Golden Tulip Legacy Surabaya

5.0-stjernet overnatningssted
Dette hotel med luksusfaciliteter med forbindelse til et shoppingcenter befinder sig i Surabaya og indeholder 2 restauranter

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for Golden Tulip Legacy Surabaya

Udendørsområde
Lounge i lobbyen
Morgenmadsbuffet hver dag mod et gebyr
Lobby
Udendørs pool

Anmeldelser

7,8 ud af 10.
Godt

Populære faciliteter

  • Pool
  • Bar
  • Spa
  • Parkering inkluderet
  • Vaskeri
  • Døgnåben reception

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser

Chairman Suite

Højdepunkter

Separat spiseområde
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
Minibar med gratis produkter
LED-tv
Premium-sengetøj
Badekåber
  • 96 m2
  • Udsigt til golfbane
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LED-tv
Premium-sengetøj
Hårtørrer
Brusehoved med spredningseffekt
Bidet
  • 32 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 2 enkeltsenge

Junior-suite

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
Minibar med gratis produkter
LED-tv
Premium-sengetøj
Badekåber
Boblebadekar
  • 64 m2
  • Udsigt til golfbane
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng

Executive-dobbeltværelse

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
Minibar med gratis produkter
LED-tv
Premium-sengetøj
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
  • 32 m2
  • Plads til 2 personer
  • 1 dobbeltseng

Deluxe-dobbeltværelse

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LED-tv
Premium-sengetøj
Hårtørrer
Brusehoved med spredningseffekt
Bidet
  • 32 m2
  • Plads til 2 personer
  • 1 dobbeltseng

Executive-værelse med 2 enkeltsenge

Højdepunkter

Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LED-tv
Premium-sengetøj
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Brusehoved med spredningseffekt
  • 32 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 2 enkeltsenge
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Jl. HR Muhammad No. 269, Surabaya, East Java, 60226

Hvad ligger i nærheden?

  • Pakuwon Shoppingcenter - 2 min. kørsel - 2.4 km
  • Ciputra World Indkøbscenter - 4 min. kørsel - 4.0 km
  • Surabaya Zoo - 5 min. kørsel - 6.0 km
  • Tunjungan-pladsen - 8 min. kørsel - 7.5 km
  • Surabaya Plaza Shopping Mall - 9 min. kørsel - 8.8 km

Sådan kommer du rundt

  • Margorejo Station - 8 min. kørsel
  • Tandes Station - 13 min. kørsel
  • Surabaya (SUB-Juanda) - 37 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Warung Leko - ‬6 min. gang
  • ‪Madame Chang - ‬6 min. gang
  • ‪Depot Nasi Campur Pojok Tambak Bayan - ‬5 min. gang
  • ‪Sop Kaki Sapi Pak Pri - ‬1 min. gang
  • ‪Dempo19 - ‬5 min. gang

Om overnatningsstedet

Golden Tulip Legacy Surabaya

Hotel med luksusfaciliteter i nærheden af Pakuwon Shoppingcenter
En terrasse, en kaffebar/café og en have er blot nogle af faciliteterne hos Golden Tulip Legacy Surabaya. Lad dig forkæle med aromaterapi, body scrub-behandlinger og massage i stedets spa, Rich Spa. Stedets to restauranter byder på morgenmad, frokost, aftensmad og lette måltider og har internationale retter. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset. Gæster kan også få glæde af andre faciliteter som renseri/vaskeservice og en bar.
Du kan desuden drage fordel af følgende under dit ophold:
  • En udendørs pool
  • Gratis selvstændig parkering og parkeringsservice
  • Morgenmadsbuffet (tillægsgebyr), gratis transport til shoppingcenteret og bagageopbevaring
  • En portier/piccolo, et pengeskab i receptionen og en døgnåben reception
Værelsesfaciliteter
Alle 205 værelser har komfortable faciliteter såsom roomservice døgnet rundt og premium-sengetøj samt ekstra fordele som pengeskabe med plads til bærbar computer og arbejdsområder med plads til en bærbar computer.
Andre faciliteter på værelserne tæller:
  • Badeværelser med bideter og gratis toiletartikler
  • LED-tv med premium-tv-kanaler
  • Garderobe eller klædeskab, daglig rengøring og skriveborde

