HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo
Hotel med gratis parkering i Shikokuchuo
Billedgalleri for HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (check-in is not available after 11PM)

Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (check-in is not available after 11PM)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Hårtørrer
Bidet
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Mikrobølgeovn
Elkedel
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (check-in is not available after 11PM)

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (check-in is not available after 11PM)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Hårtørrer
Bidet
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Mikrobølgeovn
Elkedel
Indlæs alle billeder af Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Indlæs alle billeder af Twin Room Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)

Twin Room Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

939-15 Kawanoecho, Shikokuchuo, Ehime, 799-0101
Om overnatningsstedet
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo
Lignende overnatningssteder

HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima
HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Forretningsfaciliteter
6.2 ud af 10, 151 anmeldelser
Prisen er 208 kr.
10. dec. - 11. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for rengøring: JPY 800 pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
R9 The Yard Shikokuchuo
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Hotel
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Shikokuchuo
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Hotel Shikokuchuo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo
9,0
Fantastisk
9,6
Rengøring
8,8
Faciliteter
8,8
Service og personale
9,0
Miljøvenligt
9,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
18. okt. 2025
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
OHZEKI
Forretningsrejsende
18. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
OHZEKI
Overnattede 18 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Katsuya
30. maj 2025
Katsuya
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Asahi
5. maj 2025
Asahi
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
23. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 5 nætter i april 2025
6/10 Okay
Sophie
14. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sophie
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Liv
11. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Liv
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Ito
3. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ito
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
YOSHIMASA
Forretningsrejsende
14. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
モーテルのような快適さ

YOSHIMASA
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Shirley
Rejste med partner
2. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Shirley
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Yoshimi
Rejste med familie
27. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yoshimi
Overnattede 1 nat i februar 2025
8/10 Udmærket
Shiho
18. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Shiho
Overnattede 1 nat i februar 2025
8/10 Udmærket
chiaki
28. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
chiaki
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
4. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
ATSUSHI
Rejste med familie
9. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ATSUSHI
Overnattede 1 nat i september 2024
8/10 Udmærket
CHIUNG CHU
Rejste med familie
25. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
CHIUNG CHU
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
KOHEI
Rejste med partner
18. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KOHEI
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
??
Rejste med familie og småbørn
18. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 2 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
MISATO
Rejste med familie
16. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MISATO
Overnattede 1 nat i april 2024
8/10 Udmærket
Tatsuhito
Rejste med familie
25. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tatsuhito
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
po wing
24. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
非常好的貨櫃屋形式酒店
po wing
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
Haruo
23. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Haruo
Overnattede 1 nat i marts 2024
6/10 Okay
yasushi
25. feb. 2024
yasushi
Overnattede 1 nat i februar 2024
10/10 Fremragende
TAIHSIN
Rejste med familie
3. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
TAIHSIN
Overnattede 1 nat i februar 2024
10/10 Fremragende
TAKURO
29. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TAKURO
Overnattede 1 nat i december 2023








