ibis Semarang Simpang Lima
Hotel med døgnåben reception og restaurant i Semarang
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for ibis Semarang Simpang Lima





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 167 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
29. jul. - 30. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 2 enkeltsenge

Standardværelse - 2 enkeltsenge
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
LCD-tv
Separat soveværelse
Miljøvenlige toiletartikler
Privat badeværelse
Miljøvenlige rengøringsmidler
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 1 kingsize-seng

Standardværelse - 1 kingsize-seng
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
LCD-tv
Separat soveværelse
Miljøvenlige toiletartikler
Privat badeværelse
Miljøvenlige rengøringsmidler
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Jalan Gajah Mada 172, Semarang, Central Java, 50133
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Holiday Inn Express Semarang Simpang Lima by IHG
Holiday Inn Express Semarang Simpang Lima by IHG
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
8.4 ud af 10, Alletiders, 126 anmeldelser
Prisen er 200 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
4. aug. - 5. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 84700 IDR for voksne og 42350 IDR for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedet bruger solenergi
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Billederne i denne beskrivelse afspejler mærkets standard og er kun tænkt som illustration
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Ibis Semarang
Ibis Semarang Simpang Lima
Ibis Simpang Lima
Ibis Simpang Lima Hotel
Ibis Simpang Lima Hotel Semarang
Semarang Simpang Lima
Simpang Lima
Simpang Lima Semarang
Ibis Semarang Hotel Semarang
ibis Semarang Simpang Lima Hotel
ibis Semarang Simpang Lima Hotel
ibis Semarang Simpang Lima Semarang
ibis Semarang Simpang Lima Hotel Semarang
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af ibis Semarang Simpang Lima
Anmeldelser
7,8
Godt
7,8/10
Rengøring
8,0/10
Service og personale
7,2/10
Faciliteter
7,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste i en gruppe
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Keneeth
3. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Keneeth
Overnattede 2 nætter i december 2024
6/10 Okay
Erwin
Rejste med familie
27. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Erwin
Overnattede 1 nat i december 2024
8/10 Udmærket
Kobayashi
4. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Kobayashi
Overnattede 7 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Mohammad
Forretningsrejsende
1. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mohammad
Overnattede 7 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Adam
Rejste med familie
3. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Adam
Overnattede 2 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
28. jul. 2023
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Reviews
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juli 2023
10/10 Fremragende
Hartono
5. jul. 2023
Hartono
Overnattede 1 nat i juni 2023
10/10 Fremragende
ARIANTO
4. jun. 2022
ARIANTO
Overnattede 1 nat i juni 2022
8/10 Udmærket
Huang
24. mar. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Huang
Overnattede 1 nat i marts 2022
10/10 Fremragende
tineke
Rejste med familie
30. jun. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
very good
tineke
Overnattede 1 nat i juni 2021
8/10 Udmærket
Rahul
8. aug. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Breakthrough IBIS Simpang lima
Rahul
Overnattede 3 nætter i august 2020
10/10 Fremragende
FR ARI
Forretningsrejsende
26. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
FR ARI
Overnattede 1 nat i juni 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
11. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Comfort room
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
10. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
The room was clean
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i februar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
11. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2020
6/10 Okay
Verificeret rejsende
2. jan. 2020
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2019
10/10 Fremragende
ZT, Toronto - Canada
Rejste med familie
29. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ZT
Overnattede 2 nætter i oktober 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
19. okt. 2019
Synes ikke om: Faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
12. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ショッピングに最適な立地のホテル。
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2019
4/10 Dårligt
Quek
15. jun. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rundown Hotel
Quek
Overnattede 1 nat i juni 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
6. apr. 2019
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2019
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
21. mar. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
イメージと合わない
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i marts 2019
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
14. mar. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i marts 2019
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
14. mar. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i marts 2019