Sprog

Engelsk og indonesisk

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Lufthavnstransport tur-retur døgnet rundt (tillægsgebyr)
  • Gratis bus til shoppingcenteret
  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Gratis parkeringsservice på stedet
  • Mulighed for handicapparkering

Mad og drikke

  • Morgenmadsbuffet tilbydes dagligt fra kl. 05.30 til kl. 10.00 mod et gebyr på 138.000-138.000 IDR for voksne og 69.000-69.000 IDR for børn
  • 2 restauranter
  • En bar/lounge
  • En kaffebar/café

Restauranter på stedet

  • Emerald Restaurant
  • Grand Ocean
  • Lobby Bar & Lounge

Oplevelser

  • Motionscenter
  • Spa med stort udvalg af behandlinger
  • Udendørs pool

Familievenlige faciliteter

  • Børnepasning
  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Udendørs pool
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Concierge-tjenester
  • Flersproget medarbejderstab
  • Portier/piccolo
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Forretningscenter
  • Mødelokaler

Udendørs

  • Have
  • Terrasse

Spa med stort udvalg af behandlinger

  • 6 behandlingsrum
  • Ansigtsbehandlinger
  • Aromaterapi
  • Boblebad
  • Body scrub-behandlinger
  • Manicure/pedicure
  • Sauna
  • Spaen er åben hver dag
  • Svensk massage
  • Thaimassage

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Belysning ved indgang
  • Concierge-reception med adgang for kørestolsbrugere
  • Elevator
  • Forretningscenter med adgang for kørestolsbrugere
  • Handicapparkering
  • Registreringsskranke med adgang for kørestolsbrugere
  • Restaurant med adgang for kørestolsbrugere

Andet

  • 1 bygning
  • 28 etager
  • Særlige rygeområder
  • Victoriansk arkitektur

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Premium-sengelinned

Badeværelse

  • Bidet
  • Gratis toiletartikler
  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Privat badeværelse
  • Shampoo
  • Sæbe
  • Toiletpapir

Underholdning

  • LED-tv med premium-kabelkanaler

Mad og drikke

  • Gratis vand på flaske
  • Roomservice døgnet rundt

Andet

  • Aircondition
  • Arbejdsområde til bærbar computer
  • Forbundne værelser tilbydes
  • Pengeskab med plads til bærbar computer
  • Skrivebord
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 00.00
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 350000 IDR pr. nat
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for morgenmadsbuffet: Mellem 138000 og 138000 IDR for voksne og mellem 69000 og 69000 IDR for børn (cirkapriser)
  • Gebyr for lufthavnstransport: 350000 IDR pr. køretøj (enkelt)
  • Gebyr for ekstra seng: 350000 IDR pr. nat

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Rich Palace Hotel
Rich Palace Surabaya
Rich Palace
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel
Golden Tulip Legacy Surabaya Surabaya
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel Surabaya
Rich Palace Hotel Surabaya by SoASIA Hotels Resorts

Ofte stillede spørgsmål

Har Golden Tulip Legacy Surabaya en pool?

Ja, dette overnatningssted har en udendørs pool.

Er Golden Tulip Legacy Surabaya et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Golden Tulip Legacy Surabaya?

Der er gratis selvstændig parkering og parkeringsservice på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Golden Tulip Legacy Surabaya?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 00.00. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på Golden Tulip Legacy Surabaya?

Udtjekning er kl. 12.00.

Tilbyder Golden Tulip Legacy Surabaya shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er lufthavnstransport. Der pålægges et gebyr på 350000 IDR pr. køretøj.

Hvor ligger Golden Tulip Legacy Surabaya?

Dette hotel med luksusfaciliteter ligger tæt på lufthavnen, kun 3 km fra Al-Akbar Moské, Pakuwon Shoppingcenter og Pakuwon Trade Center. Derudover ligger Ciputra World Indkøbscenter 4 km derfra.

