De-Laila Houseboats

3.0-stjernet overnatningssted
Dette hotel tilbyder gratis parkering og ligger kun få minutters gang fra Dal Lake

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for De-Laila Houseboats

Interiør
Indvendig detalje
Udvendig detalje
Classic-dobbeltværelse - 1 dobbeltseng - ikke-ryger | Skrivebord, mørklægningsgardiner, ekstra senge (tillægsgebyr), sengetøj
Overnatningsstedets facade

Anmeldelser

2,0 ud af 10.

Populære faciliteter

  • Roomservice
  • Rengøring
  • Parkering inkluderet
  • Restaurant

Værelsesmuligheder

Classic-dobbeltværelse - 1 dobbeltseng - ikke-ryger

Højdepunkter

Separat siddeområde
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
Skrivebord
Daglig rengøring
Garderobe eller klædeskab
  • 17 m²
  • Plads til 2 personer
  • 1 dobbeltseng
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

De-Laila Houseboats befinder sig i Nishat-Shalimar – et område i Srinagar. Dal Lake og Shankaracharya skovreservat reflekterer områdets naturlige skønhed. Områdets andre seværdigheder inkluderer Indira Gandhi Tulipan Have og Madin Sahibs Grav. Kherbawani Asthapan og Rainawari er også et besøg værd.
Kort
Opposite Park Hotel, Boulevard Road, Gate No 9, Abi Karpora, Dal Lake, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001

Hvad ligger i nærheden?

  • Dal Lake - 3 min. gang - 0.3 km
  • Mughal Gardens - 10 min. gang - 0.9 km
  • Nishat Bagh - 10 min. gang - 0.9 km
  • Shalimar Bagh - 3 min. kørsel - 2.6 km
  • Nigeen-søen - 10 min. kørsel - 8.9 km

Sådan kommer du rundt

  • Kakapor Station - 28 min. kørsel
  • Srinagar (SXR-Sheikh Ul Alam Intl.) - 46 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Krishna Vaishno Dhaba - ‬10 min. kørsel
  • ‪Punjabi Darbar - ‬9 min. kørsel
  • ‪Le Delice - ‬9 min. kørsel
  • ‪New Krishna Vaishnao Bhojnalya - ‬10 min. kørsel
  • ‪Pizza Hut - ‬9 min. kørsel

Om overnatningsstedet

De-Laila Houseboats

Hotel i nærheden af Dal Lake
De-Laila Houseboats tilbyder en restaurant m.m.
Du kan desuden drage fordel af:
  • Gratis selvstændig parkering
  • Røgfrie områder
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos De-Laila Houseboats har komfortable faciliteter som separate siddeområder.
Andre faciliteter på værelserne tæller:
  • Badeværelser med brusere og gratis toiletartikler
  • Fladskærms-tv med kabelkanaler
  • Separat siddeområde, daglig rengøring og skriveborde

Faciliteter på overnatningsstedet

Parkering og transport

  • Gratis utildækket selvstændig parkering på stedet

Mad og drikke

  • En restaurant

Familievenlige faciliteter

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)

Bekvemmeligheder

  • Reception med begrænsede åbningstider

Gæstefaciliteter

  • Rengøring (dagligt)

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Belysning ved indgang
  • Ingen elevator (overnatningssted i ét plan)

Andet

  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Mørklægningsgardiner
  • Sengelinned til rådighed

Badeværelse

  • Bruser
  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • Fladskærms-tv med kabelkanaler

Mad og drikke

  • Begrænset roomservice
  • Spiseguide til restauranter

Andet

  • Separat siddeområde
  • Skrivebord
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 19.00
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 11.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionen er åben dagligt fra kl. 07.30 til kl. 22.30
Receptionen er bemandet i et begrænset tidsrum

Adgangsmuligheder

Reception (begrænsede åbningstider)

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 1500 INR pr. nat

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

  • Depositum: INR 5000.0 pr. ophold

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for ekstra seng: 1500 INR pr. nat

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

De-Laila Houseboats Hotel Srinagar
De-Laila Houseboats Hotel
De-Laila Houseboats Srinagar
De-Laila Houseboats Hotel
De-Laila Houseboats Srinagar
De-Laila Houseboats Hotel Srinagar

Ofte stillede spørgsmål

Er De-Laila Houseboats et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos De-Laila Houseboats?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på De-Laila Houseboats?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 19.00. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på De-Laila Houseboats?

Udtjekning er kl. 11.00.

Hvor ligger De-Laila Houseboats?

Dette hotel ligger i Nishat-Shalimar, kun 10 minutters gang fra Dal Lake, Mughal Gardens og Nishat Bagh. Derudover ligger Shalimar Bagh 2,4 km derfra.

Anmeldelser

Anmeldelser af De-Laila Houseboats

2,0

4,0

Rengøring

2,0

Service og personale

4,0

Miljøvenligt

2,0

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 0 af i alt 1 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 1 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 0 af i alt 1 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 1 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 1 af i alt 1 anmeldelser

Anmeldelser

2/10 Forfærdeligt

Vinod Kumar

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Terrible Experience

I had booked three double classic non smoking rooms for six family members. Although the reservation was confirmed by Hotels.Com and e mail to this effect was received by me, on reaching the houseboat, the reserved accommodation was denied to us. The houseboat owner refused to accept that the reservation made by me was for three double classic rooms even after showing the confirmation email from Hotels. Com. He continued to insist that the reservation made by me was for three studio rooms instead. As per him the room description given in the email was wrong and asked me to contact Hotels.Com for solution. He offered to accommodate us in studio rooms which were much inferior to the rooms booked by me. He also insisted that this was not a single booking but three different bookings and therefore he could only offer the rooms( of inferior quality) on three different boats separated by considerable distance. Contacting the Hotels.com executives for a solution did not achieve anything.More than two hours were spent in this process. As we were travelling as a family, the offer made by the houseboat owner was not acceptable to us and we had to find another hotel at our expense. Although Hotels.com promised to refund the reservation charges, it was a terrible experience, not expected in a booking made through Hotels. Com. Hotels.com should tweak their policies to guard their client's interests and make the hotels accountable.
Overnattede 1 nat i april 2023