Hotel Ciputra World Surabaya managed by Swiss-Belhotel International
Dette hotel med luksusfaciliteter med forbindelse til et shoppingcenter ligger i Surabaya, få skridt fra Ciputra World Indkøbscenter
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Ciputra World Surabaya managed by Swiss-Belhotel International





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 420 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
10. aug. - 11. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 9 ud af 9 værelser
Indlæs alle billeder af Grand-dobbeltværelse

Grand-dobbeltværelse
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge (Twin Bed)

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge (Twin Bed)
10,0 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Grand-værelse med 2 enkeltsenge

Grand-værelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse (Superior)

Superior-dobbeltværelse (Superior)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Executive Club Deluxe

Executive Club Deluxe
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Executive Club Grand Deluxe

Executive Club Grand Deluxe
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Suite

Suite
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Pudemenu
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge (Superior)

Superior-værelse med 2 enkeltsenge (Superior)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe-dobbeltværelse

Deluxe-dobbeltværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Jl. Mayjen Sungkono Kav. 87, Surabaya, East Java, 60225
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Shangri-La Surabaya
Shangri-La Surabaya
- Pool
- Boblebad
- Spa
- Børnepool
8.8 ud af 10, Fantastisk, 229 anmeldelser
Prisen er 458 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
16. aug. - 17. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: Mellem 302500 og 302500 IDR for voksne og mellem 151250 og 151250 IDR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 440220 IDR pr. køretøj (enkelt)
- Tillægsgebyr for parkeringsservice: IDR 60000 pr. dag
- Gebyr for ekstra seng: 500000.0 IDR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Lydisolerede gæsteværelser kan ikke garanteres
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Poolen er tilgængelig fra kl. 07.00 til kl. 17.00
Reservationer er påkrævet for massagebehandlinger og spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at tage kontakt til overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Ciputra World Surabaya
Hotel Ciputra World
Ciputra World Surabaya
Ciputra World
Hotel Ciputra World Surabaya, Java
Hotel Ciputra World Surabaya
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Ciputra World Surabaya managed by Swiss-Belhotel International
Anmeldelser
8,8
Fremragende
9,2/10
Rengøring
8,8/10
Service og personale
8,8/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
18. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2018
10/10 Fremragende
Mik
7. mar. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great service
Mik
Overnattede 8 nætter i februar 2018
8/10 Udmærket
ARATA
31. maj 2025
ARATA
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
makoto
10. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
makoto
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Nobufusa
30. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nobufusa
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Gatot
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gatot
Overnattede 1 nat i april 2025
4/10 Dårligt
YUSUKE
2. apr. 2025
YUSUKE
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Ozy
Rejste med familie
11. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ozy
Overnattede 2 nætter i februar 2025
6/10 Okay
Hideo
5. feb. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hideo
Overnattede 2 nætter i februar 2025
6/10 Okay
WAI MING ARION
Rejste med familie
3. feb. 2025
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Well Priced But Non-Stop Religion Songs
WAI MING ARION
Overnattede 5 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Yoshito
25. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshito
Overnattede 3 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Him
Rejste med familie
24. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Him
Overnattede 7 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
PINSHI
Forretningsrejsende
16. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
PINSHI
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
SUJIN
7. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SUJIN
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Stephen
4. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stephen
Overnattede 6 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
Ryo
Forretningsrejsende
3. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ryo
Overnattede 1 nat i september 2024
8/10 Udmærket
Bernard Fabio
24. jun. 2024
Bernard Fabio
Overnattede 2 nætter i juni 2024
10/10 Fremragende
Ruth
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
3. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ruth
Overnattede 14 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Hideo
30. maj 2024
Hideo
Overnattede 2 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
satoshi
17. maj 2024
satoshi
Overnattede 2 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
Naoki
Forretningsrejsende
24. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Naoki
Overnattede 1 nat i april 2024
10/10 Fremragende
CHAN FAI
Forretningsrejsende
22. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
CHAN FAI
Overnattede 2 nætter i marts 2024
4/10 Dårligt
Bernard Fabio
Forretningsrejsende
25. feb. 2024
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bernard Fabio
Overnattede 2 nætter i februar 2024
6/10 Okay
Myoung Sik
Forretningsrejsende
28. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Myoung Sik
Overnattede 2 nætter i december 2023
10/10 Fremragende
August
Forretningsrejsende
14. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Outstanding Hotel in Surabaya
August
Overnattede 2 nætter i september 2023