Anmeldelser af Golden Tulip Legacy Surabaya

Anmeldelser

7,8

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 7 af i alt 36 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 20 af i alt 36 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 7 af i alt 36 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 36 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 1 af i alt 36 anmeldelser

7,8/10

Rengøring

7,8/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

8,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i marts 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

good

pelayanan ramah
Overnattede 2 nætter i januar 2019

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

MAHARANI

オープン当初から使用していますが、当初に比べスタッフを含め食事、サービス、対応全てに於いての質が落ち、ホテルマンとして教育されてるのか疑問に思うことが多々有り。
Overnattede 18 nætter i november 2018

8/10 Udmærket

Yun

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2018

8/10 Udmærket

Yun

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i oktober 2018

8/10 Udmærket

jemmy

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2018

4/10 Dårligt

Adam, Singapore

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Inconvenience

Checking in experience was bad. Staff told me I couldn’t check in telling me to come back at 2pm and when I ask another time stating I booked through Expedia they then ask for my name. And was able to check in. Key card kept giving me issue. For the days I was there. I was able to access the lift to my floor and when unlocking the door I could not. I had to go back down to get the card changed. Room wasn’t bright enough. Room was not as clean as expected. Amenities wasn’t as complete as other hotels I stayed.
Overnattede 2 nætter i juli 2018

8/10 Udmærket

CHIEN HSING

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i maj 2018

8/10 Udmærket

JUNGBOK

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i maj 2018

8/10 Udmærket

Annes

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Hotel with lots of smilling faces.

Good value for money. Amazing smiling staff. ever ready to help.

10/10 Fremragende

Annes

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Hotel with a great smile.

Exceptional smilling staff . Very spacious room. Good value for money.

10/10 Fremragende

Andrew, Singapore

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Excellent and good value

Love the premium bedding and linen. Very comfortable. Very friendly and accomodating staff. Good security too. Would definitely book this hotel when I come back to Surabaya.
Overnattede 1 nat i marts 2018

8/10 Udmærket

JUNGBOK

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i februar 2018

8/10 Udmærket

Yverick

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Coming from Australia, the price of this high-end hotel is unbeatable. It is also relatively cheap and easy to hire a taxi from the hotel. Taxis are waiting in front of the hotel. The facility itself is great but I could see signs of ageing in particular in the bathroom which was still stellar at the time of stay. Hospitality of the staff is exceptional. It is a 4-star hotel so the breakfast is certainly nice but not impressive.

6/10 Okay

yenny, indonesia

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Hotel is nice. I booked it for my overseas guest.

The hotel is nice but the service is almost terrible if I have to say. We checked in around 9 pm and the rooms are not ready. The staff kept asking if the rooms are ready through HT radio. The rooms were supposed to be ready because checked in time was at 2 pm and we checked in at 9 pm. It is very inconvenient because they have computers but they don't know if the rooms is ready and kept asking many other staff if the rooms is ready and available. My guests were very tired from a long flight and have to wait for their rooms for a long time. From 3 more minutes wait to 30 minutes wait.
Overnattede 1 nat i december 2017

8/10 Udmærket

paulus

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
good hotel
Overnattede 2 nætter i oktober 2017

8/10 Udmærket

W

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Goed bereikbaar hotel.

Vanaf de jl HR Muhammad kan tot voor de ruime lobby worden gereden. Prina service receptie.
Overnattede 3 nætter i oktober 2017

8/10 Udmærket

antz, jakarta

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

good hotel for family trip

Good location, many good restaurants around. Restaurants on third level is very good. Not expensive stay but you get big room, comfortable bed and good lobby area. The downside is the towel has weird smell, breakfast is only passable, and bathroom has some lingering damp smell. Also, the carpet has shown its age and has some marks to it. Overall, it is a good 4 star hotel with reasonable price but i would not purchase the breakfast next time.
Overnattede 1 nat i august 2017

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale

Hotel to Pakwon mall closely

could not use safety box. all staff are kindly for gests. some times G had noisy situation at outside.
Overnattede 2 nætter i august 2017

8/10 Udmærket

Shingo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

コストパフォーマンスの非常に高いホテル

施設のグレード、レストランの味、サービスともに 非常によかったです。 1点だけ残念なのは部屋のWi-Fi。 つながりにくく、速度も遅いため、ここだけ改善が されれば完璧だと思います。 とはいえ、また是非利用したいと思います。

8/10 Udmærket

Budi

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Recommended Hotel

The hotel is clean and brand new . Quite comfort hotel to stay. Good service. Recommended hotel.

8/10 Udmærket

soon lee, singapore

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

staff unable to speak english

they should brush up their english so they could talk to customer easily

10/10 Fremragende

Chandra

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Recomended

Staff and the service are perfect for me

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
-Staff is friendly -Wifi is little weak

10/10 Fremragende

Ria

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Very clean hotel

The hotel is very new, nice hotel , i really like this hotel , not so expensive but very nice.