40000 IDR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 200000 IDR pr. person (enkelt)
- Gebyr for ekstra seng: 150000 IDR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og vinduesikring
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Zest Hotel Jemursari Surabaya
Zest Hotel Jemursari
Zest Jemursari Surabaya
Zest Jemursari
Zest Hotel Jemursari Surabaya, Java
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Zest Jemursari by Swiss-Belhotel International
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
8,2/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
14. feb. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Siki
2. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Siki
Overnattede 7 nætter i februar 2024
8/10 Udmærket
Siki
20. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Siki
Overnattede 7 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Siki
17. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Siki
Overnattede 4 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Franklin
Forretningsrejsende
14. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Franklin
Overnattede 3 nætter i maj 2023
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
14. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2018
8/10 Udmærket
Paul, Taipei
8. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Paul
Overnattede 1 nat i august 2018
8/10 Udmærket
Paul, Taiwan
5. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Paul
Overnattede 2 nætter i juli 2018
8/10 Udmærket
Paul, Taiwan
5. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Paul
Overnattede 1 nat i august 2018
8/10 Udmærket
gilsonlim, Semarang
18. jun. 2018
Synes godt om: Service og personale
gilsonlim
Overnattede 5 nætter i juni 2018
10/10 Fremragende
Paul, Jakarta
23. mar. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good Hotel in Surabaya
Paul
Overnattede 1 nat i marts 2018
10/10 Fremragende
Paul
7. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
the most frequent stayed hotel
Paul
Overnattede 1 nat i januar 2018
10/10 Fremragende
Paul, Keelung
30. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
best experience in Surabaya
Paul
Overnattede 1 nat i januar 2018
8/10 Udmærket
Paul , Jakarta
14. jan. 2018
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
a good c/p value budget hotel
Paul
Overnattede 1 nat i januar 2018
8/10 Udmærket
Paul , Taipei
10. jan. 2018
Synes godt om: Service og personale
High C/P value hotel.
Paul
Overnattede 1 nat i januar 2018
6/10 Okay
Yenny
3. jan. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yenny
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
8. okt. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort